eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › "Zakup pojazdu dla potrzeb MZBK w Lesznie"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup pojazdu dla potrzeb MZBK w Lesznie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 526 86 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzbk-leszno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup pojazdu dla potrzeb MZBK w Lesznie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccc978e6-171d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062519/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pojazdu dla potrzeb MZBK w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284541

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOR.210.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego, zgodnie z wszystkimi wymogami określonymi w Formularzu Oferowanego Samochodu Dostawczego – szczegółowym opisem technicznym wg Załącznika Nr 1a do SWZ
2. Dostarczony samochód dostawczy musi być wolny od wad, fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy oraz dostarczenia pojazdu do siedziby Zamawiającego.
3. Nie dopuszcza się dostawy samochodu używanego, powystawowego lub testowego.
4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany samochód dostawczy w momencie dostawy był wyposażony w opony odpowiednie dla pory roku, w której samochód będzie dostarczony.
5. Oferowany samochód dostawczy nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2023 roku.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także dostarczenie przedmiotowego samochodu dostawczego do siedziby Miejskiego Zakładu Budynków Komunalnych w Lesznie, ul. Jana Dekana 10; 64-100 Leszno.
7. Dla wyspecyfikowanego samochodu dostawczego parametry podane w ustępie 1 (powyżej) i Załączniku nr 1a do SWZ, są wartościami minimalnymi, samochód o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Zaoferowany samochód musi spełniać wymagania i warunki techniczne wynikające z Ustawy z dnia 24 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm. ) a także z innymi przepisami obwiązującego prawa krajowego RP, a także prawa unijnego.
9. Zaoferowany samochód dostawczy powinien spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w pojazd przed dopuszczeniem go do użytkowania.
10. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony przez Wykonawcę wraz z kompletem wymaganej prawem dokumentacji niezbędnej do dokonania czynności rejestracji pojazdu w Wydziale Komunikacji, tj.:
a) dowodem własności pojazdu,
b) świadectwem homologacji lub wyciągiem ze świadectwa homologacji lub świadectwa zgodności WE albo innego dokumentu zawierającego wykaz danych i informacji odpowiadających świadectwu zgodności WE lub odpis decyzji zwalniającej pojazd z homologacji. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parametru Europejskiego i Rady (WE) nr 765-2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszącego się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 2018 z 13.08.2008, str. 30),
c) ewentualnym dowodem potwierdzającym zapłatę akcyzy na terytorium państwa członkowskiego lub adnotację Wykonawcy na dowodzie sprzedaży potwierdzającą fakt posiadania oryginału lub kopii dokumentu potwierdzającego zapłatę akcyzy.

11. Wraz z wydaniem zaoferowanego samochodu dostawczego oraz dokumentami wymienionymi w ust. 10 powyżej, Wykonawca przekaże Zamawiającemu również:
a) 2 komplety kluczyków lub kart elektronicznych,
b) instrukcję obsługi w języku polskim (dopuszcza się w formie elektronicznej),
b) dokument gwarancji w języku polskim (dopuszcza się w formie elektronicznej),
c) książkę serwisową w języku polskim (dopuszcza się w formie elektronicznej).

12. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas dostarczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.

13. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia następujących gwarancji jakości:
a) minimum 24 miesiące na zespoły mechaniczne licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo- – Wykonawca określi tę gwarancję jakości w Formularzu oferowanego samochodu dostawczego stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ,
b) minimum 24 miesiące na powłokę lakierniczą licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego – Wykonawca określi tę gwarancję jakości w Formularzu oferowanego samochodu dostawczego stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ,
c) minimum 24 miesiące na perforację nadwozia licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego – Wykonawca określi tę gwarancję jakości w Formularzu oferowanego samochodu dostawczego stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ,

Pozostałe wymagania dotyczące gwarancji jakości zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SWZ.

15. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno

16. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty środowiskowe, wynikające z przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 875) na zasadach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

17. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż jest w całości dostawą jednego rodzaju oraz jest zamówieniem wartościowo małym, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Do niniejszego zamówienia z całą pewnością będą mieli dostęp „mali wykonawcy”, działający nawet na rynku lokalnym. Rozdrobnienie takiego zamówienia na mniejsze części mogłoby spowodować niekorzystne dla Zamawiającego konsekwencje związane np. ze zwiększeniem oferowanych cen, czy też niemożliwością rozstrzygnięcia postępowania spowodowaną brakiem ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199752,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276135,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199752,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANDEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252030759

7.3.3) Ulica: UL. CZELADZKA 67

7.3.4) Miejscowość: BĘDZIN

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

NADWOZIA - PARTNER SPÓŁKA AKCYJNA - WYKONANIE ZABUDOWY WYWROT


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199752,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.