Og³oszenie z dnia 2022-09-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00330997/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2022/BZP 00405519/01 - Wynik z dnia 2022-10-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT NOWOTARSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893138
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Wstydliwego 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182661300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nowotarski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352175044
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Boles³awa Wstydliwego 14
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Nowy Targ
1.11.5.) Kod pocztowy: 34-400
1.11.6.) Województwo: ma³opolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.11.9.) Numer telefonu: 182661300
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.nowotarski.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a2d2f122-3b27-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00361954
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, ¶rodków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta Wykonawcy) odbywa siê przez stronê internetow± postêpowania: https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski. 2. Internetowa strona postêpowania (platforma
zakupowa)dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. 3. Komunikacja za po¶rednictwem internetowej platformy zakupowej jest bezp³atna. 4. W przypadku braku dostêpno¶ci strony internetowej postêpowania (platformy zakupowej), np. z powodu awarii,komunikacja mo¿e odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej (nie dotyczy przesy³ania ofert).5. Wykonawca sk³ada, w szczególno¶ci o¶wiadczenia, dokumenty, podmiotowe ¶rodki dowodowe lub inne informacje na wezwanie Zamawiaj±cego za po¶rednictwem internetowej strony postêpowania, z
wykorzystaniem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. 6. Ofertê, wraz z wymaganymi dokumentami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania z wykorzystaniem dedykowanego formularza sk³adania oferty, zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziale XI. 7.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania (platformy zakupowej) poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.8. Zaleca siê aby Wykonawca
sprawdza³ komunikaty i wiadomo¶ci przes³ane przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio na internetowej stronie postêpowania, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez internetow± stronê postêpowania (platformê
zakupow±) stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotarski z siedzib± w Nowym Targu pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Boles³awa Wstydliwego 14,
34-400 Nowy Targ, tel.: (18) 26 61 300 oraz Dyrektor jednostki;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu mo¿liwy jest pod adresem: iod@nowotarski.pl, pod siedzib±: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Boles³awa Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w jednostce nale¿y uzgodniæ telefonicznie z Dyrektorem jednostki;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa oleju opa³owego, znak: ZA.272.35.2022, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustaw± Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Natomiast w przypadku projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków zewnêtrznych m. in. ze ¶rodków Unii Europejskiej dokumenty przechowywane s± zgodnie z wytycznymi programu/projektu;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZA.272.35.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± nastêpuj±ce dostawy: Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2023 r., spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w PN-C 96024:2011 do kot³owni Powiatowego Zespo³u Domów Pomocy Spo³ecznej w Nowym Targu z siedzib± w Zaskalu, ul Kardyna³a Karola Wojty³y 136, 34-424 Szaflary.
1.1. Dostarczany olej opa³owy musi spe³niaæ nastêpuj±ce parametry:
1) Warto¶æ opa³owa (minimalna) – 42,6 MJ/kg
2) Temperatura zap³onu (minimalna) – 56℃
3) Zawarto¶æ siarki (maksymalna) – 0,2 % (m/m)
4) Temperatura p³yniêcia (maksymalna) – -20℃
5) Gêsto¶æ maksymalna w temperaturze 15℃ – 860 kg/m³
1.2. Planowana, ³±czna ilo¶æ dostaw oleju opa³owego wynosi ok. 55 m³. Jest to ilo¶æ szacunkowa. Ostateczna ilo¶æ zamówionego oleju opa³owego bêdzie zale¿eæ od poziomu cen w ci±gu roku i limitu ¶rodków finansowych, który zostanie okre¶lony w umowie. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie, w oparciu o rzeczywiste potrzeby Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci dostarczanego oleju o 20% w przypadku sprzyjaj±cych warunków atmosferycznych „³agodnej zimy”, gdy¿ na faktyczne zapotrzebowanie (zu¿ycie oleju) maj± bezpo¶redni wp³yw czynniki atmosferyczne. Szacunkowe zu¿ycie oleju opa³owego ma zastosowanie tylko i wy³±cznie kalkulacyjne, nie stanowi zobowi±zania do jego zakupu. Rzeczywiste zu¿ycie zakupionego oleju opa³owego w trakcie realizacji umowy wynikaæ bêdzie wy³±cznie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.
1.3. Planowane terminy i szacunkowe wielko¶ci dostaw:
Przybli¿ony miesi±c dostawy: Ilo¶æ m³ oko³o:
pa¼dziernik 9
listopad 8
grudzieñ 7
styczeñ 9
luty 8
marzec 7
czerwiec 7
1.4 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci i terminów dostaw wg w³asnych potrzeb.
1.5 Zmiana ilo¶ci dostarczonego oleju opa³owego nie wp³ynie na dodatkowe skutki finansowe
i prawne dla Zamawiaj±cego, poza wynagrodzeniem wynikaj±cym z umowy oraz ilo¶ci± zamówionego i otrzymanego oleju opa³owego z zachowaniem wspó³czynnika koryguj±cego dla zamówienia g³ównego.
