Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych -zamówienie podobne do umowy z dnia 25.03.2025r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych -zamówienie podobne do umowy z dnia 25.03.2025r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-122d3dd4-3822-42ea-af5a-d4142f29e741
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028792/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie podobne do umowy z dnia 25.03.2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podst., dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót bud., jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podst. i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
c.d w sekcji: Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZWR.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 483739,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych – zamówienie podobne do Umowy z dnia 25.03.2025r.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
profilowanie i zagęszczenie podłoża
warstwy odsączające i pospółki
warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm i 20 cm
regulacja pionowa studzienek
regulacja (przestawienie) krawężników i obrzeży
wykonanie ścieku ulicznego
przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr 6 i 8 cm
przełożenie nawierzchni chodnika z płyt betonowych chodnikowych
remont cząstkowy nawierzchni z destruktu asfaltowego
ułożenie warstwy z destruktu asfaltowego
oznakowanie poziome cienkowarstwowe
oznakowanie poziome grubowarstwowe
cięcie piłą nawierzchni bitumicznych
frezowanie nawierzchni bitumicznych
oczyszczanie mechaniczne podbudowy
wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną AC 11W
ułożenie warstwy wiążącej z BA, KR 1-2, AC 16W
ułożenie warstwy ścieralnej z BA, KR 1-2, AC 11S
remontem nawierzchni z płyt betonowych (typ MON) oraz wielootworowych
naprawą dróg gruntowych
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekt ilości robót i materiałów (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia) w stosunku do ilości podanych w kosztorysie ofertowym. Zmiany w ilości jednostek obmiarowych nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy i nie będą stanowiły zmian warunków umowy. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% wartości zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593212,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593212,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593212,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwu Produkcyjno – Usługowo – Handlowemu Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220020266
7.3.3) Ulica: Szomańskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593212,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
bez negocjacji, postępowanie (TPBN.2.2025), w którego wyniku udzielono w dniu 25.03.2025r. Przedsiębiorstwu Produkcyjno – Usługowo – Handlowemu Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o., zamówienia na: Remont nawierzchni dróg bitumicznych (nakładki). W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2025/BZP 00077052/01 z dnia 2025-01-30 , przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót do kwoty 483.739 zł netto.
Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podst.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 353012T Grotniki Duże - Grotniki Małe od km 0+000 do km 1+465 dł. 1465 mb."
- Budowa drogi gminnej Pupkowizna - kolonia Przechody od km 0+000,00 do km 0+243,00
- Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej poprzez budowę centrów przesiadkowych i P&R wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowę systemu ITS na terenie gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej
- "Przebudowa drogi w m. Grabik na dz. nr 7/4, 2/7 poprzez budowę chodnika wraz z zatoką autobusową"
- Poprawa parametrów technicznych ul. Podleśnej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





