eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrybówWysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GRYBÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Grybów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0184450140

1.5.8.) Numer faksu: 0184440546

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@grybow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/miasto-grybow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6995ba7-e09b-4e8d-bdda-ef95107f5709

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030678/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Edukacja włączająca w mieście Grybów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.10 Wsparcie kształcenia ogólnego, typ projektu A. Edukacja włączająca w szkołach i placówkach systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261223

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGiOŚ.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością (ul. Szkolna 1 oraz Węgierska 6 33-330 Grybów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 110338,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa w miejsce wskazane przez zamawiającego (teren Miasta Grybów) pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Grybowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 28049,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup i dostawa w miejsce wskazane przez zamawiającego (teren Miasta Grybów) pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 2 w Grybowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 64496,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126868,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 875937,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126868,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KESON P. CABAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343636675

7.3.3) Ulica: ŁABOWA 72A

7.3.4) Miejscowość: ŁABOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126868,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w części 2:
Zamawiający 15 lipca 2025 roku zawiadomił wykonawców (BIP, Platforma zakupowa SIDAS PZP) biorących udział w postepowaniu o wyborze oferty najkorzystniejszej tj. oferty firmy Nowa Szkoła Sp. z o.o. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź. Następnie pismem z 15 lipca 2025 roku przesłanym przez Platformę zakupową PZP SIDAS wezwał wybranego wykonawcę do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca pismem z 23 lipca 2023 roku odstąpił od podpisania umowy w zakresie części 2 zamówienia.
W związku z tym, że druga w rankingu oferta przekracza środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zamówienia, zamawiający nie dokonuje ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz unieważnia postępowanie.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w części 2:
art. 255 pkt 7 ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w części 3:
Zamawiający 15 lipca 2025 roku zawiadomił wykonawców (BIP, Platforma zakupowa SIDAS PZP) biorących udział w postepowaniu o wyborze oferty najkorzystniejszej tj. oferty firmy Nowa Szkoła Sp. z o.o. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź. Następnie pismem z 15 lipca 2025 roku przesłanym przez Platformę zakupową PZP SIDAS wezwał wybranego wykonawcę do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca pismem z 23 lipca 2023 roku odstąpił od podpisania umowy w zakresie części 3 zamówienia.
W związku z tym, że druga w rankingu oferta przekracza środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zamówienia, zamawiający nie dokonuje ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz unieważnia postępowanie.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w części 3:
art. 255 pkt 7 ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.