Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00241941/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00257338/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koparki kołowej na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej „Krzewina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA SPÓŁKA WODNA"KRZEWINA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001259830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Sokoły
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-218
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gswkrzewina@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sokoly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de06c8be-fd2f-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Spółka Wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koparki kołowej na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej „Krzewina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de06c8be-fd2f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane z programu Podziałanie 5.1 Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2022 r., służącej utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej „Krzewina”.
2. Koparka kołowa musi posiadać nw parametry, tj.:
1) silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej w przedziale 70-90 KM,
2) norma emisji spalin – zgodna z przepisami obowiązującymi w 2023,
3) masa operacyjna maszyny w przedziale 7500-9500 kg,
4) Koła o średnicy 18 -20’’, wszystkie skrętne o promieniu skrętu max. 4050 mm,
5) pojemność silnika w przedziale 2,7 - 4,5 dm³,
6) głębokość kopania min. 3300 mm,
7) kabina spełniająca wymogi konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS,
8) poziom hałasu wewnątrz kabiny max 74dB,
9) kabina wyposażona w układ wentylacji, ogrzewania i klimatyzacji,
10) wyłącznik masy,
11) układ kierowniczy wspomaganie hydraulicznie,
12) podpory stabilizatora, sterowane z kabiny operatora, niezależne, wysuwane hydraulicznie z sygnalizacją,
13) wieża o kącie obrotu 3600,
14) kilkuczęściowa (min 3 częściowa) konstrukcja wysięgnika z zamkami bezpieczeństwa,
15) boczne łamanie środkowej części wysięgnika w lewo i prawo lub ramię z możliwością bocznego łamania u nasady elementu roboczego,
16) jeden punkt smarowniczy dla scentralizowanego układu smarowania wysięgnika i wieży,
17) hamulce zintegrowane w obu mostach lub tylnym moście,
18) blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu,
19) gniazdo szybkiego rozruchu w razie rozładowania akumulatora lub łatwy, bezpośredni dostęp do akumulatora po otwarciu pokrywy bocznej podwozia,
20) napęd hydrostatyczny lub automatyczna skrzynia biegów,
21) zbiornik paliwa o pojemności w przedziale 100-140 l,
22) zbiornik paliwa zamykany,
3. Koparka kołowa musi być wyposażona w nw osprzęt, tj.:
1) łyżkę ładowarkową typu SKID, o pojemności nie mniejszej niż 0,5 m3,
2) przedni lub tylny lemiesz,
3) łyżkę kopiąca o szerokości 590 -610 mm ± 20 mm montowana na szybkozłącze,
4) kosiarka bijakowa, szerokość kosiarki min 1200 mm, masa do 500 kg, minimalne ciśnienie robocze 200 bar, z rotatorem hydraulicznym,
5) łyżka skarpowa ażurowa minimalnie 1200 mm.
4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie prowadzenia, obsługi, eksploatacji i konserwacji maszyny w miejscu dostawy, w terminie do 5 dni od dnia jej dostarczenia.
5. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą zamawianego sprzętu następujących dokumentów:
1) świadectwo homologacji na terenie RP,
2) karta lub książka gwarancyjna,
3) fabryczne instrukcje obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji,
4) książki serwisowe w języku polskim,
5) opis do katalogu części zamiennych.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (bez limitu motogodzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 979818,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 979818,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 979818,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422272721
7.3.3) Ulica: ul. Sejneńska 10
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979818,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.