Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00289729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja cyklu wydarzeń pn. „Lato na Madalinie” w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja cyklu wydarzeń pn. „Lato na Madalinie” w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a9c0c0-fc90-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.43 Organizacja cyklu wydarzeń „Lato na Madalinie 2024”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.35.2024.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191056,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja cyklu wydarzeń edukacyjno-społecznych, sportowo-rekreacyjnych, kulturalnych i społecznych pod wspólną nazwą „Lato na Madalinie” w roku 2024, odbywających się na terenie Zajezdni tramwajowej przy ul. Madalińskiego 17 w Poznaniu (zwanej dalej „Zajezdnią”) wraz z tymczasowym zagospodarowaniem terenu Zajezdni.
2) Przekazanie terenu Zajezdni w celu realizacji Przedmiotu zamówienia, nastąpi na okres od dnia 3 czerwca do dnia 23 września 2024 r.
3) Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewni organizację ogólnodostępnych działań aktywizujących mieszkańców, m.in. artystycznych, edukacyjnych, kulturalnych, rekreacyjnych, itp., skierowanych do różnego rodzaju odbiorców, np.: dzieci i młodzieży, seniorów, rodzin, w szczególności uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami, oraz zapewni niezbędne do ich realizacji oraz funkcjonowania tymczasowe zagospodarowanie terenu, materiały i narzędzia.
4) Wydarzenia zaplanowane w ramach „Lata na Madalinie” odbywać się będą od dnia 22 czerwca do dnia 1 września 2024 r.:
a) w dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 15:00 – 20:00, oraz
b) w soboty, niedziele oraz święto przypadające w dniu 15 sierpnia 2024 r.
w godzinach 11:00 – 20:00
- tj. łącznie przez okres 62 dni.
5) Wykonawca zobowiązany jest ponadto, do:
a) zapewnienia obecności co najmniej jednego animatora, w godzinach funkcjonowania strefy, który będzie zarządzał terenem, dbał o porządek, pełnił rolę informacyjną oraz będzie animować czas osób odwiedzających strefę;
b) zaproponowania zróżnicowanych tematycznie aktywności w formie warsztatów, koncertów, wydarzeń kulturalnych, zajęć artystycznych, itp., które będą uwzględniały wszystkie grupy wiekowe, tj. dzieci, młodzież, dorosłych oraz seniorów, w minimalnej liczbie godzin programu wynoszącej 90 h w całym okresie realizacji zamówienia
c) zaplanowania wydarzeń w ten sposób, aby:
- w dni robocze, od wtorku do piątku, ich zakres był „węższy”, tj. ograniczony do działań animatorów, przy zapewnieniu ogólnodostępności terenu
w wyznaczonych godzinach;
- w soboty, niedziele oraz święto, przypadające w dniu 15 sierpnia br., zapewnione zostały dodatkowe warsztaty, zajęcia sportowe, a także wydarzenia kulturalne, np. koncerty, spektakle, itp., dla wszystkich grup odbiorców,
d) przygotowania koncepcji zagospodarowania terenu Zajezdni (rysunku oraz opisu koncepcji) wraz z propozycją zabezpieczenia i ogrodzenia terenu, zgodnie z warunkami realizacji umowy, stanowiącymi załącznik nr 2 do umowy;
e) zaproponowania formy promocji wydarzenia „Lato na Madalinie” w roku 2024;
f) nawiązania współpracy z działającymi na terenie osiedla Wilda podmiotami np. Radą Osiedla, stowarzyszeniami, fundacjami, placówkami oświatowymi, klubami seniora, organizacjami pozarządowymi (NGO), itp.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do umowy – Warunki realizacji umowy.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wspierania Kreatywnej Edukacji, Rozwoju i Rewitalizacji "KREAKTYWATOR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831738893
7.3.3) Ulica: Krakowska 13/5
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-889
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia kursu podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic
- Dostawa komór laminarnych z podziałem na 2 części na potrzeby projektu "Rozwój Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych na rzecz efektywności i dostępności nowoczesnych terapii" ...
- AN/ZP/103/25 Realizacji oznakowania poziomego w budynku Wyd Architektury i Wyd Inżynierii Zarzadzania, zgodnie z obowiązującymi Standardami dostępności dla PSi na lata 2021-2027 i SIW PP
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego ( niesterylnego) i krążków diagnostycznych
- Dostawa szkła laboratoryjnego, szkła laboratoryjnego do chromatografii oraz szkła laboratoryjnego do ekstrakcji tłuszczu i włókna w paszach
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Smaki Regionów, odbywających się w dniach 26-28.09.2025 r. w Poznaniu - II postępowanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja pikniku promocyjno-integracyjnego
- Usługa polegająca na organizacji wydarzenia pod nazwą Made in Wroclaw
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Wsparcie organizacji imprezy sportowo - rekreacyjnej pn. "XXVIII Olimpiada Sportowa w Choszczówce" w dniu 14.09.2025 roku.
- Wykonanie usługi przygotowania i realizacji kampanii pn. "Jak szkoła to dwa koła"
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do Włoch w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów roślinnych i zwierzęcych[...]
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.