Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00249812/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00255288/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00259600/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI I ZBIORNIKÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510650890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06744e8e-0459-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI I ZBIORNIKÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06744e8e-0459-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005338/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-382-40/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 653914,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Azot medyczny schłodzony skroplony4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6304,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaz rozweselający4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 73392 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dwutlenek węgla4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 80244 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tlen medyczny i podtlenek azotu4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 492534 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprężone powietrze4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1440 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79263,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79263,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79263,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINDE GAZ POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138990
7.3.3) Ulica: prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79263,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-28 do 2025-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85100,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85100,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85100,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINDE GAZ POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138990
7.3.3) Ulica: prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85100,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-08 do 2025-07-07Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy z podległych jednostek IAS w Olsztynie świadczących pracę w US w Działdowie
- Świadczenie dla KWP w Olsztynie usług odbioru odpadów komunalnych resztkowych i selektywnych wraz z ich zagospodarowaniem oraz dzierżawą pojemników
- Ochrona osób i mienia na 2024 rok
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień - Ambulatorium dla Nietrzeźwych Miejskiego Zespołu Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie
- Wykonanie remontu ściany oporowej w ZKOS II, ul. Mariańska 1
- Świadczenie kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii dla obiektów Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na lata 2024 - 2025
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych w butlach Wykonawcy i Zamawiającego wraz z dzierżawą i legalizacją butli
- Dostawa gazów medycznych do Apteki Szpitalnej wraz z dzierżawą zbiornika tlenu i butli dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
- Dostawa gazów medycznych, technicznych z dzierżawą zbiornika i butli na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
- Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej - powtórka
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ URZĄDZEŃ DO ICH MAGAZYNOWANIA
- Dostawa gazów medycznych
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.