Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302951/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stawiska i Świerkówiec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523185532
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mogilno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stawiska i Świerkówiec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97f8518e-1956-4691-8c10-e21f9f3cf813
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040044/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadnia "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stawiska i Świerkówiec"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 2. Fundusze Europejskie dla czystej energii i ochrony zasobów środowiska regionu Działania 2.12 Wsparcie infrastruktury kanalizacyjnej oraz oczyszczania ścieków komunalnych Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WFE.271.9.2025.WFE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161494,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w specjalności inżynieryjnej drogowej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stawiska i Świerkówiec”:1) część pierwsza: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stawiska”;
2. Szczegółowy zakres prac budowlanych zamówienia określono w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru określone m.in. w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. m.in.:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem rozpoczęcia robót, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych atestów i certyfikatów wraz z ich szczegółową weryfikacją;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia przez wykonawcę robót, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru częściowego robót budowlanych i odbioru końcowego robót budowlanych, w tym powstałych w wyniku ich wykonania obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, podobnych przed ich wykonaniem, celem podjęcia decyzji przez Zamawiającego w zakresie ich wykonania;
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;
6) kontrolę budowy w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót budowlanych.
4. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określono we wzorze umowy, która stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca jako inspektor nadzoru inwestorskiego działa w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, podobnych, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający.
6. Przewidywana szacunkowa wartość netto nadzorowanych robót budowlanych w okresie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia wynosi:
a) w odniesieniu do części pierwszej zamówienia – 12 000 000,00 zł netto w ramach zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stawiska.
Powyższa wartość jest wartością szacunkową w okresie realizacji zamówienia i nie stanowi podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego robót w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 87630,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w specjalności inżynieryjnej drogowej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stawiska i Świerkówiec”:1) część druga: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Świerkówiec”.;
2. Szczegółowy zakres prac budowlanych zamówienia określono w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru określone m.in. w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. m.in.:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem rozpoczęcia robót, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych atestów i certyfikatów wraz z ich szczegółową weryfikacją;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia przez wykonawcę robót, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru częściowego robót budowlanych i odbioru końcowego robót budowlanych, w tym powstałych w wyniku ich wykonania obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, podobnych przed ich wykonaniem, celem podjęcia decyzji przez Zamawiającego w zakresie ich wykonania;
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;
6) kontrolę budowy w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót budowlanych.
4. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określono we wzorze umowy, która stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca jako inspektor nadzoru inwestorskiego działa w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, podobnych, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający.
6. Przewidywana szacunkowa wartość netto nadzorowanych robót budowlanych w okresie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia wynosi:
a) w odniesieniu do części drugiej zamówienia – 3 532 925,00zł netto w ramach zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Świerkówiec.
Powyższa wartość jest wartością szacunkową w okresie realizacji zamówienia i nie stanowi podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego robót w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 73864,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo EKO WODKAN Tomasz Szustek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301431721
7.3.3) Ulica: Żelazkowo 51
7.3.4) Miejscowość: Niechanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-220
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ SZUSTEK Przedsiębiorstwo EKO WODKAN
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ SZUSTEK Przedsiębiorstwo EKO WODKAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55411,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55411,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290775785
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 37 Piotrkowice
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55411,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- "Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych w lokalizacjach SP ZOZ W Mogilnie "
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w 2026 roku
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów
- Zakup (w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną w całym okresie finansowania) oraz dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, na potrzeby SP ZOZ w Mogilnie
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czesławice Gmina Nałęczów
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji projektu "Mała retencja w gminach dorzecza Parsęty"
- Wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia terenu GOK w Gródkowie w ramach zadania "Zagospodarowanie terenu przy GOK w Gródkowie".
- "Przebudowa wiaduktów na terenie powiatu zawierciańskiego - 2 zadania"
- Realizacja usługi nadzoru inwestorskiego inwestycji Budowa Hali Sportowej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





