Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00295662/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Pleśnej oraz Szkoły Podstawowej w Rychwałdzie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plesna 240
1.5.2.) Miejscowość: Pleśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7de3c50d-1ca3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Pleśnej oraz Szkoły Podstawowej w Rychwałdzie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7de3c50d-1ca3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część I i Część II ( Zadanie I) jest częścią projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pleśna” planowanego do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Cześć II – Zadanie II jest realizowane z budżetu Gminy Pleśna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1780876,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Pleśnej”Zakres robót obejmuje między innymi:
1. Wykonanie ocieplenia przegród zewnętrznych
a) Kondygnacji podziemnych – ścian zewnętrznych piwnic do poziomu cokołu
b) Kondygnacji nadziemnych – ścian zewnętrznych powyżej cokołu
c) Stropu poddasza
d) Kominów
2. Wymiana stolarki okienno-drzwiowej przegród zewnętrznych
1. Kondygnacje podziemne:
a) Wymiana okien w pomieszczeniu piwnicy oraz kotłowni
b) Wymiana drzwi do pomieszczeń kotłowni
2. Kondygnacje nadziemne:
a) Wymiana okien wszystkich pomieszczeń
b) Wymiana głównych drzwi wejściowych
c) Wymiana okien połaciowych wraz z obróbkami
3. Instalacje sanitarne
1. Centralnego ogrzewania
a) Demontaż istniejącej instalacji wraz z urządzeniami (bez kotła)
b) Wykonanie nowej instalacji (od kotła)
2. Ciepłej wody użytkowej
a) Demontaż istniejących podgrzewaczy
b) Montaż nowych podgrzewaczy
3. Instalacje elektryczne
1. Instalacja BMS
2. Instalacja oświetlenia
a) Demontaż istniejących opraw oświetleniowych
b) Przebudowa instalacji oświetlenia
c) Montaż nowych opraw oświetleniowych
3. Instalacja gniazd elektrycznych
4. Instalacja fotowoltaiczna
a) Instalacja fotowoltaiczna o mocy 5.81 kW wraz z doprowadzeniem do licznika
b) Instalacja fotowoltaiczna o mocy 3,74 kW wraz z doprowadzeniem do licznika
5. Roboty wykończeniowe
a) Odmalowanie pomieszczeń
b) Odtworzenie płytek w łazienkach po wymianie podgrzewaczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 884258,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - „Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły Podstawowej w Rychwałdzie”Zadanie I - „Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły Podstawowej w Rychwałdzie”
Zakres robót obejmuje między innymi:
1. Remont pomieszczeń kotłowni
2. Wykonanie ocieplenia przegród zewnętrznych
a) Kondygnacji podziemnych – ściany zewnętrzne piwnic do poziomu cokołu
b) Kondygnacji nadziemnych – ściany zewnętrzne powyżej cokołu
c) Stropu poddasza
d) Kominów
3. Wymiana stolarki okienno – drzwiowej przegród zewnętrznych
1).Kondygnacje podziemne:
a) wymiana okien w pomieszczeniu piwnicy oraz kotłowni
b) wymiana drzwi do pomieszczenia kotłowni
2). Kondygnacje nadziemne:
a) wymiana okien wszystkich pomieszczeń
b) wymiana głównych drzwi wejściowych
4. Instalacje sanitarne
1). Centralnego ogrzewania
a) demontaż istniejącej instalacji wraz z urządzeniami
b) wykonanie nowej instalacji
5. Instalacje elektryczne
a) instalacja oświetlenia – wymiana źródeł światła
b) instalacja fotowoltaiczna o mocy 10.66kW wraz z doprowadzeniem do licznika
Zadanie II - Remont tarasu w budynku Szkoły Podstawowej w Rychwałdzie.
Zakres robót obejmuje między innymi:
1.Rozbiórka warstw wykończeniowych schodów zewnętrznych tarasu i tarasu
2.Rozbiurka posadzki nadziemnej pomieszczeń pod tarasem
3. Demontaż istniejących balustrad
4.Rozebranie płyty żelbetowej tarasu ze względu na zły stan techniczny ( nie przewiduje się rozbiórki ścian i słupów)
5. Wykonanie nowej płyty żelbetowej
6.Wykonanie nowych warstw wykończeniowych schodów zewnętrznych tarasu i tarasu
7. Wykonanie nowych balustrad
8. Wykonanie nowych warstw wykończeniowych w pomieszczeniach pod tarasem
9. Wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych tarasu metoda iniekcji
10. Wykonanie nowych tynków wewnętrznych.
Część I i Część II ( Zadanie I) jest częścią projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pleśna” planowanego do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Cześć II – Zadanie II jest realizowane z budżetu Gminy Pleśna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 896617,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty tj. 1.436.409,94zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 1.000.000,00 zł brutto.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926367,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1938184,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 926367,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane FAS-BUD Jacek Pieprz, Żelazówka 75, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711086448
7.3.4) Miejscowość: Żelazówka 75,
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 926367,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI PLEŚNA
więcej: przetargi PLEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wólce Husińskiej, Dominikanówce, Majdanie Małym i Hucisku
- Przebudowa części pomieszczeń parteru Szpitala w Nysie z przeznaczeniem na laboratorium diagnostyczne, roboty popowodziowe w piwnicach Oddziału Zakaźnego oraz komorze hiperbarycznej i sprężarkowni
- "Prace remontowo - budowlane przy budynku obecnej świetlicy (dawnej szkoły) w Bobulczynie"
- Rozbudowa Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku na potrzeby opieki długoterminowej w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym.
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- "Rozbudowa Przedszkola Miejskiego w Korszach o budynek Klubu Dziecięcego - w celu utworzenia 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.