Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00278262/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do Szkoły podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Raciążku oraz dzieci do Przedszkola publicznego „Słoneczko” w Raciążku w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACIĄŻEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wysoka 4
1.5.2.) Miejscowość: Raciążek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-721
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 283 18 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@raciazek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciazek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://raciazek.ezamawiajacy.pl/pn/raciazek/demand/216655/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do Szkoły podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Raciążku oraz dzieci do Przedszkola publicznego „Słoneczko” w Raciążku w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef53aac8-5548-4702-acdf-89a6e3b21602
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075969/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej oraz przedszkola publicznego w Raciążku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149335,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci do Szkoły podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Raciążku oraz dzieci do Przedszkola publicznego „Słoneczko” w Raciążku w roku szkolnym 2026/2026
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Dowozu dzieci do Szkoły podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Raciążku oraz dzieci do Przedszkola publicznego „Słoneczko” w Raciążku w roku szkolnym 2025/2026 z wyznaczonych miejsc przystankowych na następujących trasach:
Trasa nr 1:
Raciążek – Podole – Siarzewo – Nieszawa – Niestuszewo – Podzamcze – Sierzchowo – Raciążek
Trasa nr 2:
Raciążek – Turzno – Turzynek – Dąbrówka – Raciążek.
Szacowana dzienna ilość kilometrów wynosi około 120 km, szacowana minimalna ilość dni nauki szkolnej (dowozów) wyniesie 180 dni. Szacowana minimalna liczba kilometrów do przejechania w celu wykonania zamówienia w roku szkolnym 2025/2026 wynosi 21 600 km.
Dowożenie uczniów odbywać się będzie 1 autobusem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega aby autobus dowożący dzieci posiadał min. 52 miejsca siedzące.
Zamawiający zapewnia opiekę nad uczniami w trakcie wykonywania usługi.
Przystanek autobusowy w Raciążku dla wysiadających dzieci zarówno ze szkoły podstawowej jak i przedszkola znajduje się przy ul. Wysokiej, zatoka BUS koło budynku Szkoły Podstawowej.
Dowożenie uczniów odbywać się będzie 1 autobusem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dowozy będą się odbywały 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem sobót, dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych dni, w których odwołane będą zajęcia szkolne. W ciągu dnia przewidywany jest 1 dowóz na zajęcia lekcyjne i 2 odwozy dzieci po zakończonych lekcjach. Godziny dowozu dzieci do szkoły oraz przedszkola w granicach 6.30 – 8.00, a odwozu 13.00 – 16.00.
Dowóz uczniów odbywać się będzie środkami transportu, wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do charakteru przewozów.
W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie środka transportu Wykonawca zabezpieczy pojazd
zastępczy, spełniający wymagania techniczne w ruchu drogowym
Ilość kursów oraz godziny dowozów i odwozów są orientacyjne i mogą ulec zmianom w zależności od planu lekcji. Rozliczenia będą się odbywały na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów, po cenie jednostkowej za 1 km podanej w ofercie na koniec miesiąca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145584 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154224 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154224 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "NAFTEX" Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000625
7.3.3) Ulica: Witowo
7.3.4) Miejscowość: Bytoń
7.3.5) Kod pocztowy: 88-231
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154224 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RACIĄŻEK
więcej: przetargi RACIĄŻEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
- Usługa wynajmu długoterminowego 2 fabrycznie nowych samochodów osobowych
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju opałowego w 2026 roku.
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2026 ROKU DO 31.12.2026 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
- Dowozy uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie w roku 2026
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE NA TRENINGI SPORTOWE UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. J. SZAFRANKA W BYTOMIU OD 07-01-2026 DO 25-06-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





