Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00321586/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie stanowisk pracy urzędu w sprzęt komputerowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejsce Piastowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dukielska 14
1.5.2.) Miejscowość: Miejsce Piastowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-430
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miejscepiastowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miejscepiastowe.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miejscepiastowe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie stanowisk pracy urzędu w sprzęt komputerowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e0c3cc9-d34d-4a5b-8852-bbb256aeb9cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064341/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Doposażenie stanowisk pracy urzędu w sprzęt komputerowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97560,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: doposażenie stanowisk pracy urzędu w sprzęt komputerowy. W ramach realizacji zadania zaplanowano dostawę dwóch typów sprzętu komputerowego:
1) Komputer Typ 1 - Komputer typu All-in-One z ekranem LED o przekątnej minimum 23", matową powłoką i rozdzielczością minimum Full HD. Wyposażony w wydajny wielordzeniowy procesor klasy x86, min. 16 GB pamięci RAM oraz szybki dysk SSD M.2 o pojemności min. 1 TB. Zintegrowane głośniki, mikrofon, kamera HD z fizyczną przesłoną i napęd DVD – 31 sztuk.
2) Komputer Typ 2 - miniPC - Kompaktowy komputer stacjonarny w obudowie miniPC. Wyposażony w wydajny, procesor x86, min. 16 GB RAM oraz szybki dysk SSD min. 480 GB. - 3 sztuki.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30213300-8 - Komputer biurkowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający w dniu 11 lipca 2025 r. wszczął postępowanie z terminem składania ofert do dnia 21 lipca b.r. do godz. 8:00. W terminie składa ofert wpłynęły 4 oferty. Zamawiający po otwarciu ofert zauważył, iż dokumenty SWZ obarczone są wadą, gdyż rozbieżnie wskazują w jakim terminie Zamawiający będzie wymagał złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci dokumentów potwierdzających spełnienie warunków przedmiotu zamówienia (certyfikaty, licencje, etc.). W rozdziale XX ust. 5 SWZ oraz Załączniku numer 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający wskazał iż przedmiotowe dokumenty Wykonawca będzie miał dostarczyć przed zawarciem umowy, natomiast w załączniku numer 8 do SWZ – zestawienie parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający zawarł zapis, iż Wykonawca, dokument potwierdzający spełnienie wymagań w formie certyfikatu producenta załączy wraz z składaną ofertą. 3 z 4 Oferentów zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ złożyło swoje oferty wraz z certyfikatami potwierdzającymi spełnienie warunków, natomiast jeden Oferent ich nie złożył. Dodatkowo Zamawiający w rozdziale X ust. 6 SWZ zawarł zapis, iż w ramach postępowania nie dopuszcza uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Dlatego należy stwierdzić, że zapisy dokumentów zamówienia są niejednoznaczne i zostały różnie zrozumiane przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, co przełożyło się na różny sposób przygotowania ofert i następczą możliwość ich porównania oraz oceny pod kątem zgodności z warunkami zamówienia. Powstała sytuacja, w której trudno jednoznacznie uznać którąkolwiek z ofert za przygotowaną niezgodnie z warunkami zamówienia lub zawierającą błędy co skutkowałoby jej odrzuceniem. Dlatego wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych staje się niemożliwy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106124,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159079,59 PLN
INNE PRZETARGI MIEJSCE PIASTOWE
- Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bieżące gminy - Indywidualne wyposażenie ochrony specjalnej
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Miejsce Piastowe - usługa odśnieżania w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi MIEJSCE PIASTOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





