eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkRemont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork



Ogłoszenie z dnia 2025-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LĘBORK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.lebork@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lebork

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-106ad420-fdf8-40ad-b440-4aa9c095cfeb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00574630/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Lębork

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257023

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.51.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219195,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Lębork.
3.2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Remont pomieszczeń biurowych nr 2, 3, 4, 6, 7, 9:
• usunięcie starej farby ściennej,
• rozebranie sufitów kasetonowych,
• montaż sufitu podwieszonego z płyt GKF,
• wymiana podłóg na płytki gresowe, rektyfikowane, klasa jakościowa 1, klasa ścieralności min. PEI5, drewnopodobne,
• uzupełnienie tynków ściennych, płyt GKF, szpachlowanie, malowanie,
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej, telefonicznej,
• wymiana grzejników wraz z modyfikacją gałązek zasilających,
• montaż nowych grzejników wraz z podłączeniem,
• montaż osprzętu elektrycznego, gniazdek, włączników, oświetlenia sufitowego.
2) podłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz zakup i montaż nowej umywalki i baterii czerpalnej pod zmywarkę, ułożenie glazury na ścianie – pokój nr 7
3) Remont pomieszczeń biurowych nr 5, 8:
• montaż instalacji i osprzętu elektrycznego, teleinformatycznego wraz z obróbką.
4) Remont korytarza:
• wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i monitoringowej,
• uzupełnienie tynków ściennych mozaikowych barwionych.
3.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiąca załącznik nr 1 lit. a do SWZ,
 Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 1 lit. b do SWZ,
 Projekt budowlany - stanowiący załącznik nr 1 lit. c do SWZ,
 Rysunek 1 – rzut parteru – projekt remontu – stanowiący załącznik nr 1 lit. d do SWZ,
 Projekt aranżacji wnętrza korytarza – stanowiący załącznik nr 1 lit. e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207660 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207660 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207660 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Concept Mine Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862350048

7.3.3) Ulica: Źródło Marii 36J

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-573

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207660 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.