Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00308401/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
- 2025/BZP 00321882/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 0323813786
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tgpowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbfb57cd-4f7f-4339-a91e-c4a68ecc97d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033572/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 zakup sprzętu i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: komputery z oprogramowaniem, laptopy, myszy komputerowe, klawiatury przewodowe, dyski, zasilacze, monitory, przełączniki KVM, serwery, UPS-y, czytniki, systemy operacyjne, licencje dostępowe, karty graficzne, karty sieciowe, switche, płyty główne.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
33195100-4 - Monitory
30233132-5 - Napędy dyskowe
37453300-1 - Dyski
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224093,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1739397,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273213,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273213,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej w "Parku Wodnym" w Tarnowskich Górach na rok 2026
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: część A - mięso, konserwy i przetwory z mięsa; część B - drób i podroby drobiowe
- DOSTAWA MIKROSKOPU OPERACYJNEGO OKULISTYCZNEGO
- BZP.271.32.2025 "Przebudowa amfiteatru w Parku Hutnika w Tarnowskich Górach - Strzybnicy"
- Świadczenie usług cateringu w 2026 r. na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





