Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00347188/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nowego wyposażenia dla OSP w Bobolicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobolice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Bobolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-020
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@bobolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bobolice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bobolice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup nowego wyposażenia dla OSP w Bobolicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8af63c4-4dc3-4971-bb7f-a78b756265c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041982/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup nowego wyposażenia dla OSP w Bobolicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, realizowany w ramach Priorytetu 2: Fundusz Europejski na rzecz zielonego Pomorza Zachodniego; Działanie 2.15: Wzmocnienie służb ratownictwa oraz ze środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347188
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.042.8.2025.SZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup nowego wyposażenia dla OSP w Bobolicach”. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia: Aparat powietrzny butlowy z maską
– 4 szt., Zapasowe butle do aparatów– 4 szt., Szelki ratownicze – 2 szt., Spodnie pilarza + kask ochronny
– 1 szt., Kalosze do brodzenia wysokie– 2 szt., Pas bojowy z zatrzaśnikiem – 4 szt., Pompa elektryczna do wody brudnej – 1 szt., Wąż tłoczny W75/20 – 8 szt., Wąż tłoczny W52/20– 10 szt., Wąż ssawny 110/2,4m – 5 szt., Pływak z zatrzaśnikiem– 1 szt., Kurtyna wodna – 2 szt., Prądownica wodna 75– 1 szt., Prądownica typu turbo 52 – 2 szt., Prądownica pianowa PP2– 1 szt., Prądownica PP4 – 1 szt., Wytwornica pianowa WP 2/75–1 szt., Stojak hydrantowy – 1 szt., Klucz hydrantu podziemnego – 1 szt., Klucz hydrantu nadziemnego– 1 szt., Klucz do łączników– 2 szt., Klucz do pokryw studzienek–2 szt., Linka asekuracyjna do linii ssawnych– 1 szt., Mostek przejazdowy – 2 szt., Siodełko wężowe – 2 szt., Zbieracz – 1 szt., Wysysacz głębinowy – 1 szt., Drabina wysuwana dwuprzęsłowa– 1 szt., Drabina nasadkowa – 3 szt., Drabina słupkowa– 1 szt., Linka strażacka ratownicza– 4 szt., Zestaw narzędzi hydraulicznych – 1 szt., Pilarka akumulatorowa - 2 szt., Przecinarka akumulatorowa – 1 szt., Wentylator oddymiający typu Fenergy E16– 1 szt., Topór strażacki– 1 szt., Bosak ciężki – 2 szt., Bosak podręczny – 1 szt., Wielofunkcyjne narzędzie ratownicze Hooligan – 1 szt., Nożyco -rozpieracz akumulatorowy – 1 szt., Młot – 1 szt., Siekiera duża – 1 szt., Siekiera mała– 1 szt., Szpadel– 4 szt., Widły – 4 szt., Łopata – 4 szt., Szczotka z włosem sztywnym– 4 szt., Koło ratownicze z linką – 1 szt., Rzutka ratownicza– 1 szt., Gaśnica proszkowa 6kg– 2 szt., Koc gaśniczy– 1 szt., Tłumica– 4 szt., Sito kominowe – 1 szt., Zestaw kominiarski – 1 szt., Lanca gaśnicza – 1 szt., Wózek do rozsypywania sorbentu– 1 szt., Przetwornica samochodowa – 1 szt., Przedłużacz elektryczny – 1 szt., Przenośny maszt oświetleniowy – 1 szt., Latarka EX – 4 szt., Lampka ostrzegawcza – 2 szt., Pachołek drogowy składany– 8 szt., Tarcza do kierowania ruchem– 2 szt., Radiotelefon przenośny– 4 szt., Zestaw R1, deska, szyny– 1 szt., Skrzynka narzędziowa – 1 szt., Kaseton na węże tłoczne W52 – 1 szt., Kaseton na węże tłoczne W75 -1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415320-7 - Wyposażenie pojazdów ratowniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zamówieniu publicznym prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 2, pn. „Zakup nowego wyposażenia dla OSP w Bobolicach", w terminie określonym w SWZ wpłynęła jedna oferta, firmy Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa 14, na kwotę 633.627,12 zł brutto. Zamawiający na to zadanie przeznaczył kwotę 340.000,00 zł brutto. W związku z tym, że Oferta Wykonawcy znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia pn. „Zakup nowego wyposażenia dla OSP w Bobolicach". Zamawiający nie może obecnie zwiększyć kwoty do ceny z ofert.INNE PRZETARGI BOBOLICE
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2026 roku
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu Karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Sukcesywne dostawy produktów rybnych - konserwy rybne dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
więcej: przetargi BOBOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu typu pickup z napędem 4x4, służący jako pojazd tzw. pierwszego rzutu do udzielania i dostarczania sprzętu, pomocy humanitarnej oraz żywności i środków medycznych"
- Dostawa wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych w 2025 r. w ramach zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw zasobów przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności
- Zakup ambulansu typu B i wyposażenia do ambulansu na potrzeby ewakuacji.
- "Zakup ambulansu z wyposażeniem do budowy mobilnego punktu medycznego dla KP PSP w Grodzisku Wlkp."
- "Dostawa mobilnych rękawów przeciwpowodziowych dla Komendy Miejskiej PSP w Lesznie".
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





