eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LatowiczPrzebudowa i doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku w Wielgolesie" w ramach programu "Aktywne place zabaw" 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku w Wielgolesie" w ramach programu „Aktywne place zabaw” 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e393e3ef-ee38-4b15-9226-519069cf425a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku w Wielgolesie" w ramach programu „Aktywne place zabaw” 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e393e3ef-ee38-4b15-9226-519069cf425a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003018/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Przebudowę i doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku w Wielgolesie" w ramach programu „Aktywne place zabaw” 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293362

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.10.2025.TN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1) Przebudowa i doposażenia istniejącego placu zabaw w trybie „zaprojektuj
i wybuduj”, w tym:

1) prace projektowe i uzyskanie dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót wg. prawa budowlanego przyjęcie zgłoszenie / uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę
Zamawiający posiada dokumentację techniczną (w załączeniu) , która była podstawą do zgłoszenia budowy placu zabaw i altany rekreacyjnej z dn. 05.08.2021r. w odniesieniu do którego organ administracji architektoniczno-budowlanej nie wniósł sprzeciwu.
W związku z zamiarem wykonania nowych obiektów małej architektury np. żagle przeciwsłoneczne, przebudowa nawierzchni placu zabaw występuje potrzeba opracowania nowej dokumentacji technicznej i ponownego uzyskania dokumentu uprawniającego do wykonania tych elementów.

2) dostawa i montaż zestawu zabawowego ozn. w dokumentacji technicznej nr 16, opisanego na str. 30-31 dokumentacji technicznej

3) dostawa i montaż huśtawki wahadłowej ozn. w dokumentacji technicznej nr 14, opisanej na str. 28-29 dokumentacji technicznej

4) dostawa i montaż wagonika z daszkiem ozn. w dokumentacji technicznej nr 15, opisanego na str. 29-30 dokumentacji technicznej

5) wykonanie certyfikowanej nawierzchni bezpiecznej poliuretanowo gumowej wylewanej na miejscu budowy w strefach bezpieczeństwa urządzeń zabawowych o pow. ok. 267 m2

6) wykonanie górki ziemnej na placu zabaw, górka zabezpieczona przed osuwaniem ziemi z jej zagęszczeniem warstwami i obsiana trawą, wysokość górki ok. 1,5m, wymiary górki wpisujące się w obszar wskazany w programie funkcjonalno-użytkowym

7) wykonanie nawierzchni trawiastej placu zabaw poza strefami bezpieczeństwa urządzeń, powierzchnia trawników do założenia 1068m2 - 267 m2 = ok. 801m2. Nawierzchnie trawiastą należy wykonać na całej piaszczystej nawierzchni placu zabaw za wyjątkiem powierzchni stref bezpieczeństwa urządzeń, gdzie zostanie wykonana nawierzchnia bezpieczna poliuretanowo gumowa.



8) dostawa i montaż żagli wysłaniających niżej wymienione urządzenia placu zabaw
a) piaskownica ozn. w dokumentacji technicznej nr 9,
b) bujak „delfin” ozn. w dokumentacji technicznej nr 5, bujak podwójny ozn. w dokumentacji technicznej nr 6, bujakiem pszczółka , ozn. w dokumentacji technicznej nr 7
c) karuzelą tarczową fi 150 cm

9) nasadzenia 20 szt. drzew brzozy brodawkowatej średniej wielkości

10) zaprojektowanie i wykonanie ścieżki sensorycznej

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ oraz programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ

Dokumenty te łącznie opisują przedmiot zamówienia, co oznacza, że wykonawca zobowiązany jest wykonać elementy wyszczególnione chociażby w jednym z wymienionych dokumentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 148000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2) dostawa i montaż drewnianej altany rekreacyjnej na plac zabaw

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż drewnianej altany rekreacyjnej na plac zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni utwardzonej kostką brukową pod altaną.

Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną załącznik nr 7 do SWZ str. 32-34 oraz str. 45-50

Opis skrócony:
1) altana na planie ośmiokąta foremnego , powierzchnia zabudowy altany ok. 32,70 m2
2) Wysokość ścian bocznych altany ok. 2,08
3) Wysokość maksymalna do kalenicy ok. 4,16m
4) Słupy nośne min. 15cm x 15 cm +-10%
5) Wieńce, belki min 15cm x 18cm +-10%
6) Miecze, zastrzały 12cm x 12cm +-10%
7) Krokwie 6x14cm , 6x8cm +-10%
8) Deskowanie z desek o gr. min 25mm
9) Drewno sosnowe lub świerkowe spełniające normy do użycia w budownictwie, klasa drewna min C24
Uwaga!
Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić certyfikat klasy drewna C24 oraz złożyć oświadczenie, że drewno to zostanie użyte do budowy altany.
10) Malowanie impregnatem dwukrotnie na kolor uzgodniony z zamawiającym
11) Pokrycie dachowe z gontu bitumicznego
12) Montaż słupów za pomocą systemowych ocynkowanych kotew regulowanych zatopionych w fundamentach betonowych
13) Dach ośmiospadowy wentylowany
14) Altana wyposażona w stół okrągły o średnicy ok. 2,5m,
15) Altana wyposażona w 7szt ławek drewnianych wspornikowych umocowanych na stałe wzdłuż boków altany ,
16) ściany altany do ok. 0,9m wykonać jako balustrady w dowolnym kształcie np. "X"
17) Nawierzchnia utwardzona kostką betonową pod altaną pow. ok. 44,17m2
Nawierzchnia w kształcie koła ograniczonego obrzeżem, podbudowa z piasku gr. 10cm
i tłucznia kamiennego gr. 15cm po zagęszczeniu, kostka brukowa gr. 6cm.
18) uzupełnienie zniszczonej podczas prowadzenia robót nawierzchni trawiastej placu zabaw poprzez uzupełnienie nierówności ziemia urodzajną i wyrównanie terenu oraz obsianie trawą dedykowaną na powierzchnie intensywnie użytkowane

Zestawienie robót przy budowie altany rekreacyjnej zostało zamieszczone
w przedmiarze robót dot. budowy altany -załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiar robót ma za zadanie przybliżyć rodzaj i ilość robót do wykonania przy budowie latany i nie jest dokumentem w odniesieniu do którego nastąpi ostateczne rozliczenie umowy z wykonawcą
z uwagi na przyjęte w umowie wynagrodzenie ryczałtowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 oraz art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r poz. 1320 z póź zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W przeprowadzonym postępowaniu pn.: Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku w Wielgolesie" w ramach programu „Aktywne place zabaw” 2025” – dla : Dla Część 1) Przebudowa i doposażenia istniejącego placu zabaw w trybie „zaprojektuj i wybuduj” złożono oferty, z których najniższa oferta podlegająca ocenie ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238504,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONIN Łukasz Borowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681510672

7.3.3) Ulica: ul. Warsawska 11L

7.3.4) Miejscowość: Winnica

7.3.5) Kod pocztowy: 06-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.