Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00305048/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu nadleśnictwa oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna 19
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683590100
1.5.8.) Numer faksu: 683590101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gubin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gubin.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4938d57-1427-4e52-ae94-d5ea32276a301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu nadleśnictwa oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4938d57-1427-4e52-ae94-d5ea32276a30
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00563236/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu nadleśnictwa oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 823832 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu Nadleśnictwa GubinSiedziba Nadleśnictwa Gubin, ul. Dolna 19, 66-620 Gubin (łączna pow. wydzielenia 0,7736 ha).
Zakres usługi obejmuje ochronę fizyczną jednoosobową w systemie ochrony stałej w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) i całodobowo w dni wolne w soboty, niedziele, święta(24 godziny na dobę) oraz w sporadycznych przypadkach w dni wskazane przez Zamawiającego, wynikające z decyzji Nadleśniczego Nadleśnictwa Gubin w sprawie czasu pracy w Nadleśnictwie Gubin, wraz z porządkowaniem placu Nadleśnictwa Gubin. W zakresie dodatkowych dni wskazanych przez Zamawiającego, Zamawiający szacuje, że będą to od 2 do 4 dni w roku, w których będzie konieczność ochrony mienia nadleśnictwa przez 24 godziny poza sobotami, niedzielami i świętami.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w zał. nr 1 - opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 1, oraz we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 9 dla części nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.5.) Wartość części: 745032 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowegoWykaz obiektów, w których zainstalowane są systemy alarmowe (SSWiN,SAP):
a) w budynku biurowym nadleśnictwa: pomieszczenie straży leśnej, magazynek broni, kasa, pom. serwera (SSWiN) – Dolna 19, 66-620 Gubin,
b) budynek archiwum- system sygnalizacji pożaru (SAP) – Dolna 19, 66-620 Gubin,
c) budynek edukacji ekologicznej w Dzikowie (SSWiN)- Dzikowo, 66-620 Gubin,
d) budynek kancelarii w Dzikowie nr 3 kancelarie leśnictw Dzikowo i Drzeńsk(SSWIN) – Dzikowo 3, 66-620 Gubin,
e) budynek kancelarii w Zawadzie nr 18b (SSWiN) – Zawada 18b, 66-620 Gubin,,
f) budynek kancelarii w Grabicach nr 57 (SSWiN) – Grabice 57, 66-620 Gubin.
Zakres usługi obejmuje monitorowanie pracy Systemu Alarmowego, reagowanie na alarm odebrany przez Operatora uzbrojonego stanowiska interwencyjnego, w tym podejmowanie interwencji przez Załogę Interwencyjną, budowę nowego systemu w oparciu o istniejący system alarmowy przewodowy, obsługa techniczna systemu, nadzór techniczny, w tym przeglądy i naprawy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w zał. nr 1 - opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 2, oraz we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 9 dla części nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 83800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611064 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 974748,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611064 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080290330
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego, 37
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-764
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611064 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2028-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie artykułu 255 pkt 1 unieważnia postępowanie dla części nr II monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego, dla której nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Budowa myjni sprzętu rolniczego do robót przy pielęgnacji upraw leśnych
- Sukcesywne świadczenie usług kremacji oraz dostawa trumien kremacyjnych, urn kremacyjnych i relikwiarzy do Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ STAŁEJ I DORAŹNEJ, OBSŁUGA RECEPCJI ORAZ OBSŁUGA STACJI MONITOROWANIA W BUDYNKU CENTRUM KULTURY W BŁONIU
- Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej w budynkach przy ul. Krasińskiego 11 i ul. Sikorskiego 20
- DOZÓR MIENIA PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektu OFiP położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1 w okresie 2025 - 2027
- Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia GWDY sp. z o.o. w Pile
- Świadczenie usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Dąbrowie Górniczej na okres 01.12.2025 r. - 30.11.2026 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.