Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00314976/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
- 2022/BZP 00321035/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dostawa i montaż windy w budynku Ośrodka Zdrowia i świetlicy wiejskiej w Starym Bojanowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366063617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Harcmistrza Łukomskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655270430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zk-smigiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-smigiel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-574f7f09-124e-11ed-8c68-c68bc3dc99bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż windy w budynku Ośrodka Zdrowia i świetlicy wiejskiej w Starym Bojanowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-574f7f09-124e-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314976/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK/ZP/07/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Dostawa i montaż windy w budynku Ośrodka Zdrowia i świetlicy wiejskiej w Starym Bojanowie”.
2. Winda powinna być fabrycznie nowa i nieużywana. Wymagania techniczne, jakie powinna spełniać dostarczona winda - Platforma dla osób niepełnosprawnych, są następujące:
- udźwig: minimum 400 kg/5 osób
- napęd: elektryczny pasowy,
- zasilanie: 230 V
- prędkość: minimum 0,15 m/s
- wysokość podnoszenia: minimum 4,5 m
- szyb: samonośny, kolor RAL 7040, z trzech stron wypełniony szkłem bezpiecznym przezroczystym , od strony ściany panelami pełnymi w kolorze konstrukcji, zewnętrzne wymiary szybu 1960 mm x 1
- nadszybie: 2850 mm
- podszybie: 140 mm
- bez maszynowni,
- ilość przystanków/dojść: 3/3
- kabina: przelotowa na wprost o wym. 1170x1460x2100 mm, kolor RAL 7040, jedna ściana przeszklona szkłem bezpiecznym, oświetlenie LED, podłoga - wykładzina antypoślizgowa, panel sterowania w kabinie z podświetlanymi przyciskami z oznaczeniem Braille’a, zestaw alarmowy GSM
- drzwi kabinowe: automatyczne, teleskopowe 2 skrzydłowe o wym. 900x2000 mm, malowane kolor RAL 7040, przeszklone szkłem bezpiecznym
- drzwi szybowe: automatyczne, teleskopowe 2 skrzydłowe o wym. 900x2000 mm, malowane kolor RAL 7040, przeszklone szkłem bezpiecznym
- sterowanie: elektroniczne, mikroprocesorowe z falownikiem
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej decyzji z Urzędu Dozoru Technicznego (dalej UDT) na uruchomienie i eksploatację windy oraz do przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena złożonej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty.INNE PRZETARGI ŚMIGIEL
więcej: przetargi ŚMIGIEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie (wymiana) drzwi windowych do wymogów ochrony przeciwpożarowej w budynku Prokuratury Krajowej w Warszawie.
- DOSTAWA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU A WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
- Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku Urzędu Dozoru Technicznego w Płocku
- Wymiana dźwigu osobowego w SP 1
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Wykonanie dok. projektowej na budowę windy zewnętrznej (szyb windowy) dla Bud. Głów. nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu pt. "Morze dostępności - Politechnika bez barier"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.