Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253316/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi promocji w Internecie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8979571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi promocji w Internecie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db730e93-e6af-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046124/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługi promocyjne w Internecie...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-05/24-USL/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi promocji w Internecie obejmujące przygotowanie,
i realizację kampanii promocyjnej w ramach promocji programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027:
a) prowadzenie kampanii promocyjnej na profilu Zamawiającego na Facebooku; przygotowanie i publikacja czterech postów tygodniowo, komentowanie wpisów i korespondencja z użytkownikami, promocja minimum sześciu wybranych postów w miesiącu, przygotowywanie projektów graficznych postów oraz innych elementów graficznych przez cały okres realizacji kampanii, zdobycie nowych fanów, zaangażowanie obecnych i przyszłych. W okresie realizacji kampanii Wykonawca ma zapewnić osiągnięcie następujących wskaźników: kliknięcia (min. 40 000), aktywność w zakresie postów (min.40 000) oraz polubienia (min. 2 000).
b) Przygotowanie i realizacja sesji zdjęciowej i video ( tzw. success story) dla min. 6 / max. 10 wskazanych przez Zamawiającego beneficjentów z terenu województwa łódzkiego. W ramach danego zadania do Wykonawcy należeć będzie wykonanie co najmniej 15 zdjęć oraz nagranie 2-3 minutowego filmiku przedstawiającego projekt/beneficjenta dla każdego success story.
2. Usługa powinna mieć charakter kompleksowy - do Wykonawcy należeć będzie w szczególności: zaprojektowanie postów z wykorzystaniem różnych formatów (np. infografika video/filmik, animacja, komiks), publikacja, interakcja z użytkownikami, aktualizowanie zamieszczanych w serwisie Facebook treści, oraz odpowiednio przygotowanie i wykonanie success story, nadzór i udokumentowanie kampanii promocyjnej.
3. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być zgodne z Księgą Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2027 oraz Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027. Zamawiający wymaga również aby kampania spełniała co najmniej minimalne warunki dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z przepisami Ustawy o dostępności cyfrowej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1440 z późn. zm.).
4. Usługa powinna być realizowana zgodnie z wytycznymi FB oraz przepisami Ustawy o prawe autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz.2509 z późn. zm.).
5. KOD CPV: 72400000 – 4 (usługi internetowe), 79341400 - 0 (usługi prowadzenia kampanii reklamowych), 79961000-8 (usługi fotograficzne).
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79961000-8 - Usługi fotograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205000,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199850,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aplan Media Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045370
7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199850,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa przygotowania i dostarczenia zestawu posiłków w formie śniadania i dwudaniowego obiadu dla maksymalnie 120 uczestników, w okresie od 01.10.2025r do grudnia 2025r
- Dostawa elektrod do koblacji
- "Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Centrum Współpracy Międzynarodowej, w tym w ramach projektu Erasmus+"
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych oraz węzłów sanitarnych w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu oraz w Urzędzie Skarbowym w Wieluniu
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA REALIZACJA KAMPANII INFORMACYJNO-EDUKACYJNEJ PROJEKTU "OCHRONA DZIEDZICTWA NATURALNEGO NA TERENIE SZPITALA "DZIEKANKA" W GNIEŹNIE"
- Przygotowanie i realizacja kompleksowej kampanii promocyjnej otwarcia i programu Pawilonu Tańca i innych sztuk performatywnych
- Kompleksowa organizacja Polsko-Japońskiego Forum Inwestycyjnego w Japonii
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą urządzeń dla TPN przez okres 24 miesięcy.
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.