eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Rewitalizacja Rypina



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Rypina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/759677

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Rypina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-771a53b1-e5a2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rewitalizacja Rypina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie fontanny wraz z komorą technologiczną przy ul. Nowy Rynek na działce nr ewid. 804/2 o wymiarach zewnętrznych 7,92 m x 11,60 m i zmiennej wysokości od 0,1 m do 0,4 m ponad poziom placu. Plaże fontanny należy wykonać z płyt granitowych płomieniowanych szarych o wymiarach 60 x 60 cm i grubości 5 cm oraz obudować płytami granitowymi płomieniowanymi szarymi o wymiarach 30 x 60 cm i 60 x 60 cm o grubości 10 cm. Płyty na fontannie należy ułożyć z 2 % spadkiem do środka niecki, by móc odebrać wodę rozpryskującą się podczas działania dysz wodnych.
2) W ramach inwestycji należy wykonać m. in.:
a) układ filtrujący, w tym:
- filtr - 1 szt.,
- złoże filtru,
- zawór drogowy - 1 szt.,
- pompę - 1 szt.,
- kosz ssawny - 1 szt.,
b) układ dozowania chemii wraz ze śluzą dozującą,
c) układ kontroli poziomu i automatycznego uzupełnienia wody, w tym:
- reduktor ciśnienia - 1 szt.,
- filtr wstępny - 1 szt.,
- zmiękczacz - 1 szt.,
- elektrozawór - 1 szt.,
- czujnik poziomu wody - 1 szt.
d) układ atrakcji fontanny - obraz wodny nr 1, w tym:
- agregat fontanny - 16 szt. (sterowanie: protokół komunikacyjny DMX/RDM),
- zestaw przyłączeniowy - 16 kpl.,
- wąż przyłączeniowy - 1 kpl.,
- filtr dokładny - 2 szt.,
- pompa - 2 szt.,
- kosz ssawny - 2 szt.
e) układ atrakcji fontanny - obraz wodny nr 2, w tym:
- dysza fontannowa 3 szt., obraz wodny o wysokości do 1,2 m - częściowo rozpylony płaszcz wodny w kształcie kielicha; obraz wodny o wysokości do 2 m rozpylony kształt wodny w kształcie kielicha; obraz wodny o wysokości do 3 m, pionowy, zamknięty, obraz wodny o średnicy 42 mm,
- agregat fontannowy - 6 szt.,
- filtr dokładny- 1 szt.,
- pompa - 1 szt.,
- kosz ssawny - 1 szt.
f) układ atrakcji fontanny - obraz wodny nr 3, w tym:
- agregat mgłowy - 1 szt.,
- dysze mgławiące - 1 szt.
g) oświetlenie obrazu wodnego, w tym:
- reflektor fontannowy - 25 szt.,
- Led Diver - 1 kpl.,
- okablowanie obrazu wodnego oświetlenia- 1kpl.,
- podwodne przejście kablowe - 2 szt.,
- puszki połączeniowe podwodne - 2 szt.
h) układ sterowania i zasilania, w tym:
- okablowanie urządzeń w maszynowni - 1 kpl.,
- szafa sterująca zasilająca - 1 kpl.,
- czujnik wiatru - 1 szt.
i) orurowanie, w tym:
- kształtki, rury, klej, czyścik ( PVC-U klejone) - 1kpl.,
- kształtki, rury, klej, czyścik (PE zgrzewane) - 1kpl.,
- kształtki, rury, klej, czyścik (PVC kanalizacyjne) - 1kpl.
j) pomieszczenie maszynowni o wymiarach zewnętrznych 4,5 x 3,5m i wysokości maksymalnej 3,5 m w którym zostaną umieszczone wszystkie urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowego działania instalacji wodnych tj.: obieg uzdatniania wody i obiegi atrakcji. Urządzenia będą sterowane automatycznie. Zaprogramowanie czasu pracy zostanie wykonane zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
k) przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne,
l) budowę kabla WLZ nn,
m) budowę oświetlenia w komorze technicznej (lampa+ łącznik),
n) budowę gniazda 230 V w komorze technicznej, zasilanie złącza technicznego fontanny od RG w komorze technicznej,
o) budowę rozdzielnicy głównej w komorze technicznej.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45247270-3 - Budowa zbiorników

