Og³oszenie z dnia 2022-09-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00474024/01 - Wynik z dnia 2022-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Us³uga ca³odobowego transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o. w Pabianicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II 68
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Us³uga ca³odobowego transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o. w Pabianicach”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-99def1e4-3b2f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00362460
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://pcmnzoz.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://pcmnzoz.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), pragniemy Pañstwa poinformowaæ, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. (95-200 Pabianice, ul. Jana Paw³a II 68, KRS:0000330633, NIP:731-20-02-395).
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe: e-mail: iodo@pcmnzoz.pl; adres do korespondencji: 95-200 Pabianice, ul. Jana Paw³a II 68.
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na potrzeby (cel przetwarzania) postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego na „Us³uga ca³odobowego transportu sanitarnego
dla PCM Sp. z o.o. w Pabianicach”- 30/ZP/TP1/U/22 – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼niejszymi zmianami, dalej zwana „Pzp”, a tak¿e podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególno¶ci podmiotom wspieraj±cych administratora w organizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków szczegó³owe zapisy dotycz±ce RODO znajduj± siê w Rozdziale 32 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 30/ZP/TP1/U/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
a) Transportu medycznego specjalistycznego z pe³n± obsad± zespo³u, w sk³ad którego wchodz± co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym lekarz systemu, pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny, kierowca (KS),
b) Transportu medycznego podstawowego z zespo³em, w sk³ad którego wchodz± co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania czynno¶ci ratunkowych tj. pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny, kierowca (KP),
c) Transportu sanitarnego pacjentów nie wymagaj±cych opieki medycznej, w sk³ad którego wchodz± co najmniej dwie osoby tj. kierowca (KP) oraz sanitariusz,
d) Transportu sanitarnego pacjentów zaka¼nych, w sk³ad którego wchodz± co najmniej dwie osoby tj. kierowca (KP) oraz sanitariusz
4. Zakres us³ugi obejmuje:
a) przewóz pacjentów z miejsca pobytu do innego podmiotu leczniczego w celu kontynuacji leczenia w przypadku schorzeñ zagra¿aj±cych zdrowiu lub ¿yciu oraz, gdy leczenie nie mo¿e byæ kontynuowane w oddzia³ach Zamawiaj±cego,
b) przewóz pacjentów z miejsca pobytu, którzy wymagaj± konsultacji lekarza specjalisty lub celem wykonania badania diagnostycznego w innym podmiocie leczniczym,
c) przewóz pacjentów z miejsca pobytu na badania z oddzia³ów szpitalnych do pracowni szpitalnych lub miêdzy oddzia³ami (tzw. transport wewnêtrzny
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Nazwa kryterium: Waga: Cena 100 %
b) W zakresie kryterium „CENA” maksymaln± ilo¶æ punktów (100 pkt.) otrzyma oferta z najni¿sz± cen±, pozosta³ym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, okre¶lona na podstawie nastêpuj±cego wzoru:
cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100 x 100 %
cena brutto oferty badanej
3. Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena
4. Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
• Decyzja/ za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 Ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
• Decyzja stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu ambulansów do ¶wiadczenia us³ug zdrowotnych,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³ siê dysponowaniem:
• Wykonawca dysponuje co najmniej 2 karetkami specjalistycznymi, które posiadaj± zezwolenie
MSWiA na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym
w przypadku wykorzystania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego,
o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2022r. poz. 988
ze zm.
• posiadaj±ce na czas trwania umowy aktualne badanie techniczne dopuszczaj±ce ambulans do ruchu,
• posiadaj± zgodê na u¿ywanie sygna³ów d¼wiêkowych i ¶wietlnych,
• spe³niaj± warunki w zakresie wyposa¿enia medycznego pojazdu, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa
• wa¿ne ubezpieczenie OC i NW, AC
• spe³niaj±ce wymagania techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w Polskich Normach przenosz±cych europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789 „Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie - Ambulanse drogowe” oraz warunki okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2022 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
• co najmniej 1 lekarzem posiadaj±cym tytu³ specjalisty w dziedzinie medycyny ratunkowej albo spe³niaj±cego wymagania o których mowa w art. 57 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053 ze zm.) - zatrudnionym na podstawie umowy o pracê przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia
• co najmniej 3 ratownikami medycznym uprawnionym do wykonywania zawodu i spe³niaj±cym wymagania okre¶lone w art. 10 lub w art. 58 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053 ze zm.) lub co najmniej 3 pielêgniarkami uprawnionymi do wykonywania zawodu i spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone w ustawie z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053 ze zm.) – zatrudnionym na podstawie umowy o pracê ka¿dy z osobna przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia.
• co najmniej 3 kierowcami. Ka¿dy kierowca posiada uprawnienia okre¶lone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011r. o kieruj±cych pojazdami (Dz.U. z 2021 r. poz. 1212 ze zm.). .) – zatrudnionym na podstawie umowy o pracê ka¿dy z osobna przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia.
