eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoZakup i dostawa testów narkotykowych



Ogłoszenie z dnia 2025-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa testów narkotykowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.2.) Oddział zamawiającego: 24 WOG

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Nowowiejska 20

1.4.2.) Miejscowość: Giżycko

1.4.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.prokopczuk@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363352

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00353500

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
TEST NARKOTYKOWY Z ŚLINY
1. Przedmiot zamówienia: Jednorazowy test narkotykowy z śliny
2. Kod CPV: 33124130-5
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Test panelowy/płytkowy do wykrywania narkotyków w organizmie na podstawie badania próbki śliny - do przeprowadzenia badania próbki śliny osoby badanej i wykrywania minimum 6 narkotyków, m in.:
• amfetamina
• kokaina (COC),
• marihuana (THC),
• morfina (OPI)
• heroina (OPI)
• haszysz (THC)
4. Dane techniczne:
 test immunochemiczny (immunologiczny);
 testy do ujawniania substancji psychoaktywnych w organizmie człowieka na podstawie badania próbki śliny pobranej od osoby poddanej badaniu.
 Możliwość przeprowadzenia jednorazowego badania na powyższe grupy narkotyków za pomocą jednego testu;
 każdy test pakowany musi być osobno;
 jednoznaczny wynik musi pojawić się po czasie nie dłuższym niż max.10 min od chwili naniesienia wymaganej ilości śliny na test;
 instrukcja użycia testu w języku polskim;
 możliwość użycia testu w zmiennych warunkach atmosferycznych o zmiennej wilgotności powietrza.
 opakowanie zawiera wyposażenie niezbędne do wykonania 1 badania
5. Wymagania dotyczące jakości wyrobu:
5.1. Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE świadczącym o zgodności z Rozporządzeniem MDR (Rozporządzenie UE 2017/145 MDR) , deklaracja zgodności UE
5.2. Wyroby powinny być kategorii pierwszej, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 r.
6. Okres ważności produktów (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), liczony od daty dostawy nie będzie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów, które nie spełnią tego wymogu.
7. Sposób utylizacji zgodnie z zapisami zawartymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
8. Termin dostawy/realizacji: zgodnie z warunkami umowy.
9. Miejsce dostawy/realizacji: 24 WOG ul. Aleja 1 Maja 11, 11-500 Giżycko

TEST NARKOTYKOWY Z MOCZU

10. Przedmiot zamówienia: Jednorazowy test narkotykowy z moczu
11. Kod CPV: 33124130-5
12. Opis przedmiotu zamówienia:
Test panelowy/płytkowy do wykrywania narkotyków w organizmie na podstawie badania próbki moczu - do przeprowadzenia badania próbki moczu osoby badanej i wykrywania minimum 6 narkotyków, m in.:
• amfetamina
• kokaina (COC),
• marihuana (THC),
• morfina (OPI)
• heroina (OPI)
• haszysz (THC)
13. Dane techniczne:
 test immunochromatograficzny;
 testy do ujawniania substancji psychoaktywnych w organizmie człowieka na podstawie badania próbki moczu pobranej od osoby poddanej badaniu.
 Możliwość przeprowadzenia jednorazowego badania na powyższe grupy narkotyków za pomocą jednego testu;
 każdy test pakowany musi być osobno;
 jednoznaczny wynik musi pojawić się po czasie nie dłuższym niż max.10 min od chwili naniesienia wymaganej ilości moczu na test;
 instrukcja użycia testu w języku polskim;
 możliwość użycia testu w zmiennych warunkach atmosferycznych o zmiennej wilgotności powietrza.
 opakowanie zawiera wyposażenie niezbędne do wykonania 1 badania

