eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z przedszkola publicznego na żłobek samorządowy w Krzeszowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z przedszkola publicznego na żłobek samorządowy w Krzeszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 610 6292

1.5.8.) Numer faksu: 75 744 2857

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z przedszkola publicznego na żłobek samorządowy w Krzeszowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3cbf218-1bdd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048311/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z przedszkola publicznego na żłobek samorządowy w Krzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„MALUCH+ 2022-2029”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293299

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.7013.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja obejmuje roboty budowlane w zakresie przystosowania budynku byłego przedszkola publicznego do pełnienia funkcji żłobka (o powierzchni ≈198 m2), oferującego 20 miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na działce nr 1057 obręb Krzeszów, w granicach kompleksu placówek oświatowych w Krzeszowie przy ul. Betlejemskiej, na który składa się m.in.: szkoła podstawowa i nowo wybudowany budynek przedszkola. Budynek będący przedmiotem zadania, aktualnie pozostaje nieużytkowany. Zgodnie z programem użytkowym adaptowanego obiektu, w obiekcie żłobka funkcjonować będą bloki pomieszczeń (strefy użytkowe) o zróżnicowanym przeznaczeniu:
Blok I. Strefa wejściowa z szatnią oraz pomieszczeniami obsługi kateringu
pomieszczenia nr 0.1, 0.4, 0.5, 0.6,
Blok II. Strefa zajęciowa z salą pobytu dziennego połączona z częścią tarasową
pomieszczenia nr 0.2, 0.3, 0.7, 0.16
Blok III. Strefa socjalno-administracyjna (biuro dyrektora, toalety, pom. porządkowe, itp.)
pomieszczenia 0.8, 0.9, 0.10, 0.11., 0.12, 0.13, 0.14, 0.15
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) roboty w zakresie zagospodarowania terenu (ogólnobudowlane i instalacyjne)
Na terenie od strony północnej (front budynku z głównym wejściem) zakłada się wykonanie nowej pochylni zapewniającej podjazd dla osób niepełnosprawnych, a także powiększenie (rozbudowę) tarasu wraz z zadaszeniem przed wejściem głównym do budynku na całej szerokości elewacji. Istniejące schody prowadzące do wejścia głównego poszerzone zostaną do szerokości 150 cm w świetle. Na odcinku od sieci wodociągowej istniejącej w drodze pożarowej do budynku, wykonany zostanie odcinek przyłącza wodociągowego w celu zasilenia wewnętrznej instalacji hydrantowej ppoż.
Od strony południowej obiektu nastąpi demontaż istniejących schodów żelbetowych łączących zadaszony taras z terenem zielonym; zadaszony taras zostanie zabudowany przeszklonymi witrynami powiększając powierzchnię obiektu; w miejscu likwidowanych schodów żelbetowych wykonane zostanie nowe ukształtowanie terenu w formie zielonej skarpy, w obrębie której projektuje się realizację nowego biegu schodów terenowych prowadzących do nowego placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej (poliuretan) w kształcie trapezu stanowiącego przedłużenie zejścia z tarasu. Istniejący plac zabaw przewidziano do demontażu - w jego miejscu przywrócony zostanie teren zielony. Dodatkowo, wykonane zostanie dodatkowe wyjście ewakuacyjne z budynku wraz z wykonaniem nowych schodów terenowych, w miejscu jednego z istniejących okien (możliwość ewakuacji ludzi z pomieszczeń bloku III).

2) roboty ogólnobudowlane i konstrukcyjne
Na zewnątrz budynku, w ścianie nośnej północnej nastąpi powiększenie istniejącego otworu okiennego w celu montażu drzwi dla dostaw kateringu. Wymianie podlega całość stolarki okiennej i drzwiowej w budynku, celem dostosowania do aktualnych wymogów efektywności energetycznej. W związku z tym, zaplanowano również prace remontowe w zakresie elewacji budynku.
Wewnątrz budynku nastąpi wyburzenie części istniejących ścian działowych oraz budowa nowych zgodnie z przyjętym programem użytkowym adaptowanego obiektu. Zakres prac obejmuje także prace wykończeniowe pomieszczeń: wykonanie posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych, układanie wykładzin obiektowych i glazury, malowanie ścian i sufitów, obróbki stolarki, roboty ślusarskie, itp.

3) roboty instalacyjne
W zakresie wewnętrznych instalacji planuje się roboty obejmujące:
- przebudowę istniejących instalacji wody zimnej bytowej i instalacji cyrkulacyjnej c.w.u.,
- przebudowę istniejących instalacji kanalizacji sanitarnej,
- montaż armatury i urządzeń sanitarnych,
- wykonanie nowych instalacji wentylacyjnych mechanicznych z odzyskiem ciepła (w części pomieszczeń nawiewno-wywiewnej, w części pomieszczeń wywiewnej)
- przebudowa przewodów centralnego ogrzewania wraz ze zmianą lokalizacji grzejników i ich częściową wymianą na nowe,
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teleinformatycznych

4) wyposażenie pomieszczeń
W ramach inwestycji planuje się wyposażenie w:
- armaturę i przybory sanitarne (pomieszczenia łazienek)
- szafki z siedziskami (szatnia)
- urządzenia AGD oraz meble kuchenne (pomieszczenia kateringu i socjalne)
- meble biurowe i pracownicze

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2650000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4109575,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2650000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Obsługi Pojazdów Spółka Cywilna S. Kubacka , D. Kubacki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Budownictwo Ogólne Daniel Kubacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141607428

7.3.3) Ulica: Szymrychowska 45b

7.3.4) Miejscowość: Lubawka

7.3.5) Kod pocztowy: 58-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2650000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.