eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica"Cyberbezpieczny Samorząd" Zadanie dofinansowane przez UE ze środków Funduszów Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" część 2 (Zad. nr 1 -nr4)



Ogłoszenie z dnia 2025-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Cyberbezpieczny Samorząd" Zadanie dofinansowane przez UE ze środków Funduszów Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" część 2 (Zad. nr 1 -nr4)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135808

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Cyberbezpieczny Samorząd" Zadanie dofinansowane przez UE ze środków Funduszów Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" część 2 (Zad. nr 1 -nr4)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46d72d84-2cbc-40c7-a2b1-9e67d289402b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049739/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zwiększenie poziomu cyfryzacji oraz poprawa bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miejskim i jednostkach podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306437

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.D-2.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 671949,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 1 pn. Dostawa serwera wraz z wdrożeniem do istniejącej sieci komputerowej, w tym w szczególności:
1) dostawa serwera wraz z wdrożeniem do istniejącej sieci komputerowej zgodnie z załącznikiem nr 1.1.1 do SWZ,
2) dostawa licencji na oprogramowanie systemowe do serwera wraz z licencjami dostępowymi zgodnie z załącznikiem nr 1.1.2 do SWZ.
Uwaga:
1. Serwer przeznaczony do odtwarzania systemów po wypadkach losowych z usługą wdrożenia do istniejącej sieci komputerowej obejmującą dostawę i montaż urządzenia w posiadanej szafie Rack, implementację i konfigurację oprogramowania niezbędnego do jego prawidłowego działania, na potrzeby wirtualizacji serwerów i przeniesienia na nowy serwer zasobów (zapewnienie przywrócenia danych po katastrofie i ciągłości świadczenia usług odtworzonych z kopii zapasowej).
2. Miejsce dostawy przedmiotu umowy: Urząd Miejski w Kobylnicy (76-251 Kobylnica, ul. Główna 20 – budynek B).
3. Licencję elektroniczną w formie kluczy cyfrowych należy przesłać na adres
e-mail: it@kobylnica.pl
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SWZ oraz załącznik nr 1.1.1 i 1.1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 121333,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 2 pn. Dostawa systemu typu DLP i SIEM wraz z wdrożeniem w sieci Zamawiającego oraz licencjami, w tym w szczególności:
1) dostawa systemu typu DLP wraz z wdrożeniem w sieci Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1.2.1 do SWZ,
2) dostawa systemu typu SIEM wraz z wdrożeniem w sieci Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1.2.2 do SWZ.
Uwaga:
1) Zakres wdrożenia obejmuje logiczną i/lub fizyczną integrację systemu z elementami sieci Zamawiającego. Praktyczna wiedza, umiejętności oraz doświadczenie, tzw. know how Wykonawcy jest niezbędne podczas integracji oraz konfiguracji systemu. Wiedza z zakresu dobrych praktyk Wykonawcy jest niezbędna przy konfiguracji polityk bezpieczeństwa oraz kontroli dostępu. Wdrożenie kończy się uruchomieniem produkcyjnym zainstalowanego systemu, omówieniem jego działania oraz szkoleniem pracowników IT z jego obsługi.
2) Miejsce dostawy przedmiotu umowy: Urząd Miejski w Kobylnicy (76-251 Kobylnica,
ul. Główna 20 – budynek B).
3) Wymagania dla systemu typu DLP
1) Ilość: 1 sztuka
2) Parametry:
a) Użytkownicy AD – 60
b) Ilość stacji roboczych - 70
3) Okres trwania wsparcia: 12 miesięcy
4. Wymagania dla systemu typu SIEM
1) Ilość: 1 sztuka.
2) Parametry:
a) Kontroler domeny – 2
b) Użytkownicy AD – 60
c) Ilość stacji roboczych - 70
d) Serwery Windows – 5
e) Urządzenia sieciowe – 10
f) Aplikacje sieciowe – 10
g) IIS - 2
h) MS SQL – 2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SWZ oraz załącznik nr 1.2.1 i 1.2.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 44578,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 3 pn. Dostawa przedłużenia (odnowienia) licencji Veeam Data Platform Foundation Standard na okres 12 miesięcy, w tym w szczególności dostawa przedłużenia (odnowienia) licencji Veeam Data Platform Foundation Standard (identyfikator produktu: V-FDNSTD-VS-PB1AR-00) na okres 12 miesięcy.
Uwaga:
1) Obecna licencja obejmuje 2 gniazda fizyczne procesorów (socketów) i jest ważna do 03.12.2025 r.
2) Licencję elektroniczną w formie kluczy cyfrowych należy przesłać na adres
e-mail: it@kobylnica.pl
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.5.5.) Wartość części: 2518,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 4 pn. Dostawa infrastruktury ITC wraz z wdrożeniem i konfiguracją, polegająca w szczególności na dostawie:
1) dla Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy:
a) sprzętu informatycznego (tj. serwera fizycznego, przełącznika PoE) ze wsparciem i aktualizacjami producenta wraz z montażem w posiadanej szafie rack i wdrożeniem do istniejącej sieci komputerowej na potrzeby wirtualizacji serwerów i przeniesienia na nowy serwer zasobów (zapewnienie przywrócenia danych po katastrofie i ciągłości świadczenia usług – odtworzenie z kopii zapasowej),
b) punktu dostępowego wraz z montażem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie siedziby Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy,
c) oprogramowania systemowego do serwera wraz z licencjami dostępowymi,
2) oprogramowania i sprzętu informatycznego wraz z montażem w szafie rack posiadanej przez szkoły i wdrożeniem do istniejącej sieci komputerowej oraz kompleksowe wdrożenie systemów IT dla Szkoły Podstawowej w Kobylnicy, Szkoły Podstawowej w Kwakowie, Szkoły Podstawowej w Kończewie, Szkoły Podstawowej w Słonowicach i Szkoły Podstawowej w Sycewicach:
a) serwera fizycznego ze wsparciem i aktualizacjami producenta,
b) oprogramowania systemowego do serwera wraz z licencjami dostępowymi,
c) urządzenia UTM,
d) serwera plików,
e) przełącznika PoE (dotyczy Szkoły Podstawowej w Kwakowie),
f) przełącznika,
g) punktu dostępowego (dotyczy Szkoły Podstawowej w Kwakowie),
h) oprogramowania do tworzenia i zarządzania kopią zapasową,
i) oprogramowania do wirtualizacji,
j) wdrożenia i konfiguracji systemu domenowego wdrożenia i konfiguracji rozwiązania wielowarstwowej ochrony punktów końcowych,
k) wdrożenie i konfiguracja urządzeń UTM,
l) wdrożenie i konfiguracji systemu kopii zapasowej.
Uwaga:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4.1 – 1.4.13 do SWZ.
2. Wszystkie dostarczane w ramach zamówienia urządzenia z interfejsami sieciowymi muszą być kompletnie wyposażone oraz zawierać okablowanie logiczne sieciowe tak, aby Wykonawca mógł je podłączyć, w tym wykonać niezbędne okablowanie przyłączeniowe do sieci Zamawiającego.
3. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie dostarczane produkty (dotyczy to zarówno urządzeń jak i oprogramowania) są ze sobą kompatybilne w zakresie, w jakim wymagana jest ich wzajemna współpraca.
4. Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku, muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieużywane, kompletne, dostarczone w oryginalnym opakowaniu. Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń tzw. „refurbished”.
5. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
1) Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica,
2) Szkoła Podstawowa w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica (oraz w przypadku 1 szt. UTM i przełącznika: ul. Szczypińskiej 30, 76-251 Kobylnica),
3) Szkoła Podstawowa w Kończewie, Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica,
4) Szkoła Podstawowa w Kwakowie, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica,
5) Szkoła Podstawowa w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica,
6) Szkoła Podstawowa w Sycewicach, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica,
6. Licencje elektroniczne w formie kluczy cyfrowych należy przesłać na adres e-mail: it@kobylnica.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 503519,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149835,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149835,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149835,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mainsoft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5792264087

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149835,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63255,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63255,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mainsoft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5792264087

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63255,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2473,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2473,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2473,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mainsoft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5792264087

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2473,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595285,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595285,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595285,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mainsoft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5792264087

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595285,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.