14. Wymagania dotyczące jakości wyrobu:
14.1. Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE świadczącym o zgodności z Rozporządzeniem MDR (Rozporządzenie UE 2017/145 MDR) , deklaracja zgodności UE
14.2. Wyroby powinny być kategorii pierwszej, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 r.
15. Okres ważności produktów (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), liczony od daty dostawy nie będzie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów, które nie spełnią tego wymogu.
16. Sposób utylizacji zgodnie z zapisami zawartymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
17. Termin dostawy/realizacji: zgodnie z warunkami umowy.
18. Miejsce dostawy/realizacji: 24 WOG ul. Aleja 1 Maja 11, 11-500 Giżycko
Pojemnik jałowy na mocz
19. Przedmiot zamówienia: Pojemnik jałowy na mocz
20. Kod CPV: 33141625-7
21. Opis przedmiotu zamówienia:
Pojemnik jałowy na mocz jest wykorzystywany w procesie badania moczu na zawartość narkotyków lub innych środków odurzających w organizmie człowieka i służy do pobrania od danej osoby próbki moczu w celu dalszej jej diagnostyki. Parametry wymagane: wykonany z tworzywa sztucznego, kubek zakręcany wraz z zakrętką, zapakowany w jednorazowe opakowanie (torebkę), pojemność: min. 60 ml. max. 150 ml., średnica kubka: min. 5 cm, wyrób musi być nowy, nieużywany.
22. Wymagania dotyczące jakości wyrobu:
22.1. Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE świadczącym o zgodności z Rozporządzeniem MDR (Rozporządzenie UE 2017/145 MDR) , deklaracja zgodności UE
22.2. Wyroby powinny być kategorii pierwszej, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 r.
23. Okres ważności produktów (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), liczony od daty dostawy nie będzie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów, które nie spełnią tego wymogu.
24. Sposób utylizacji zgodnie z zapisami zawartymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
25. Termin dostawy/realizacji: zgodnie z warunkami umowy.
26. Miejsce dostawy/realizacji: 24 WOG ul. Aleja 1 Maja 11, 11-500 Giżycko

2. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa
w art. 441ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia:

TEST NARKOTYKOWY Z ŚLINY
1. Przedmiot zamówienia: Jednorazowy test narkotykowy z śliny
2. Kod CPV: 33124130-5
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Test panelowy/płytkowy do wykrywania narkotyków w organizmie na podstawie badania próbki śliny - do przeprowadzenia badania próbki śliny osoby badanej i wykrywania następujących grup narkotyków:
• amfetamina i substancje pochodne (AMP) / min. methaamfetamina (MET)
• kokaina (COC),
• marihuana (THC),
• opiaty (OPI)
• benzodiazepiny (BZO)

4. Dane techniczne:
 test immunochemiczny (immunologiczny);
 czułości progowe:
1. AMP i pochodne -50ng/m,
2. COC - 20 ng/ml,
3. OPI - 40ng/ml,
4. THC - 40ng/ml,
5. BZO - brak,
 testy do ujawniania substancji psychoaktywnych w organizmie człowieka na podstawie badania próbki śliny pobranej od osoby poddanej badaniu.
 Możliwość przeprowadzenia jednorazowego badania na powyższe grupy narkotyków za pomocą jednego testu;
 każdy test pakowany musi być osobno;
 jednoznaczny wynik musi pojawić się po czasie nie dłuższym niż max.10 min od chwili naniesienia wymaganej ilości śliny na test;
 instrukcja użycia testu w języku polskim;
 możliwość użycia testu w zmiennych warunkach atmosferycznych o zmiennej wilgotności powietrza oraz w granicach temperatury od + 5 º C do +35 ºC
 opakowanie zawiera wyposażenie niezbędne do wykonania 1 badania
5. Wymagania dotyczące jakości wyrobu:
5.1. Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE świadczącym o zgodności z Rozporządzeniem MDR (Rozporządzenie UE 2017/145 MDR) , deklaracja zgodności UE
5.2. Wyroby powinny być kategorii pierwszej, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 r.
6. Okres ważności produktów (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), liczony od daty dostawy nie będzie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów, które nie spełnią tego wymogu.
7. Sposób utylizacji zgodnie z zapisami zawartymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
8. Termin dostawy/realizacji: zgodnie z warunkami umowy.
9. Miejsce dostawy/realizacji: 24 WOG ul. Aleja 1 Maja 11, 11-500 Giżycko