• co najmniej 2 pracownikami zatrudnionymi na stanowisku sanitariusz – zatrudnionymi na podstawie umowy o pracê przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie z art. 108 ust 1 - Za³±cznik nr 9 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz ¶rodków transportu, którymi realizowany bêdzie przedmiot zamówienia – za³±cznik nr 5
do SWZ
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji us³ugi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych zgodnie ze wzorem stanowi±cym - za³±cznik nr 6 do SWZ
3. Decyzja/za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu zgodnie z art. 106 ust.1 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej.
4. Decyzja stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu pojazdów do ¶wiadczenia us³ug zdrowotnych.
5. Aktualne zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych na uprzywilejowanie w ruchu drogowym pojazdu samochodowego.
6. Zezwolenie MSWiA na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym
w przypadku wykorzystania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego,
o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2022r. poz. 988
ze zm.
7. Kopie polis ubezpieczenia OC, NW oraz AC ambulansów, którymi realizowany bêdzie przedmiot zamówienia
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, sk³ada wraz z ofert± dokument pe³nomocnictwa zawieraj±cy w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
a) reprezentowanie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
b) zaci±ganie zobowi±zañ;
c) z³o¿enie oferty wspólnie;
d) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem
o zamówienie publiczne.
4. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika (przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców).
5. W przypadku oceny spe³niania warunków przetargowych przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie warunki te bêd± zsumowane w celu ³±cznej oceny.
6. Nie dopuszcza siê uczestnictwa danego Wykonawcy w wiêcej ni¿ jednej grupie podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Strony na zasadzie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp ustalaj±, ¿e ka¿da istotna zmiana umowy mo¿e nast±piæ wed³ug zasad i na warunkach okre¶lonych poni¿ej:a) obni¿enie ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie;
b) w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych - w zakresie i na warunkach pozwalaj±cych dostosowaæ tre¶æ umowy do nowych regulacji prawnych;
c) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê.
d) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia o wyliczony procentowy o wska¼nik wzrostu.
e) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia o wyliczony procentowy o wska¼nik wzrostu.
f) W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych w pkt. c – e powy¿ej Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e zmiany maja wp³yw na koszty wykonania zamówienia. Wykonawca winien szczegó³owo uzasadniæ i udokumentowaæ propozycjê zmiany umowy. Dodatkowo wnioskuj±c o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e zaistnia³e zmiany mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji umowy w zwi±zku z wyst±pieniem okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron umowy, np. wyst±pienia si³y wy¿szej o udokumentowany czas jej trwania lub wyd³u¿enie okresu obowi±zywania umowy.
3. Zmiany terminu obowi±zywania umowy w zwi±zku z nie wykorzystaniem kwoty o której mowa w § 6 ust 1 tj. przed³u¿eniem do 12 miesiêcy bez zwiêkszania kwoty umowy.
4. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-03 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê,lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia – przez ca³y okres trwania umowy.
2. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w tym postanowienia dotycz±ce sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz postanowienia dotycz±ce sankcji z tytu³u niespe³nienia wymagañ okre¶lonych w art. 95 ust. 1 zawiera Za³±cznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy.
4. Ponadto Zamawiaj±cy, na podstawie przepisów art. 7.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej „Ustaw± W” wykluczy
z postêpowania:
a) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006
z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi
i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.3) zwanego dalej „rozporz±dzeniem 765/2006” i w rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) zwanego dalej „rozporz±dzeniem 269/2014” albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;
b) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy W;
c) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy W;
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Monta¿ oraz uszczelnienie przewodów kominowych w zwi±zku z budow± wewnêtrznej instalacji gazu na potrzeby CO i CWU w budynku przy ul. ¶w. Jana 39 w Pabianicach
- Budowa o¶wietlenia drogowego wzd³u¿ drogi gminnej nr 108023E na odcinku od skrzy¿owania z drog± gminn± w Tereninie do skrzy¿owania z drog± gminn± nr 108278E w Hermanowie
- Remont przegrody zewnêtrznej elewacji budynku
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wy¿ywienie) w ramach 9 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 40 +/-5 osób (35 uczestników Placówki Wsparcia Dziennego "JUNIOR" z rodzinami - ....
- Budowa ¶cie¿ek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Pabianice" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzêtu medycznego na potrzeby PCM Sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkó³ i przedszkoli na terenie gminy Przystajñ w roku szkolnym 2025/2026
- ¦wiadczenie us³ugi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkañców miasta Gniezna
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych z terenu gminy O¿arów Mazowiecki w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy I³¿a w okresie od dnia 1 wrze¶nia 2025r. do koñca roku szkolnego 2025/2026 (w dni nauki szkolnej)
- "Dowozy uczniów do Szkó³ Podstawowych i Przedszkoli, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, w okresie od 01 wrze¶nia 2025 r. do 26 czerwca 2026 r."
- Przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich z miejsc zdarzeñ lub ujawnienia zw³ok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Miñsku Mazowieckim
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.