eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne zamawiającego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Miastku Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221945749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. A. Mickiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.klasa@zwik.miastko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.miastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fbdb032-22e8-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa płynnego na potrzeby własne Zakładu Wodociągów
i Kanalizacji w Miastku.
2. Przewidywany łączny zakres ilościowy zamówienia - olej napędowy – 90 000 litrów.
Wielkość dostawy oznacza planowaną celową ilość w całym okresie realizacji zamówienia.
Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości dostaw przedmiotu zamówienia w stosunku do wartości wskazanej powyżej.
3. Miejsce realizacji dostawy: Miejska oczyszczalnia ścieków, Węgorzynko 37.
Dostawa paliwa będzie odbywała się w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy
(np. kierowcy).
4. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich aktualnych norm i certyfikatów dotyczących przedmiotu zamówienia wymaganych przez prawo kraju zamawiającego. Oferowane paliwa muszą spełniać wymogi zawarte w normie PN-EN 590+A1: 2017-06 „Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań.”, a także w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia
9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1680 ze zm.).
5. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania na czas jego realizacji dystrybutora złożonego z dwupłaszczowego zbiornika z polietylenu o pojemności 5000 litrów
do magazynowania paliw klasy III w tym oleju napędowego, układu dystrybucyjnego. Utrzymanie sprawności technicznej zbiornika należy do Wykonawcy zamówienia przez cały okres trwania umowy.
Termin przygotowania zbiornika na olej napędowy do użytkowania: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
5.1. Urządzenie powinno być wyposażone w:
1) właz rewizyjny w zbiorniku zewnętrznym zabezpieczony przed kradzieżą;
2) właz rewizyjny w zbiorniku wewnętrznym;
3) odpowietrzenie zbiornika wewnętrznego;
4) zamknięcie dystrybutora, chroniące zawartość zbiornika i osprzętu przed dostępem osób niepowołanych;
5) samozasysającą pompę łopatkową 230V AC, o wydajności maks. 79l/min., przystosowaną do pracy ciągłej;
6) przepływomierz elektroniczny;
7) czujnik przecieku, system kontroli miedzy płaszczowej;
8) czujnik sygnalizujący maksymalny poziom napełnienia zbiornika z wtyczką;
9) elastyczny wąż dystrybucyjny 1” o długości 6 m, wyposażony w automatyczny nalewak;
10) terminal posiadający opcje:
a) zapewniającą pobór paliwa przez osoby upoważnione za pomocą dwóch kart lub równoważnych (logujących kierowcę i pojazd),
b) obsługę do 25 użytkowników,
c) przesył on-line danych niezwłocznie po zakończeniu tankowania, monitoring paliwa w czasie rzeczywistym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44611000-6 - Zbiorniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP ROLMASZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5328426

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.