Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246830/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00260764/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14945, 47 74 14817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11161191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ffe08ab-f2b7-4cdd-9415-8abb4d1a6904
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118315/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowych równoważnych w stosunku do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych takich jak drukarki komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne, faksy.Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale IV SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199330-2 - Papier ciągły do drukarek komputerowych
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 388705,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowych oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych, spełniających następujące normy: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 do urządzeń biurowych takich jak drukarki komputerowe i urządzenia wielofunkcyjne.Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale IV SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199330-2 - Papier ciągły do drukarek komputerowych
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 409035 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wada postępowania - opis przedmiotu zamówienia nie odpowiada aktualnym potrzebom Zamawiającego co stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie - po złożeniu ofert. Na tym etapie postępowania – po złożeniu ofert nie ma możliwości zmiany opisu przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188534,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438292,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na zadanie nr 2 złożono dwie oferty, które zostały odrzucone na podstawie:
1). Jedna oferta na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2024.1320 ze zm., zwanej dalej uPzp), tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
2) Druga oferta na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2c ustawy – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2024.1320 ze zm., zwanej dalej uPzp), tj. zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299998,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303411,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawy podzespołów komputerowych
- Dostawa sprzętu komputerowego i monitorów interaktywnych do Szkoły Podstawowej w Rakówce
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Fundacji Inteligentna Małopolska w ramach projektu FabLab Małopolska w Krakowie (...)
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