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

34930000-5 - Urządzenia wodne

4.5.5.) Wartość części: 809469,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji parku miejskiego położonego w Rypinie przy ul. E. Orzeszkowej – II etap. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) utwardzeń, w tym: ciągi piesze i pieszo rowerowe z kostki brukowej oraz ścieżki z nawierzchni naturalnej,
b) obiektów budowlanych w formie elementów małej architektury,
c) remontu amfiteatru wraz z widownią,
d) przepustu,
e) stawu ziemnego,
f) trawników oraz nasadzeń drzew, krzewów i bylin
g) wymiany słupów oświetleniowych z oprawami,
h) montażu słupów oświetleniowych wraz z oprawami na gotowych podstawach,
i) oświetlenia stawu.
2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) w branży drogowej:
- rozbiórkę istniejących ciągów komunikacyjnych w ilości około 1216 m2,
- roboty ziemne polegające na korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości około 1406 m2,
- wykonanie obrzeży betonowych na długości około 2647 mb,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 20 cm w ilości około 1954 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 15 cm w ilości około 1716 m2,
- wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej w ilości około 2245 m2,
- wykonaniu przepustu z rury HDPE fi 400 mm o długości 8 m z obrukowaniem wlotu i wylotu.
b) w branży elektrycznej:
- wymianę słupów wraz z fundamentem na słupy aluminiowe o wys. 4 m oraz oprawy w ilości 3 szt.,
- wymianę słupów wraz z fundamentem na słupy aluminiowe o wys. 9 m oraz oprawy w ilości 2 szt.,
- ustawienie słupów aluminiowych o wysokości min. H=4 m z zewnętrznym źródłem światła typu LED o mocy całkowitej min. 36 [W] w ilości 7 szt.,
- budowę linii kablowej nN 0,4 kV typu YAKXS 4x16 SE o długości około 255 mb,
- ustawienie słupków aluminiowych o wysokości min. H=0,575m z wbudowanym źródłem światła typu LED o mocy całkowitej max. 20 [W] w ilości 16 szt.
c) w branży konstrukcyjno – budowlanej:
- likwidację muru oporowego w postaci gazonów betonowych i zastąpienie ich koszami gabionowymi o wysokości 120 cm i grubości 20 cm na długości około 22 m.
- usunięcie ławek na betonowych wspornikach widowni amfiteatru w ilości około 503 m,
- wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych o wym. 100x50x8 cm w ilości około 112 sztuk z obsypaniem grysem kamiennym na geowłókninie na powierzchni około 352 m2,
- wykonanie nowych ławek z drewna jesionowego na blokach betonowych w obszarze widowni amfiteatru, w ilości około 121 szt.,
- renowację istniejącej bariery o długości około 55 m,
- wykonanie nowej nawierzchni sceny amfiteatru z kostki betonowej o powierzchni około 157 m2,
- wykonanie stawu ziemnego o powierzchni do 1000 m2 i głębokości do 3 m,
- posadowienie elementów małej architektury w postaci ławek, leżaków, koszy na śmieci, stojaków na rowery w łącznej ilości 40 szt.
d) w zagospodarowani zieleni:
- wykonanie trawników dywanowych siewem wraz z profilowaniem podłoża grubość humusu 10 cm o powierzchni około 11 994 m2,
- wykonanie obrzeży z PVC wys. 5 cm o długości około 2810 mb,
- nasadzenie drzew w ilości 53 szt.,
- nasadzenie krzewów i bylin w ilości 4771 szt.,
- ściółkowanie powierzchni pod krzewami i bylinami z warstwą agrowłókniny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 2203463,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1232460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1636884,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1232460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORRO PLUS Joann Kopeć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092435640

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1232460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-03 do 2023-12-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2545200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2545200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2545200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar-TECH Bartosz Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340922012

7.3.4) Miejscowość: Rusinowo

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2545200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-03 do 2024-01-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.