TEST NARKOTYKOWY Z MOCZU

10. Przedmiot zamówienia: Jednorazowy test narkotykowy z moczu
11. Kod CPV: 33124130-5
12. Opis przedmiotu zamówienia:
Test panelowy/płytkowy do wykrywania narkotyków w organizmie na podstawie badania próbki moczu - do przeprowadzenia badania próbki moczu osoby badanej i wykrywania następujących grup narkotyków:
• amfetamina i substancje pochodne (AMP) / min. methaamfetamina (MET)
• kokaina (COC),
• marihuana (THC),
• opiaty (OPI)
• benzodiazepiny (BZO)
13. Dane techniczne:
 test immunochemiczny (immunologiczny);
 czułości progowe:
1. AMP i pochodne -50ng/m,
2. COC - 20 ng/ml,
3. OPI - 40ng/ml,
4. THC - 40ng/ml,
5. BZO - brak,
 testy do ujawniania substancji psychoaktywnych w organizmie człowieka na podstawie badania próbki moczu pobranej od osoby poddanej badaniu.
 Możliwość przeprowadzenia jednorazowego badania na powyższe grupy narkotyków za pomocą jednego testu;
 każdy test pakowany musi być osobno;
 jednoznaczny wynik musi pojawić się po czasie nie dłuższym niż max.10 min od chwili naniesienia wymaganej ilości moczu na test;
 instrukcja użycia testu w języku polskim;
 możliwość użycia testu w zmiennych warunkach atmosferycznych o zmiennej wilgotności powietrza oraz w granicach temperatury
od + 5 º C do +35 ºC
 opakowanie zawiera wyposażenie niezbędne do wykonania 1 badania

14. Wymagania dotyczące jakości wyrobu:
14.1. Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE świadczącym o zgodności z Rozporządzeniem MDR (Rozporządzenie UE 2017/145 MDR) , deklaracja zgodności UE
14.2. Wyroby powinny być kategorii pierwszej, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 r.
15. Okres ważności produktów (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), liczony od daty dostawy nie będzie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów, które nie spełnią tego wymogu.
16. Sposób utylizacji zgodnie z zapisami zawartymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
17. Termin dostawy/realizacji: zgodnie z warunkami umowy.
18. Miejsce dostawy/realizacji: 24 WOG ul. Aleja 1 Maja 11, 11-500 Giżycko
Pojemnik jałowy na mocz
19. Przedmiot zamówienia: Pojemnik jałowy na mocz
20. Kod CPV: 33141625-7
21. Opis przedmiotu zamówienia:
Pojemnik jałowy na mocz jest wykorzystywany w procesie badania moczu na zawartość narkotyków lub innych środków odurzających w organizmie człowieka i służy do pobrania od danej osoby próbki moczu w celu dalszej jej diagnostyki. Parametry wymagane: wykonany z tworzywa sztucznego, kubek zakręcany wraz z zakrętką, zapakowany w jednorazowe opakowanie (torebkę), pojemność: min. 60 ml. max. 150 ml., średnica kubka: min. 5 cm, wyrób musi być nowy, nieużywany.
22. Wymagania dotyczące jakości wyrobu:
22.1. Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE świadczącym o zgodności z Rozporządzeniem MDR (Rozporządzenie UE 2017/145 MDR) , deklaracja zgodności UE
22.2. Wyroby powinny być kategorii pierwszej, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 r.
23. Okres ważności produktów (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), liczony od daty dostawy nie będzie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów, które nie spełnią tego wymogu.
24. Sposób utylizacji zgodnie z zapisami zawartymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach.
25. Termin dostawy/realizacji: zgodnie z warunkami umowy.
26. Miejsce dostawy/realizacji: 24 WOG ul. Aleja 1 Maja 11, 11-500 Giżycko

2. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa
w art. 441ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiającego jako prawo opcji. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku konieczności zabezpieczenia dodatkowych potrzeb jednostek wojskowych biorących udział w szkoleniach poligonowych przy jednoczesnym zapewnieniu przez dysponenta wyższego stopnia odpowiednich środków finansowych na realizację takiego zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-08-07 08:00

Po zmianie:
2025-08-13 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-08-07 08:10

Po zmianie:
2025-08-13 08:10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.