Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00266081/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00286249/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Kocierzewie Południowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocierzew Południowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocierzew Południowy 83
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 48 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kocierzewpoludniowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed51e678-35cd-4e0a-a349-e3ab004b92721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Kocierzewie Południowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed51e678-35cd-4e0a-a349-e3ab004b9272
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016735/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Kocierzewie Południowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz modernizacyjnych w budynku Urzędu Gminy w Kocierzewie Południowym.
B. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
C. Zakres robót:
Adres inwestycji:
Urząd Gminy w Kocierzewie Południowym
Kocierzew Południowy 83
99-414 Kocierzew
woj. Łódzkie
pow. łowicki
dz.ew.nr 240 i 242/7
Szczegółowy opis robót budowlanych:
I. ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY W KOCIERZEWIE POŁUDNIOWYM
Roboty ziemne i fundamenty
Ściany, ścianki, nadproża
Dach
Stolarka, tynki, posadzki,okładziny ścian z glazury i malowanie
Elewacja, schody
II. PRZEBUDOWA
Roboty rozbiórkowe
Roboty ziemne i fundamenty
Dach
Stolarka, tynki, posadzki,okładziny ścian z glazury i malowanie
III. INSTALACJE ELEKTRYCZNE
Prace zewnętrzne kablowe przyłącza elektrycznego budynku, zasilania pomp ciepła oraz prace związane z usunięciem kolizji
Prace przygotowawcze podłoża pod instalacje elektryczne i teletechniczne
Wykonanie zasilań tablic elektrycznych tg, t1, twent. Tkot. I tpv
Instalacje elektryczne wewnętrzne
Montaż tablic rozdzielczych i aparatów
Układanie przewodów oświetlenia, zasilania gniazd i urządzeń/aparatów
Montaż aparatury oświetleniowej
Montaż gniazd i aparatów elektrycznych
Podłączenie sterowania i zasilania zespołów klimatyzacji i wentylacji
Instalacja połączeń wyrównawczych
Instalacja sieci teletechnicznej komputerowej
Montaż systemu cctv budynku
Montaż windy osobowej dwu przystankowej
Montaż systemu sswin budynku
Instalacja odgromowa budynku urzędu gminy
Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku urzędu gminy
Pomiary pomontażowe
IV. INSTALACJE SANITARNE
Budynek projektowany
Przygotowanie wody c.o.
Instalacja c.o.
Instalacja wody
Instalacja kanalizacji sanitarnej
Wentylacja
Klimatyzacja
Budynek istniejący
Instalacja c.o.
Instalacja wody
Instalacja kanalizacji sanitarnej
Wentylacja
Sieci zewnętrzne
V. UTWARDZENIA
Roboty rozbiórkowe
Stanowiska postojowe + dojazd
VI. ROZBIÓRKA BUDYNKU GOSPODARCZEGO
VII. ELEMENTY WYKOŃCZENIOWE HOLU
VIII. ELEMENTY WYKOŃCZENIOWE SALI KONFERENCYJNEJ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45313100-5 - Instalowanie wind
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5166000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6088194,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5166000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GREGORY" JACEK PACHLIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472259229
7.3.3) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 4 lokal 17
7.3.4) Miejscowość: Łęczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace ogólnobudowlane; PGM Projekt Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 34/11 95-050 Konstantynów Łódzki
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "GREGORY" JACEK PACHLIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "GREGORY" JACEK PACHLIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5166000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.