eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych pn. : "Scalanie gruntów wsi Nowy Borek" - CZĘŚĆ I



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych pn. : „Scalanie gruntów wsi Nowy Borek” - CZĘŚĆ I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 15

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172300601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.rzeszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych pn. : „Scalanie gruntów wsi Nowy Borek” - CZĘŚĆ I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed80276f-0809-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066689/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Wykonanie prac poscaleniowych we wsi Nowy Borek - część I.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269718/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-6-DZ-373/PROW/5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48780,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje świadczenie kompleksowej usługi polegającej na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli
i rozliczania wykonywanych robót budowlanych realizowanych w ramach w/w zadania.
Przedmiotem robót jest wykonanie prac polegających na urządzeniu dróg poscaleniowych oraz na rekultywacji gruntów w miejscowości Nowy Borek, gmina Błażowa.
Zakres prac obejmuje:
- prace przygotowawcze takie jak: geodezyjne wytyczenie w terenie, karczowanie krzewów i zagajników, koszenie traw i samosiewów;
- likwidacja wysokich miedz, nawiezienie ziemi, wykonanie zjazdów;
- wykonanie przepustów wraz z obudowami wlotów/wylotów;
- wykonanie jezdni nieutwardzonych dróg poscaleniowych o nawierzchni z kruszywa łamanego szerokości 2,5 ÷ 3,0 m i podbudowie z doziarnionego gruntu stabilizowanego cementem o łącznej długości ok. 8,1 km na działkach ewidencyjnych nr: 30, 66, 227, 332, 439, 656, 700, 920, 976, 1197, 1370, 1488/3, 1847, 2062, 2195, 2732, 2837;
- wykonanie gruntowych dróg poscaleniowych wzmocnionych kruszywem łamanych szerokości
2,5 ÷ 3,0 m o łącznej długości ok. 5,96 km na działkach ewidencyjnych nr: 63, 94, 227, 234, 246, 253, 256, 406, 589, 1223, 1230, 1271/2, 1903, 2576, 2653, 2725, 2801/1, 2806;
- wykonanie dróg gruntowych szerokości 2,5 ÷ 3,0 m przez plantowanie i zagęszczanie podłoża o łącznej długości ok. 12,0 km na działkach ewidencyjnych nr: 16, 30, 66, 71, 181, 188, 200, 262, 307, 539, 647, 656, 663, 689, 906, 913, 1057, 1071, 1093, 1140, 1213, 1245, 1249, 1294, 1313, 1318, 1454, 1573, 1681, 1847, 2095, 2205, 2264, 2350, 2360/2, 2381, 2382, 2499, 2516, 2521, 2543, 2593, 2645, 2648, 2732, 2858, 2895/2.

Nadzór inwestorski obejmuje specjalność inżynieryjną drogową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52275,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH AN-FRANK Franciszek Cyganik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130133232

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 1A/20

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-528

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52275,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.