Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00328303/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA FANTOMÓW I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA AKADEMIA NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370468370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pans.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pans.krosno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11390331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA FANTOMÓW I SPRZĘTU MEDYCZNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1062d41-5ae1-4fd4-89e4-ceef381e1d1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066628/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu medycznego i fantomów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/148/ZP-14/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w części I przedmiotu zamówienia różnego rodzaju fantomów i sprzętu medycznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, oraz wymaganiami umowy określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ tj.:Trenażer udrażniania dróg oddechowych u osób dorosłych - 1 szt.
Pediatryczny trenażer do nauki wykonywania intubacji i konikotomii - 2 szt.
Wózek transportowy- 2 szt.
Respirator 3 w 1 - 1 szt.
Cykler - 1 szt.
Respirator ratunkowy wraz z systemem nośnym - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 223800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w części II fantomów i sprzętu medycznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, oraz wymaganiami umowy określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ tj.:Krzesełko transportowe z odpinanym systemem trakcyjnym - 1 szt.
Wózek funkcyjny użytkowy - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571923133
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 16/24
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-363
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571923133
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 16/24
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-363
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Realizacja utrzymania oznakowania pionowego na terenie miasta Krosna" w Krośnie w 2026 roku
- "Adaptacja akustyczna istniejącej Hali Sportowej przy ul. Legionów 6 (w trybie zaprojektuj i wybuduj)"
- Wzmocnienie systemu ochrony ludności i odporności cywilnej Gminy Miasto Krosno
- Zakup umundurowania dla strażaków w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa fabrycznie nowej przyczepy typu kontener socjalny"
- Przebudowa parkingu na ulicy bocznej od ul. ks. S. Staszica w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aparatura medyczna realizowana w ramach Programu AOS - II transza (dogrywka)
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH ORAZ DOSTAWA WYPOSAŻENIA ZESTAWÓW RATUNKOWYCH PSP-R1
- Dostawa sprzętu medycznego dla SPZOZ w Górnie w ramach projektu grantowego FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów jednorazowego użytku do aparatury medycznej (z podziałem na 5 zadań)
- Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.