eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZakup środków czystości



Ogłoszenie z dnia 2025-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80bdd30f-551b-4bdc-8c4c-3cfb98e9faf8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049732/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Zakup środków czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.1.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139881,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) „Zakup środków czystości i artykułów higienicznych dla Specjalnego Ośrodka
Szkolno- Wychowawczego w Dorohusku“,

4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39811300-3 - Odświeżacze

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39831000-6 - Preparaty piorące

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

39831250-3 - Roztwory myjące

39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze

39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 26470,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup środków czystości i i artykułów higienicznych dla Zespołu Szkół w Siedliszczu"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39811300-3 - Odświeżacze

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39831000-6 - Preparaty piorące

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

4.5.5.) Wartość części: 10878,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup środków czystości i artykułów higienicznych dla Liceum Ogólnokształcącego im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience”

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39830000-9 - Środki czyszczące

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39831000-6 - Preparaty piorące

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

18930000-7 - Worki i torby

39525600-4 - Ścierki do naczyń

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup środków czystości i artykułów higienicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach“

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831000-6 - Preparaty piorące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

33711900-6 - Mydło

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39224310-4 - Szczotki toaletowe

18930000-7 - Worki i torby

39831200-8 - Detergenty

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39224320-7 - Gąbki

33711610-6 - Szampony

4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup środków czystości i artykułów higienicznych dla Domu Dziecka w Siedliszczu“

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

18937100-7 - Torby do pakowania towarów

19510000-4 - Produkty z gumy

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

24311520-8 - Wodorotlenek sodu

24323400-8 - Aromatyczne kwasy polikarboksylowe i karboksylowe

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

33711120-4 - Środki przeciwpotne

33711400-1 - Produkty upiększające

33711410-4 - Płatki bawełniane

33711600-3 - Preparaty i artykuły do włosów

33711610-6 - Szampony

33711710-7 - Szczoteczki do zębów

33711720-0 - Pasta do zębów

33711810-8 - Kremy do golenia

33711900-6 - Mydło

33721200-2 - Maszynki do golenia

33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk

33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

33761000-2 - Papier toaletowy

33762000-9 - Chusteczki higieniczne papierowe

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33771100-6 - Podpaski lub tampony

39224200-0 - Szczotki

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

39224320-7 - Gąbki

39514200-0 - Ścierki

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

39830000-9 - Środki czyszczące

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

4.5.5.) Wartość części: 11083,44 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup chemii profesjonalnej na potrzeby kuchni Domu Dziecka w Siedliszczu“

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741300-9 - Środek odkażający do rąk

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14975,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21100,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20152,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIP 7792272047, REGON 300105623

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7792272047, REGON 300105623

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20152,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8925,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12324,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8925,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIP 7121539196

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121539196

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8925,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9304,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12601,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9304,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7792272047, REGON 300105623

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9304,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119972,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123241,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119972,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silver Clean

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7121539196

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119197,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10024,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10636,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10636,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7792272047, REGON 300105623

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10636,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1459,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1459,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7792272047, REGON 300105623

7.3.3) Ulica: Sycowska

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1459,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.