1.6 Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia przez Wykonawcê do ka¿dej dostarczonej partii oleju opa³owego certyfikatu (¶wiadectwa) jako¶ci. Certyfikat (¶wiadectwo) jako¶ci, musi okre¶laæ rzeczywiste parametry fizyko – chemiczne dostarczonej partii oleju opa³owego w odniesieniu do wymagañ okre¶lonych w PN-C-96024:2011. Certyfikat (¶wiadectwo) ma byæ wystawiony przez producenta oleju opa³owego lub laboratorium posiadaj±ce akredytacjê PCA w zakresie parametrów jako¶ciowych objêtych przedmiotem umowy, a w odniesieniu do oleju opa³owego dostarczanego ze sk³adu materia³owego znajduj±cego siê poza terenem Polski jako dokument równowa¿ny certyfikatowi (¶wiadectwu) jako¶ci, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana bêdzie „Deklaracja zgodno¶ci wyrobu” wystawiona zgodnie z zasadami okre¶lonymi w PN-EN 45014:2000 zawieraj±c± dane okre¶lone w PN-C-96024:2011
1.7 Najpó¼niej w dniu pierwszej dostawy, Wykonawca przeka¿e Odbiorcy kartê charakterystyki produktu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz.U 2022 poz. 1816 z pó¼n. zm.).
1.8 Olej opa³owy nale¿y dostarczaæ cysternami samochodowymi zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposa¿onymi w koñcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” w jednostkach miary – m³.
1.9 Olej opa³owy lekki nale¿y dostarczaæ z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych przepisów reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych.
1.10 Wykonawca realizuje dostawy na w³asny koszt i ryzyko.
1.11 Dostawa oleju opa³owego lekkiego bêdzie odbywaæ siê sukcesywnie w miarê potrzeby Odbiorcy, ka¿dorazowo na podstawie zamówienia czê¶ciowego sk³adnego przez Odbiorcê, okre¶laj±cego ilo¶æ i termin dostawy.
1.12 Olej musi byæ dostarczany do kot³owni Odbiorcy w dni robocze w godzinach 8⁰⁰ – 14⁰⁰.
1.13 Wykonawca jest zobowi±zany do dostarczenia oleju opa³owego w terminie 3 dni roboczych od z³o¿enia zamówienia przez Odbiorcê.
1.14 Miejsce dostawy: Zaskale, ul. Kardyna³a Karola Wojty³y 136 siedziba Powiatowego Zespo³u Domów Pomocy Spo³ecznej w Nowym Targu, magazyn paliw p³ynnych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu
punktów za kryteria: cena i termin realizacji dostawy uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji –
w przypadku oferty sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. Chyba, ¿e Wykonawca wska¿e dostêpno¶æ tego dokumentu w formie elektronicznej pod okre¶lonym adresem internetowym ogólnodostêpnej i bezp³atnej bazy danych i Zamawiaj±cy mo¿e pobraæ go samodzielnie z tej bazy
danych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie wymagane – Zamawiaj±cy nie okre¶la/nie bada warunków udzia³u
w postêpowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku,wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie dok³adne informacje dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zawiera SWZ, w szczególno¶ci
rozdzia³ XVII SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy –za³±cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z wymaganymi dokumentami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania (platformy zakupowej): https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-04 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy dokonuje zakupu w imieniu Dyrektora Powiatowego Zespo³u Domów Pomocy Spo³ecznej w Nowym Targu, Zaskale, ul. Kardyna³a Karola Wojty³y 136, 34-424 Szaflary.2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2023 r.
3. Projektowane postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego stanowi± za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. Na ofertê sk³adaj± siê dokumenty wymienione w SWZ.
4. ¦rodki ochrony prawnej przewidziane s± w dziale IX ustawy Prawo zamówieñ
publicznych oraz w rozdziale XXV SWZ.
5. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp oraz w stosunku, do którego zachodz± przes³anki wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie us³ug konserwacji i renowacji ksi±g stanu cywilnego z lat 1921-1945 dla Urzêdu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich w Nowym Targu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa stra¿nicy Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Nowym Targu wraz z Jednostk± Ratowniczo - Ga¶nicz±"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1651K Czarny Dunajec - Poronin w miejscowo¶ci Ratu³ów
- Pe³nienie gotowo¶ci do usuwania awarii na wodoci±gu Krempachy - Nowa Bia³a w 2025r.
- Modernizacja pomieszczeñ socjalnych w Hali Gorce MCSiR w Nowym Targu
- Roboty remontowe w budynku Szko³y Podstawowej w Krauszowie
wiêcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup paliw.
- Dostawy oleju opa³owego lekkiego L-1- 120 m3
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Psarach
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego grzewczego do dwóch kot³owni znajduj±cych siê na terenie Domu Pomocy Spo³ecznej w Szczawnie
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.