Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00249140/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Stacji Badawczej i Ośrodka Dydaktyczno-Szkoleniowego Jeździectwa i Hipoterapii przy ul. Doświadczalnej 50 w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uplublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Stacji Badawczej i Ośrodka Dydaktyczno-Szkoleniowego Jeździectwa i Hipoterapii przy ul. Doświadczalnej 50 w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-140b1ff4-f306-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090538/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Stacji Badawczej i Ośrodka Dydaktyczno-Szkoleniowego Jeździectwa i Hipoterapii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ-p.26.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem wyposażenia do Stacji Badawczej i Ośrodka Dydaktyczno-Szkoleniowego Jeździectwa i Hipoterapii przy ul. Doświadczalnej 50 w Lublinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w
1) Specyfikacji Technicznej elementów wyposażenia stanowiącej Załączniku Nr 1 do SWZ
2) formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.
W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ nie zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie.
W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty sposób wykazania rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w Załączniku Nr 1 do SWZ.
W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39111000-3 - Siedziska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39516100-3 - Meble tapicerowane
39130000-2 - Meble biurowe
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1087913,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168545,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1087913,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Office Plus Rzeszów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010668192
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFFICE PLUS RZESZÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OFFICE PLUS RZESZÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1087913,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin
- Kompleksowa usługa sprzątania w budynku Radia Lublin S.A.
- Dostawy różnych produktów spożywczych oraz artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Betania" w Lublinie
- Udzielenie pielęgniarskich świadczeń opieki zdrowotnej w Poradni Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej z możliwością składania ofert częściowych
- Opracowanie graficzne, skład edytorski, łamanie oraz wydrukowanie i zszycie broszury (1000 egz.) oraz dodruk broszury (500 egz.) na potrzeby Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lublinie.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla Akademii Tarnowskiej- etap III
- "REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU"
- "Wyposażenie pracowni żywienia dla ZSCKR w Powierciu"
- Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego w ramach prac aranżacyjnych zaplecza lokalu gastronomicznego Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2024 roku
- Przebudowa i wyposażenie kuchni wraz z zapleczem w Bursie Regionalnej w Ostrołęce
więcej: Siedziska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.