eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa instrumentów na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2025-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instrumentów na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA OPOLSKA IM.JÓZEFA ELSNERA W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7540336747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: filharmonia@filharmonia.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.opole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cae80c18-cd6a-4e48-9a34-5eb580ee0750

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa instrumentów na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cae80c18-cd6a-4e48-9a34-5eb580ee0750

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 315445,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Vibrafon (nowy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311100-2 - Pianina

4.5.5.) Wartość części: 36249,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Piano 1 (używane) wraz ze wzmacniaczem (nowy lub używany).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311100-2 - Pianina

4.5.5.) Wartość części: 23543,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3. Klawinet (używany) wraz ze wzmacniaczem (nowy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311100-2 - Pianina

4.5.5.) Wartość części: 22705,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4. Piano nr 2 (używane) wraz ze wzmacniaczem (nowy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311100-2 - Pianina

4.5.5.) Wartość części: 14756,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5. Pianino akustyczne na scenę klubową (używane).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37311100-2 - Pianina

4.5.5.) Wartość części: 10948,51 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Różne instrumenty (nowe).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 32791,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7. Instrumenty i wyposażenie perkusyjne.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37321500-9 - Akcesoria do instrumentów perkusyjnych

4.5.5.) Wartość części: 141829,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku weryfikacji przebiegu postępowania Zamawiający stwierdził, że osoba wykonująca czynności związane z jego przeprowadzeniem po stronie Zamawiającego znajdowała się w sytuacji, która mogła wywołać uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności i niezależności ze względu na aktualne stosunki w jakich pozostaje z jednym z Wykonawców biorącym udział w tym postępowaniu w częściach: 1, 2, 3, 6, 7. Okoliczności te wyczerpują znamiona konfliktu interesów, o którym mowa w art. 56 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 4) Pzp.
W związku ze stwierdzeniem zaistnienia konfliktu interesów po stronie osoby zaangażowanej w przeprowadzenie postępowania, już od etapu przygotowania postępowania, którego skutków nie da się wyeliminować w sposób zgodny z Pzp, dalsze procedowanie oraz ewentualne zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego byłoby sprzeczne z zasadami wyrażonymi w ustawie oraz skutkowałoby jej nieważnością. Wada ta ma charakter trwały i niemożliwy do usunięcia na etapie prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku weryfikacji przebiegu postępowania Zamawiający stwierdził, że osoba wykonująca czynności związane z jego przeprowadzeniem po stronie Zamawiającego znajdowała się w sytuacji, która mogła wywołać uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności i niezależności ze względu na aktualne stosunki w jakich pozostaje z jednym z Wykonawców biorącym udział w tym postępowaniu w częściach: 1, 2, 3, 6, 7. Okoliczności te wyczerpują znamiona konfliktu interesów, o którym mowa w art. 56 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 4) Pzp.
W związku ze stwierdzeniem zaistnienia konfliktu interesów po stronie osoby zaangażowanej w przeprowadzenie postępowania, już od etapu przygotowania postępowania, którego skutków nie da się wyeliminować w sposób zgodny z Pzp, dalsze procedowanie oraz ewentualne zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego byłoby sprzeczne z zasadami wyrażonymi w ustawie oraz skutkowałoby jej nieważnością. Wada ta ma charakter trwały i niemożliwy do usunięcia na etapie prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku weryfikacji przebiegu postępowania Zamawiający stwierdził, że osoba wykonująca czynności związane z jego przeprowadzeniem po stronie Zamawiającego znajdowała się w sytuacji, która mogła wywołać uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności i niezależności ze względu na aktualne stosunki w jakich pozostaje z jednym z Wykonawców biorącym udział w tym postępowaniu w częściach: 1, 2, 3, 6, 7. Okoliczności te wyczerpują znamiona konfliktu interesów, o którym mowa w art. 56 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 4) Pzp.
W związku ze stwierdzeniem zaistnienia konfliktu interesów po stronie osoby zaangażowanej w przeprowadzenie postępowania, już od etapu przygotowania postępowania, którego skutków nie da się wyeliminować w sposób zgodny z Pzp, dalsze procedowanie oraz ewentualne zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego byłoby sprzeczne z zasadami wyrażonymi w ustawie oraz skutkowałoby jej nieważnością. Wada ta ma charakter trwały i niemożliwy do usunięcia na etapie prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną 29 274,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 24 150,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną 27 900,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 16 466,67 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27900,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku weryfikacji przebiegu postępowania Zamawiający stwierdził, że osoba wykonująca czynności związane z jego przeprowadzeniem po stronie Zamawiającego znajdowała się w sytuacji, która mogła wywołać uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności i niezależności ze względu na aktualne stosunki w jakich pozostaje z jednym z Wykonawców biorącym udział w tym postępowaniu w częściach: 1, 2, 3, 6, 7. Okoliczności te wyczerpują znamiona konfliktu interesów, o którym mowa w art. 56 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 4) Pzp.
W związku ze stwierdzeniem zaistnienia konfliktu interesów po stronie osoby zaangażowanej w przeprowadzenie postępowania, już od etapu przygotowania postępowania, którego skutków nie da się wyeliminować w sposób zgodny z Pzp, dalsze procedowanie oraz ewentualne zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego byłoby sprzeczne z zasadami wyrażonymi w ustawie oraz skutkowałoby jej nieważnością. Wada ta ma charakter trwały i niemożliwy do usunięcia na etapie prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42681,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42681,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku weryfikacji przebiegu postępowania Zamawiający stwierdził, że osoba wykonująca czynności związane z jego przeprowadzeniem po stronie Zamawiającego znajdowała się w sytuacji, która mogła wywołać uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności i niezależności ze względu na aktualne stosunki w jakich pozostaje z jednym z Wykonawców biorącym udział w tym postępowaniu w częściach: 1, 2, 3, 6, 7. Okoliczności te wyczerpują znamiona konfliktu interesów, o którym mowa w art. 56 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 4) Pzp.
W związku ze stwierdzeniem zaistnienia konfliktu interesów po stronie osoby zaangażowanej w przeprowadzenie postępowania, już od etapu przygotowania postępowania, którego skutków nie da się wyeliminować w sposób zgodny z Pzp, dalsze procedowanie oraz ewentualne zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego byłoby sprzeczne z zasadami wyrażonymi w ustawie oraz skutkowałoby jej nieważnością. Wada ta ma charakter trwały i niemożliwy do usunięcia na etapie prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174449,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177587,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.