Og³oszenie z dnia 2024-06-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00433649/01 - Wynik z dnia 2024-07-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Przerytka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³oc³awek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w m. Przerytka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9d58d5a1-28ae-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00363553
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00002481/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Przerytka
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy zakupowej:
www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwan± dalej „Platform±”.
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale VII SWZ oraz w
Instrukcji korzystania z systemu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z
Platformy.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
5. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z.
7. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
8. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
9. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
10. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
11. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
12. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
13. Nie nale¿y wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdy¿ mo¿e to skutkowaæ
naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
14. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej
zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z
zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za
po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z op sem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.
15. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oc³awek ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek, tel. 54 230 53 55 reprezentowana przez Wójta Gminy W³oc³awek, zwan± dalej „Zamawiaj±cym”;
2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na adres Zamawiaj±cego – Urz±d Gminy W³oc³awek, ul. Królewiecka 7, 87-
800 W³oc³awek; pkt 18 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji – „Przebudowa drogi gminnej w m. Przerytka”, zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotycz±cych umów o roboty budowlane, w tym wyp³aty wynagrodzenia;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r, poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. Bêdziemy przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych: dane identyfikacyjne, imiê nazwisko, nr PESEL, informacje dotycz±ce zamieszkania, dane kontaktowe, dane dotycz±ce funkcji lub stanowiska.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
- podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;- podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe, jako podmioty przetwarzaj±ce;
- osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/ Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.04.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej o d³. 450m wraz z mijank± w miejscowo¶ci Przerytka na terenie Gminy W³oc³awek. Przebudowa polega na wykonaniu nowej konstrukcji jezdni d³. 450m szer. 3,5m, wykonaniu mijanki szer. 2,0m d³. 40m i utwardzenie jezdni d³. 40m (istniej±ca podbudowa) przy mijance.
1.2. Konstrukcja jezdni stanowi: warstwa ¶cieralna i wi±¿±ca z betonu asfaltowego grub. po 3cm, podbudowa t³uczniowa – dolna warstwa grub. 16cm, górna grub. 6cm z warstw± odcinaj±c± z piasku grub. 10cm. Podbudowa zostanie wykonana na szer. 4,5m wzmacniaj±c pobocze.
1.3. Integraln± czê¶ci± zadania s± zjazdy na pola i do gospodarstw, utwardzone pobocza z t³ucznia oraz usuniêcie kolizji wodoci±gu na fragmentach drogi, gdzie wodoci±g jest blisko krawêdzi drogi. Usuniêcie kolizji polega na wykonaniu 90m (odc. d³. 44, 23, 23m) nowego wodoci±gu z rur PCV ci¶nieniowych dn110x6000 PN10
z akcesoriami.
Uwaga:
W trakcie robót nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na media umieszczone w pasie drogowym.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowi±ca Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z
2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, tj. nawierzchni jezdni oraz podbudowy (czynno¶ci szczegó³owe okre¶lone w kosztorysie ofertowym), z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: us³ugi, projektowe, kierowanie robotami budowlanymi, zarz±dzanie budow±, obs³uga budowy, dokumentowanie
przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacj± robót budowlanych, oraz z wy³±czeniem czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± budowy, takich jak: obs³uga geodezyjna, obs³uga administracyjna.
Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonywania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia:
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)- waga 40%- 40 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 60 miesiêcy) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 60 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 72 miesi±ce) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 20,00 pkt;
c) za udzielenie 72 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 40,00 pkt.
UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca udziela minimalnego 48-miesiêcznego okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady.
W przypadku je¶li Wykonawca wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ wymagany minimalny 48-miesiêczny, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 72 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy stawia szczegó³owy warunek w tym zakresie:wykonawca spe³ni warunek, je¿eli skieruje do wykonania zamówienia minimum jedn± osobê – kierownika budowy, który bêdzie pe³ni³ jednocze¶nie funkcjê kierownika robót bran¿y drogowej, odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzglêdnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w bran¿y drogowej na stanowisku kierownika budowy / kierownika robót bran¿y drogowej.
Osoby wymienione powy¿ej powinny posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o u³atwieniu dostêpu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 768 ze zm.) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w zakresie, którego w³a¶ciwy organ wydaje decyzjê w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r., poz. 220).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - wed³ug wzoru z za³±cznika nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie
us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug wzoru z za³±cznika nr 2 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy,Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia – art. 58-60 ustawy Pzp. W takim przypadku:1) wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo powinno byæ do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty;
2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
3) je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 1.1. ppkt. 4 lit. a SWZ spe³ni± ten warunek wy³±cznie, je¿eli jeden z wykonawców lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby spe³ni warunek samodzielnie. Nie sumuje siê do¶wiadczenia zawodowego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia;2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia;
3) w zakresie zmiany wykonawcy ;
4) w zakresie zmiany osób pe³ni±cych funkcjê kierownika budowy / kierowników robót (zg³oszonych przez Wykonawcê).
Zakres zmian wskazanych powy¿ej nastêpuje na podstawie pisemnego aneksu zgodnie z PPU (Za³±cznik nr 3 do SWZ).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-27 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-26
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem poddasza w domu mieszkalnym Wieniec ( nr inw. 110/12 ) w Le¶nictwie Poraza
- "Zakup sprzêtu, w tym ci±gnika komunalnego z osprzêtem, 3 sztuk posypywarek oraz 2 sztuk p³ugów ¶nie¿nych na potrzeby dzia³alno¶ci Powiatowego Zarz±du Dróg" - z podzia³em na 3 czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych we W³oc³awku
- Dostawa i monta¿ fabrycznie nowych opon do samochodów ciê¿arowych, osobowych i dostawczych dla bazy technicznej w PGK "Saniko" Sp. z o.o. we W³oc³awku z podzia³em na trzy czê¶ci/zadania
- Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pe³ni±cego funkcjê siedziby Powiatowego Zarz±du Dróg we W³oc³awku z/s w Jarantowicach
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych we W³oc³awku wraz z obs³ug± sezonow± szatni
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowo¶ci Lubawka
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w Mie¶cisku, woj. wielkopolskie
- Rozbudowa i modernizacja istniej±cej oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci P³udy, gmina Trzebieszów
- "Utworzenie miejsc integracji w gminie Suwa³ki".
- "Modernizacja budynku Urzêdu Gminy w tym likwidacja barier architektonicznych"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.