Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00322256/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
- 2025/BZP 00336655/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KATOWICACH IM.SIERŻANTA GRZEGORZA ZAŁOGI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271241038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wita Stwosza 39-41
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-042
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@zozmswia.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl/pn/zozmswiakatowice/demand/221437/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d4c3b97-abaa-4a50-b626-1b436b8ff531
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133848/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/ZP/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw: oleju napędowego w ilości 75 000 litrów i etyliny Pb – 95 w ilości 33 000 litrów dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. Grzegorza Załogi z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji za zakup paliw, towarów i usług na stacji benzynowej na terenie całego kraju przy pomocy kart paliwowych z uwzględnieniem następujących zasad:
5.1.1 Bezgotówkowa sprzedaż paliw musi być ewidencjonowana z wyszczególnieniem pojazdu, daty i miejsca tankowania oraz ilości paliwa
5.1.2 Karta paliwowa musi być przypisana do pojazdu
5.1.3 Karta paliwowa musi umożliwić bezgotówkowy zakup dodatkowych towarów tj. olej i płyn samochodowy, żarówki, bezpieczniki samochodowe oraz chemię i kosmetyki samochodowe etc.
5.1.4 Karta paliwowa musi umożliwić bezgotówkową usługę mycia pojazdu ( w tym karetek pogotowia o wysokości do 3 metrów) Zamawiający dopuszcza myjnię ręczną w systemie bezgotówkowym.
5.1.5 Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia portalu internetowego w celu zarządzania kartami paliwowymi
5.2. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży paliw płynnych spełniających wymagania jakościowe, według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw pomniejszonych o kwotę upustu zgodnie z ofertą. Rabat/upust jest niezmienny przez cały okres trwania umowy.
5.3. Zakup paliw dokonywany będzie na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju, z tym, że co najmniej jedna stacja paliw musi znajdować się w obrębie siedziby zamawiającego ze względu na liczne tankowania wynikające z gotowości karetek pogotowia. Odległość stacji paliw od siedziby ZOZ MSWiA przy ul. Wita Stwosza 39-41 nie może być większa niż 3 km ( trasa dojazdu liczona od bramy wyjazdowej Zamawiającego do dystrybutora najkrótszą drogą publiczną)
5.4. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliw z dystrybutora przez 24 h / dobę 7 dni w tygodniu.
5.5. Zamawiający wymaga wydania 15 kart paliwowych przypisanych do pojazdów służbowych przy czym Zamawiający zastrzega możliwość do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy w przypadku gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych, karta ulegnie zniszczeniu, bądź zmieni się nr rejestracyjny samochodu.
5.6. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych ilości paliw, myjni itd. 2 razy w miesiącu za kwotę obowiązującą w chwili zakupu. Faktura będzie płatna po 21 dniach. Wykonawca może wydłużyć termin płatności do 30 dni i uzyskać dodatkowe punkty w ramach kryteriów oceny ofert.
5.7. Wspólny słownik zamówień: CPV: 09134100-8 – olej napędowy, 09132100-4 – benzyna bezołowiowa
5.8. Opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
5.9. Przedstawione w załącznikach do SWZ wskazania na normy, urządzenia techniczne, systemy, oprogramowania, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych oraz jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia ww. określeń Zamawiający informuje, że zostały one podane wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych, jakimi co najmniej winny odpowiadać zamawiane produkty/ usługi. Takie parametry, gwarantowane przez określonych producentów, pozwolą Zamawiającemu na utrzymanie standardów koniecznych do zapewnienia wymaganej jakości wykonywanych badań. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, nie gorsze niż wskazane w SWZ
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie pzp. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
Zwrot "równoważny" oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkt lub usługę zbliżone pod względem parametrów technicznych lub jakościowych do produktu lub usługi dostarczanej przez konkretnego wykonawcę, co nie oznacza identyczności z produktem lub usługą wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, ale posiadanie zbliżonych cech i parametrów funkcjonalnych.
Zastosowanie produktów równoważnych nie może pogorszyć jakości osiąganych wyników ani negatywnie wpłynąć na prawidłowe użytkowanie lub funkcjonowanie produktu lub usługi zgodnie z ich przeznaczeniem. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów/ usług równoważnych jakościowo do produktów/ usług wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w eksploatowanych przez Zamawiającego sprzęcie i urządzeniach, będące wynikiem dostarczonych przez Wykonawcę produktów równoważnych a w szczególności za uszkodzenia aparatury, za pomocą której wykonywane są analizy i badania laboratoryjne.
Rozwiązania równoważne muszą być zgodne w szczególności pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego i technologii (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje itd.),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania itp.
Przez normy równoważne Zamawiający rozumie normy, których zakres jest analogiczny co do zakresu norm wskazanych z nazwy dla danej roli, tj. dotyczący:
a) analogicznej dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy norma;
b) analogicznego poziomu bezpieczeństwa wynikającej z roli, której dotyczy norma;
c) analogicznego stopnia poziomu kompetencji;
potwierdzone wynikami badań (dotyczy tylko tych ról, dla których spełnienie norm musi być potwierdzone).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.10. Ilekroć w dokumentach postępowania pojawi się informacja o dniach należy je rozumieć jako dni kalendarzowe. Dni robocze należy rozumieć zgodnie z opisem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629970 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629970 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629970 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629970 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa osprzętu audio-video
- Dostawa leków Zad. 1 - Ocrelizumabum - Program lekowy NFZ
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z doświetleniem przejść dla pieszych (...)
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (FR) w latach 2026-2027
- Wykonanie i dostawa układów powielaczy Cockcroft-Walton i układów kontrolnych dla powielaczy napięcia
- Zakup 72 kompletów kół zimowych do pojazdów KIA NIRO II rok produkcji 2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz gazu propan na potrzeby Gminy Sulmierzyce z podziałem na części.
- Zakup paliwa na rok 2026
- ."Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych oraz sprzętu budowlanego w podziale na dwie części (...)
- Dostawa oleju napędowego w 2026 i w 2027 roku do zbiorników będących własnością Zarządu Drogowego w Olkuszu znajdujących się w Obwodach Drogowo Mostowych Nr 1 w Olkuszu i Nr 2 w Trzyciążu.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Lubinie"
- Dostawa oleju napędowego ON w ilości 190 000 l
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





