eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa systemów wspomagających słyszenie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemów wspomagających słyszenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemów wspomagających słyszenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626c41a0-1714-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„DUO - Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą”, ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych - ZADANIE 4 - Zwiększenie dostępności ARCHITEKTONICZNEJ UŚ

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308027/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.078.2022.DWK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263350,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część A: dostawa i montaż 10 pętli indukcyjnych oraz 5 wzmacniaczy
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów wspomagających słyszenie (pętle indukcyjne, wzmacniacze,) zwanych dalej „Sprzętem”. Oferowany Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2021), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) zakup Sprzętu wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego,
b) montaż,
c) audyt funkcjonalny - testowanie i kalibracja (cz. A) – dokonany przez min. dwie osoby słabosłyszące, w tym co najmniej jedną osobę z głębokim niedosłuchem,
d) przeprowadzenie szkoleń
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A, C do SWZ
4) Adres dostawy:
a) Część A: zadanie 1:
-Pętla indukcyjna stanowiskowa stacjonarna (podblatowa) - Rektorat Uniwersytetu Śląskiego, Katowice ul. Bankowa 12
-Lokalizacja sal, w których zamontowane ma być okablowanie i wzmacniacze do 9 pętli indukcyjnych:
-Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, Cieszyn ul. Bielska 62– sala konferencyjna
-Śląskie Międzyuczelniane Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych, Chorzów ul. Pułków Piechoty 75 - aula P/0/05
-Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych – ul. Będzińska 39 – aula 5
-Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych – ul. Bankowa 14 – aula im. W.Pański nr 4200
-Wydział Nauk Społecznych, Katowice, ul. Bankowa 11 – aula Kazimierza Popiołka
-Wydział Prawa i Administracji, Katowice ul. Bankowa 11b - aula 5
-Wydział Nauk Społecznych, Katowice ul. Grażyńskiego 53 – aula
-Wydział Nauk Przyrodniczych, Katowice ul. Bankowa 9– aula
-Wydział Nauk Przyrodniczych, Sosnowiec ul. Będzińska 60 – aula
-Część A: zadanie 2. Lokalizacja sal, w których mają zostać zamontowane wzmacniacze do pętli indukcyjnych:
-Wydział Nauk Humanistycznych, Katowice ul. Uniwersytecka 4, duża aula: B 1.1
-Wydział Nauk Humanistycznych Katowice ul. Uniwersytecka 4, aula mniejsza: B0.39
-Wydział Nauk Humanistycznych Katowice ul. Uniwersytecka 4, aula mniejsza B0.38,
-Wydział Nauk Humanistycznych Katowice ul. Uniwersytecka 4, aula mniejsza C0.37,
-Wydział Nauk Humanistycznych Katowice ul. Uniwersytecka 4, aula mniejsza C0.42
5) Wymagany minimalny okres gwarancji:
Część A: 48 miesięcy
Bieg terminu wsparcia technicznego rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ.
6) Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 31.10.2022 r.
Wykonawca może skrócić termin realizacji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
8) Opis lokalizacji (miejsc montażu) oraz istniejącego wyposażenia zawiera załącznik nr 2C do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 226850,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część B: dostawa i wdrożenie bezprzewodowego systemu transmisji głosu z syntezą PLL
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów wspomagających słyszenie (bezprzewodowy system transmisji głosu z syntezą PLL), zwanych dalej „Sprzętem”. Oferowany Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2021), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) zakup Sprzętu wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego,
b) montaż,
c) test pod kątem współpracy z aparatami lub implantami słuchowymi (cz. B) – dokonany przez min. dwie osoby słabosłyszące, w tym co najmniej jedną osobę z głębokim niedosłuchem,
d) przeprowadzenie szkoleń
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2B-C do SWZ
4) Adres dostawy: Część B: Centrum Obsługi Studentów, Katowice, ul. Bankowa 12 pokój 0.11

5) Wymagany minimalny okres gwarancji: Część B: 24 miesiące
Bieg terminu wsparcia technicznego rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ.
6) Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 31.10.2022 r.
Wykonawca może skrócić termin realizacji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
8) Opis lokalizacji (miejsc montażu) oraz istniejącego wyposażenia zawiera załącznik nr 2C do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 36500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231486,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231486,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231486,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Fundacja Osób Słabosłyszących

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562751731

7.3.3) Ulica: Deotymy 41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-441

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231486,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Fundacja Osób Słabosłyszących

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562751731

7.3.3) Ulica: Deotymy 41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-441

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.