Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00286518/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno Przedszkolny nr 15 w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386923671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kormoranów
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-122
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp15.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp15gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0019eba2-91de-4f05-af19-f159f8211c821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0019eba2-91de-4f05-af19-f159f8211c82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091655/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP15.26.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1-Pakiet nr 1:Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich (kod CPV 15.81.00.00-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; kod CPV 15.82.00.00-2 Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach:
- Szkoła Podstawowa nr 41, Gliwice, ul. Kormoranów 23
- Przedszkole Miejskie nr 29, Gliwice, ul. Sikornik 48
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ – Formularz cenowy wraz z wymaganiami jakościowymi dla artykułów żywnościowych (wymagania jakościowe dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia).
b) ZAŁĄCZNIK NR 5 - specyfikacja dostaw,
Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, o aktualnych terminach przydatności do spożycia oraz produkty spełniające wymagania jakościowe wskazane w załączniku nr 4. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane informacją o wartości odżywczej i składnikach alergennych oraz widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do ww. oddziałów własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1448) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
4.5.5.) Wartość części: 27094 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2-Pakiet nr 2:Dostawa artykułów ogólnospożywczych (kody CPV: kod 15.20.00.00-0 Ryby przetworzone i konserwowane; kod 15.32.00.00-7 Soki owocowe i warzywne; kod 15.33.00.00-0 Przetworzone owoce i warzywa; kod 15.40.00.00-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; kod 15.50.00.00-3 Produkty mleczarskie, kod 15.60.00.00-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; kod 15.80.00.00-6 Różne produkty spożywcze, kod 15.89.00.00-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone)
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach:
- Szkoła Podstawowa nr 41, Gliwice, ul. Kormoranów 23
- Przedszkole Miejskie nr 29, Gliwice, ul. Sikornik 48
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ – Formularz cenowy wraz z wymaganiami jakościowymi dla artykułów żywnościowych (wymagania jakościowe dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia).
b) ZAŁĄCZNIK NR 5 - specyfikacja dostaw,
Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, o aktualnych terminach przydatności do spożycia oraz produkty spełniające wymagania jakościowe wskazane w załączniku nr 4. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane informacją o wartości odżywczej i składnikach alergennych oraz widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do ww. oddziałów własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1448) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 146888,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3-Pakiet nr 3:Dostawa mięsa, wędlin i produktów mięsnych (kod CPV 15.10.00.00-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach:
- Szkoła Podstawowa nr 41, Gliwice, ul. Kormoranów 23
- Przedszkole Miejskie nr 29, Gliwice, ul. Sikornik 48
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ – Formularz cenowy wraz z wymaganiami jakościowymi dla artykułów żywnościowych (wymagania jakościowe dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia).
b) ZAŁĄCZNIK NR 5 - specyfikacja dostaw,
Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, o aktualnych terminach przydatności do spożycia oraz produkty spełniające wymagania jakościowe wskazane w załączniku nr 4. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane informacją o wartości odżywczej i składnikach alergennych oraz widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do ww. oddziałów własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1448) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 71716 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4-Pakiet nr 4:Dostawa warzyw i owoców (kod CPV 03.20.00.00-3 Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce
i orzechy)
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach:
- Szkoła Podstawowa nr 41, Gliwice, ul. Kormoranów 23
- Przedszkole Miejskie nr 29, Gliwice, ul. Sikornik 48
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ – Formularz cenowy wraz z wymaganiami jakościowymi dla artykułów żywnościowych (wymagania jakościowe dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia).
b) ZAŁĄCZNIK NR 5 - specyfikacja dostaw,
Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, o aktualnych terminach przydatności do spożycia oraz produkty spełniające wymagania jakościowe wskazane w załączniku nr 4. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane informacją o wartości odżywczej i składnikach alergennych oraz widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do ww. oddziałów własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1448) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 57790 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5-Pakiet nr 5:Dostawa produktów głęboko mrożonych, mrożonych warzyw i owoców oraz ryb (kod CPV:15.89.60.00-5 Produkty głęboko mrożone, 15.33.11.70-9 Warzywa mrożone, Owoce mrożone; 15.20.00.00-0 - Ryby przetworzone i konserwowane)
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do dwóch placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach:
- Szkoła Podstawowa nr 41, Gliwice, ul. Kormoranów 23
- Przedszkole Miejskie nr 29, Gliwice, ul. Sikornik 48
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ – Formularz cenowy wraz z wymaganiami jakościowymi dla artykułów żywnościowych (wymagania jakościowe dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia).
b) ZAŁĄCZNIK NR 5 - specyfikacja dostaw,
Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, o aktualnych terminach przydatności do spożycia oraz produkty spełniające wymagania jakościowe wskazane w załączniku nr 4. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane informacją o wartości odżywczej i składnikach alergennych oraz widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do ww. oddziałów własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1448) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 70937 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30937,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34050,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30937,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.”OSKAR” Jacek Oczkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482019595
7.3.3) Ulica: ul. Kasprowicza 1
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK OCZKOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK OCZKOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30937,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192097,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244673,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192097,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy – sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192097,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76680,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84674,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76680,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. "JANCZAR" Pokora sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311020522
7.3.3) Ulica: ul. Św. Jacka 21
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76680,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57963,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57963,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57963,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTYKUŁY ROLNO-SPOŻYWCZE PATYNA SŁAWOMIR w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541270046
7.3.3) Ulica: ul. Obroki 130
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTYKUŁY ROLNO-SPOŻYWCZE PATYNA SŁAWOMIR w spadku
jakie przetargi wygrała firma
ARTYKUŁY ROLNO-SPOŻYWCZE PATYNA SŁAWOMIR w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57963,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57483,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63685,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57483,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy – sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57483,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek owocowo - warzywnych i mącznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





