eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d65272df-02d2-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/TEM/38

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G, zwanego dalej „remontem”.
2 W ramach remontu Wykonawca zapewni:
1) odbiór agregatu sprężarkowego będącego przedmiotem zamówienia z magazynu Zamawiającego oraz jego dostarczenie do Zamawiającego po wykonanym remoncie,
2) zakup i montaż materiałów oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowego wykonania remontu,
3) wykonanie wszelkich usług niezbędnych do prawidłowego wykonania remontu,
4) sprzęt niezbędny dla wykonania remontu.
3 Przewidywany zakres remontu określa załącznik nr 1 do specyfikacji. W przypadku, gdy dla prawidłowego wykonania remontu konieczne będzie wykonanie dodatkowych prac, Wykonawca jest zobowiązany do ich wykonania w ramach umowy.
4 Po przeprowadzonym remoncie Wykonawca jest zobowiązany wystawić poświadczenie remontu, z wykazem wszystkich części wymienionych na nowe. Z poświadczenia powinno wynikać, iż agregat sprężarkowy:
1) nadal spełnia wymogi stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych o stopniu „a”, „b” lub „c” niebezpieczeństwa wybuchu metanu,
2) jest dostosowany do pracy w temperaturze otoczenia do 30C,
3) nadal należy do grupy I urządzeń przeznaczonych do stosowania w wyrobiskach podziemnych kopalń zagrożonych wybuchem gazu kopalnianego lub pyłu palnego, obejmującej kategorie urządzeń M 1 i M 2, w rozumieniu § 3 ust. 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 6 czerwca 2016r. w sprawie wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej.
5 Po przeprowadzonym remoncie Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia
i dostarczenia protokołów pomiarów elektrycznych poremontowych: pomiarów rezystancji izolacji silnika, pomiarów rezystancji izolacji torów głównych
i pomocniczych oraz pomiarów oporności uzwojeń silnika. Dodatkowo, Wykonawca winien sporządzić protokół z legalizacji zabezpieczeń.
6 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wszelkich uszkodzonych części lub podzespołów na sprawne technicznie znajdujące się w wykazie części zamiennych danego urządzenia, zawartym w dokumentacji techniczno-ruchowej. Dopuszcza się stosowanie części zamiennych lub podzespołów równoważnych mających odpowiednie świadectwo zgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531300-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mas sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134429

7.3.3) Ulica: Rybnicka 42

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.