Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00336545/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
- 2025/BZP 00350504/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
- 2025/BZP 00350600/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
- 2025/BZP 00350957/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
- 2025/BZP 00373426/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-13
- 2025/BZP 00431677/01 - Wynik z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: (91) 321 24 25
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362321
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00336545
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty należy dołączyć załącznik nr 6.1a „Tabela– „Opis wymagań technicznych”.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia ww. przedmiotowego środka dowodowego.
3. W przypadku niezłożenia załącznika nr 6.1 a „Tabela– „Opis wymagań technicznych”, Zamawiający odrzuci ofertę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. a Rozdział VIII SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Oświadczenie powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem w Postępowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca posługiwać się będzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 lit. a Rozdział VIII SWZ.
6. Oferta powinna zawierać:
6.1. wypełniony formularz ofertowy wykonawcy - załącznik nr 1 do SWZ wraz z wypełnioną „Tabelą – Opis wymagań
technicznych” (załącznik nr 6.1a do SWZ);
6.2. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -
załącznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich;
6.3. zobowiązanie podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ) - jeśli dotyczy;
6.4. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Po zmianie:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. a Rozdział VIII SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Oświadczenie powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem w Postępowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca posługiwać się będzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 lit. a Rozdział VIII SWZ.
Oferta powinna zawierać:
6.1 wypełniony formularz ofertowy wykonawcy – (załącznik nr 1 do SWZ) „Formularz oferty”
6.2. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (załącznik nr 2 do SWZ); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich;
6.3 zobowiązanie podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ) - jeśli dotyczy;
6.4 dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.5 przedmiotowy środek dowodowy– (załącznik nr 6.1a) do SWZ „Tabela – Opis wymagań technicznych”.
UWAGA: Załącznik nr 6.1 a „Tabela – Opis wymagań technicznych” wskazany w ppkt 6.5 nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie ww. załącznika będzie podstawą odrzucenia oferty.
7. W przypadku, gdy oferta lub załączone do niej dokumenty zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca zobowiązany jest do ich zastrzeżenia w sposób wymagany w art. 18 ust. 3 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-05 12:00
Po zmianie:
2025-08-14 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-05 12:30
Po zmianie:
2025-08-14 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-09-03
Po zmianie:
2025-09-12
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace związane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Urzędzie Miasta Świnoujście
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Przebudowy dróg gminnych w Świnoujściu: ul. Kapitańskiej - Część I oraz ul. Żeglarskiej - Część II"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Budowy drogi dojazdowej do wzniesienia rekreacyjnego przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn.: Utworzenie punktu przystankowego turystyki rowerowej, pieszej i wodnej z funkcją placu integracyjno-festynowego-etap II w Ognicy-cz. lądowa
- Remont dwóch toalet nr 2.10 i 3.10 położonych na I i II piętrze budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Świnoujściu.
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- Dostawa zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych
- REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026
- Dostawa i zakup ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym 2 kpl."
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





