Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00266275/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00287921/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-23
- 2025/BZP 00291021/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskie j w Wysokiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 517886299
1.5.8.) Numer faksu: 517886299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowogrodbobrz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskie j w Wysokiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e916b66f-27c4-46ff-924e-9f6e93b5210f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019895/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Wysokiej - oszczędność energetyczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIX.271.4.2025.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1787626,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie kompleksowej termomodernizacji budynku użyteczności publicznej, tj. świetlicy wiejskiej z częścią mieszkalną i poddaszem nieużytkowym w miejscowości Wysoka, gmina Nowogród Bobrzański. W zakresie prac budowlanych należy wykonać: docieplenie przegród pionowych i poziomych budynku, modernizację wentylacji grawitacyjnej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację systemu grzewczego, w tym wymianę źródła ciepła (wymiana kotła węglowego na pompę ciepła o mocy 20 kW), instalację PV o mocy 14,3kW, wymianę opraw oświetleniowych na LED.
Zakres robót budowlanych do wykonania:
1) W poziomie piwnicy:
- izolacje przeciwwilgociowe poziome (iniekcja) i pionowe, - ocieplenie ścian piwnic od wewnątrz bloczkami z betonu komórkowego gr. 8cm, - wentylacja grawitacyjna w pomieszczeniach niewentylowanych (pomieszczenia będą wentylowane kanałami wentylacyjnymi typu "z". Pionową część kanału prowadzić przez istniejąca ścianę i wykonać z płaskich prostokątnych rur. Wyprowadzenie kanału na zewnątrz sytuować tak aby wylot kanały znajdował się powyżej górnej krawędzi okien), - izolacje przeciwwilgociowe podłóg, - wymiana stolarki okiennej (wszystkie okna w pomieszczeniach wyposażyć w nawiewniki),
2) W poziomie parteru:
- ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz bloczkami z betonu komórkowego o grubości 20 cm , - ocieplenie pozostałych przegród (wymagających zwiększenia parametru cieplnego budynku), - okna parteru wyposażyć w nawiewniki, - wymiana głównych drzwi wejściowych do budynku, - remont schodów przed pozostałymi wejściami do budynku,
- remont murków przy-schodowych schodów zewnętrznych, - remont ganku drewnianego przy tylnym wejściu do budynku, - wymiana zadaszenie nad głównym wejściem do budynku, - w części pomieszczeń bez wentylacji wykonać wentylację grawitacyjną.
3) W poziomie piętra (poddasze):
- ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych budynku, - wymiana stolarki okiennej, - w pomieszczeniach bez wentylacji wykonać nową wentylację grawitacyjną, - wymiana drzwi na poddasze.
4) Na poziomie pod stropem piętra (nad przejazdem):
- do założenia nowe budki lęgowe dla jaskółki oknówki, kopciuszka, mazurka po ich demontażu na czas prac termomodernizacyjnych. Budki lęgowe zamontować w miejscu wskazanym przez ornitologa.
5) Dach nad częścią mieszkalną budynku:
- ocieplenie wełną mineralną o grubości 23 cm, - wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, - położenie nowych łat i kontrłat oraz nowej dachówki karpiówki ułożonej w koronkę.
6) Dach nad częścią poddasza nieużytkowego:
- wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej, - położenie nowych łat i kontrłat wraz z dachówką.
7) Dach nad pomieszczeniem gospodarczym (garażem):
- ocieplenie wełną mineralną twardą układaną na dachach (po uprzednim demontażu istniejących pokryć dachowych) i zabezpieczenie zestawem pap termozgrzewalnych w reakcji na ogień zewnętrzny,
8) Dachy budynku:
- wyposażenie w nowe rynny i rury spustowe oraz zamontowanie nowych obróbek blacharskich.
9) Wszystkie kominy”
- oczyścić, uzupełnić ubytki – cegłą, uzupełnione lub wymienione w zależności od stanu spoiny między cegłami.
10) Drzwi wejściowe do budynku na elewacji frontowej:
- wymiana w elewacji frontowej drzwi na nowe o współczynniku umożliwiającym wykonanie projektu termomodernizacji. Nowe drzwi projektuje się drewniane z odtworzonym detalem – na wzór mają posłużyć istniejące drzwi. Istniejące drzwi po oczyszczeniu i zabezpieczeniu należy pozostawić w budynku jako element ekspozycji na ścianie na wprost wejścia do budynku na parterze.
11) uszkodzone nadproża na elewacjach są do naprawy, uszkodzenia do uzupełnienia i oczyszczenia a spoiny do uzupełnienia,
12) naprawa wszystkich schodów przed wejściami do budynku wraz z wymianą i naprawą zadaszeń nad nimi,
13) naprawa murków przy schodowych schodów zewnętrznych,
14) utwardzenia oraz zieleń wokół budynku po pracach termomodernizacyjnych należy przywrócić do stanu pierwotnego lub odtworzyć,
15) do wykonania nowe odprowadzenia wody z rur spustowych rynien na teren zielony na działce inwestora,
16) Instalacje do wykonania w obiekcie:
- instalacja oświetlenia,
- instalacja ogólna,
- instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,
- instalacja odgromowa,
- instalacja PWP (budynek zostanie wyposażony w przeciwpożarowy wyłącznik prądu odcinający dopływ prądu do obwodów we wszystkich strefach pożarowych, z wyjątkiem obwodów zasilających instalacje i urządzenia, których funkcjonowanie jest niezbędne podczas pożaru),
- instalacja fotowoltaiczna (Składać się będzie z 26 paneli fotowoltaicznych mocowanych do dachu za pomocą systemowej konstrukcji).
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej wycenie następujące podstawowe prace tymczasowe i towarzyszące:
1) Geodezyjne wytyczanie elementów konstrukcji oraz przebiegu projektowanych sieci, dróg, placów i chodników,
2) Wykonanie pomocniczych konstrukcji montażowych,
3) Wykonanie tymczasowych przyłączy wody, energii elektrycznej, kanalizacji, telekomunikacji i innych mediów potrzebnych wykonawcy,
4) Urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy, dozór placu oraz mienia budowy,
5) Organizację pomieszczeń socjalnych i biurowych zaplecza budowy w tym także pomieszczeń sanitarno-higienicznych,
6) Utrzymanie urządzeń placu budowy,
7) Pomiary do rozliczenia robót,
8) Działanie ochronne zgodnie z warunkami bhp,
9) Utrzymanie drobnych narzędzi,
10) Usuwanie z budowy odpadów i zanieczyszczeń,
11) Wykonanie dróg tymczasowych,
12) Oświetlenie i ogrzewanie pomieszczeń pracowniczych,
13) Opomiarowanie punktów poboru mediów – na koszt Wykonawcy
14) Inwentaryzacja powykonawcza i geodezyjna powykonawcza,
15) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1496000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2877347,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1496000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Galstyan Artur- ''ARMEN''
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 924 183 27 12
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2/2
7.3.4) Miejscowość: Chotków
7.3.5) Kod pocztowy: 68-113
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1496000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Nędzy
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





