eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinCAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE



Ogłoszenie z dnia 2025-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522448506

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Teatralny 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.wnuk@csklublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spotkaniakultur.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kultura i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44e70501-0a1f-49c9-8591-906668ac4267

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający wszczyna postępowania trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r. poz. 1320 ze zm.) uwagi na wystąpienie pilnej potrzeby, której nie można było wcześniej przewidzieć, a która uniemożliwia zachowanie terminów przewidzianych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie był w stanie przewidzieć momentu i charakteru potencjalnego wniesienia odwołania przez wykonawców. Choć działania w ramach postępowania podstawowego były prowadzone terminowo i zgodnie z przepisami, złożenie odwołania skutkuje automatycznym wstrzymaniem zawarcia umowy, co uniemożliwia zachowanie ciągłości ochrony obiektu od dnia 01.08.2025 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CSK.ZP.26.1.11.2025.WW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: CAŁODOBOWEJ OCHRONIE FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanych w Załącznikach nr 1 do zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących Załącznik nr 4 do zaproszenia.
4. Całodobowa ochrona fizycznej osób i mienia CSK obejmuje również usługę Grupy Interwencyjnej opisaną w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 4.5 Załącznika nr 1 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187728,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187728,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187728,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAXUS SP. Z O.O., 93-408 ŁÓDŹ UL. 3 MAJA 64/66N

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.,95-080 KRUSZÓW UL. TRYBUNALSKA 21

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101 446 019

7.3.3) Ulica: 3 MAJA 64/66N

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 93-408

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wsparcie grup interwencyjnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187728,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.