Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257272/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00271528/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00291057/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00296304/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ZLOKALIZOWANEGO W SZCZEKOCINACH-PRZY UL. POLNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM ZAGŁĘBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520703578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8 lokal 2.21
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-208
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 500 408 604
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@simzaglebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.simzaglebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9054451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ZLOKALIZOWANEGO W SZCZEKOCINACH-PRZY UL. POLNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea70c1c4-e82b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/PN/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15177436,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wbudowanym garażem podziemnym wielostanowiskowym, zagospodarowaniem terenu, w tym: przyłączami wodnym, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, dwoma zjazdami z ulicy Polnej, wraz z wyburzeniem istniejącego budynku mieszkalnego 2-u kondygnacyjnego i dwóch budynków gospodarczych, oraz zewnętrznymi instalacjami wewnętrznymi, zlokalizowanego w Szczekocinach, przy ul. Polnej.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ tj.
- opis przedmiotu zamówienia,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- dokumentacja projektowa,
W powyższej dokumentacji Zamawiający dołączył projektowaną charakterystykę energetyczną obiektu.
Wykonany obiekt będący przedmiotem zamówienia na koniec inwestycji będzie musiał uzyskać świadectwo energetyczne efektywności energetycznej EP [kWh/m2 x rok] ≤ 52 (mniejszy lub równy).
Zamówienie polega na:
• Budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 3-ch kondygnacjach nadziemnych, 26-u mieszkaniach i garażem podziemnym, wielostanowiskowym – 27 miejsc parkingowych,
• Budowie zjazdu z ul. Polnej w 2-ch lokalizacjach (1. Zjazd wraz z wewnętrzną drogą dojazdową / w nawierzchni rozbieralnej – do garażu podziemnego; 2. Zjazd na teren posesji – techniczny, dojazdowy dla służb; chodnikami, w nawierzchni rozbieralnej),
• Wykonaniu terenów zieleni zorganizowanej (obsadzenia trawą, nasady drzew: 14 sztuk, nasady krzewów: 6-8 sztuk,
• Montażu elementów architektury towarzyszącej (ławki z oparciem, montowane na stałe do podłoża - 6 szt., kosze na śmieci z zadaszeniem, montowane na stałe do podłoża – 3 szt., lampy oświetlenia parkowego o wysokości 5m - 7 szt., oświetlenie zjazdu do garażu, plac zabaw dla dzieci),
• Budowie przyłączy (przyłącze wody, przyłącze kanalizacji bytowej, przyłącze kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjnymi- przelewowymi),
• Budowie zewnętrznych instalacji wewnętrznych (kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, wodociąg- woda zimna, zewnętrzne instalacje wewnętrzne elektryczne),
• Przebudowie istniejących sieci – kolidujących z inwestycją j.w., w tym: sieć kanalizacji deszczowej kd., linia kablowa elektryczna x 2, demontażu istniejących chodników o pow. ok. 40,00 m2,
• Budowie murku oporowego od strony południowej granicy wraz z oporęczowaniem drogowym o długości ok. 63 mb, i różnicy wysokości od 0,3 m do 1,0 m,
• Budowie ogrodzenia przeziernego o przęsłach 3,0 m na słupkach stalowych od strony granicy zachodniej o długości ok. 68 mb,
• Budowie PG – placyku gospodarczego – kostka betonowa wraz z ogrodzeniem przeziernym o h – ok. 150 cm i bramą dwuprzęsłową (w tym: furta 100 cm) – zadaszony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Zamawiający odrzucił w postępowaniu oferty 3 Wykonawców.
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosiła 16 562 336,24 zł brutto.
W kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia mieściła się wyłącznie oferta nr 4. Zamawiający odrzucił oferty 3 Wykonawców, w tym ofertę Wykonawcy, którego cena mieściła się w kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Z pozostałych w postępowaniu ofert, cena najkorzystniejszej oferty - oferta nr 1 - przekraczała powyższą kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15279588,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18481783,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa i montaż systemu audio - video Przyjazny Pokój Przesłuchań dla SR w Będzinie, SR w Pszczynie, SR Katowice - Zachód w Katowicach
- "Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7 - etap II"
- Modernizacja Instalacji Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Gwiezdnej 2 w Sosnowcu.
- Usługa zniszczenia dowodów rzeczowych na podstawie Postanowienia Sądu w podziale na 4
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.