Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00266373/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie turystyczno – rekreacyjne w miejscowości Trzyciąż i Zadroże"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzyciąż
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 4
1.5.2.) Miejscowość: Trzyciąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-353
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 123894001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agajda@gminatrzyciaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminatrzyciaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://trzyciaz.ezamawiajacy.pl/pn/trzyciaz/demand/215257/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie turystyczno – rekreacyjne w miejscowości Trzyciąż i Zadroże"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cda9d56-cf6b-4586-96cf-c5f0928fea2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080693/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne w miejscowości Trzyciąż,Zadroże
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266373
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiR.271.05.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 418610,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Przebudowa placu zabaw z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą przy żłobku w Trzyciążu:Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest przebudowa placu zabaw z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą przy żłobku w Trzyciążu. Inwestycję zlokalizowano przy ul. Leśnej 14a w Trzyciążu, na działkach o nr ewidencyjnych 193/3 i 192/152.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
• Usunięcie i utylizacja istniejącej nawierzchni placu zabaw z płyt gumowych:
˗ ręczne usunięcie płyt gumowych z wywozem do punktu Trzyciąż,
˗ utylizacja płyt gumowych;
• Wykonanie alejek o szerokości 150 cm z płyt gumowych EPDM (kolor czerwony, 50x50cm,
grubość 3,5cm):
˗ wykonanie obrzeży 6x20cm wpuszczanych w istniejącą podbudowę z ławą betonową,
˗ naprawa istniejącej podbudowy poprzez wymianę górnej warstwy (5cm),
˗ dostawa oraz montaż płyt gumowych;
• Wykonanie nawierzchni trawiastej:
˗ dowóz, rozplantowanie oraz zagęszczenie ziemi urodzajnej (na grubość 7cm),
˗ dostawa wraz z ułożeniem biowłókniny z nasionami traw w strefach bezpiecznych urządzeń,
˗ dostawa wraz z ułożeniem mat przerostowych w strefach bezpiecznych urządzeń,
˗ wykonanie trawnika siewem;
• Dostawa i montaż urządzeń:
˗ Duży Dwuskrzydłowy Domek zabawowy (1 sztuka),
˗ Ścieżka sensoryczna 8 segmentów (1 sztuka),
˗ Dwustronna ławeczka SNAIL (3 sztuki),
˗ Zacienienie trójkątne (2 sztuki),
˗ Skrzynia drewniana na nasadzenia (2 sztuki) wraz z nasadzeniami oraz wypełnieniem ziemią urodzajną,
• Dostawa i montaż ogrodzenia niskiego (wysokość 100cm) wraz z furtką (projektowany ogródek);
• Wykonanie nasadzeń.
Charakter prac nie zmienia sposobu zagospodarowania terenu, układu komunikacyjnego oraz ukształtowania terenu. Celem inwestycji jest uatrakcyjnienie terenu rekreacyjnego dla użytkowników oraz rozszerzenie zakresu funkcji rekreacyjnych tego obszaru. Teren opracowania wynosi ok. 509,6 m2.
Informacje dodatkowe uszczegóławiające opis przedmiotu zamówienia:
Kosztorys ofertowy proszę skalkulować zgodnie z przedmiarem. Rozliczenie umowy odbędzie się wynagrodzeniem ryczałtowym.
Dodatkowo należy skalkulować przygotowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz pielęgnację roślin w okresie gwarancyjnym (3 lata) .
Przewiduje się do wykonania m. in. :
KOD CPV 45111100-9 Usunięcie i utylizacja płyt gumowych,
KOD CPV 45212221-1 Wykonanie alejki na szerokość 1,50 m z płyt gumowych,
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
KOD CPV 77310000-6 Wykonanie nawierzchni trawiastej
KOD CPV 45112720-8 Dostawa i montaż urządzeń
W przypadku zastosowań rozwiązań równoważnych do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wymaga się załączenia do oferty Certyfikatów zgodności z PN-EN1176 lub równoważnych wystawionych przez akredytowane jednostki i kart technicznych zaproponowanych urządzeń.
W przypadku nawierzchni wymaga się załączenia do oferty Certyfikatów zgodności z PN_EN1177 lub równoważnych wraz z atestem higienicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 272979,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zagospodarowanie turystyczno - rekreacyjne w miejscowości Zadroże poprzez stworzenie infrastruktury w postaci wiaty turystycznej, elementów małej architektury oraz placu zabaw;„Zadanie obejmuje budowę wiaty, obiektów małej architektury w miejscu publicznym o powierzchni opracowania 335,8 m² wraz z wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej (powierzchnia 76,7 m2), nawierzchni z mat przerostowych (powierzchnia 193,3 m2) na terenie zielonym w Zadrożu. Projektuje się budowę wiaty rekreacyjnej, obiektów małej architektury, składających się z trzech urządzeń zabawowych ( zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, ścianka wspinaczkowa, huśtawka mobilus), jednego urządzenia siłowni zewnętrznej (biegacz/orbitrek na pylonie), jednego kosza na oraz tablicy z regulaminem.
Ponadto projektuje się nawierzchnię z bezfazowej kostki betonowej w kolorze szarym, otoczoną obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm. Pod urządzeniami zabawowymi projektuje się nawierzchnię bezpieczną z mat przerostowych. Uzupełnieniem projektu jest nasadzenie 26 sztuk roślin oraz wykonanie trawnika z siewu.
Informacje dodatkowe uszczegóławiające opis przedmiotu zamówienia:
Kosztorys ofertowy proszę skalkulować zgodnie z przedmiarem. Rozliczenie umowy odbędzie się wynagrodzeniem ryczałtowym.
Dodatkowo należy skalkulować przygotowanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzację.
Dodatkowo należy skalkulować pielęgnację roślin i trawnika w okresie gwarancyjnym (3 lata) - powinna obejmować podlewanie wg potrzeb i utrzymanie należytego stanu uwilgotnienia gleby, dosiewanie trawy, uzupełnianie materiału roślinnego obumarłego wskutek zaniedbań pielęgnacyjnych, uzupełnianie ściółki, zabezpieczenie na okres zimowy roślin o niewystarczającej mrozoodporności.
Przewiduje się do wykonania m. in. :
KOD CPV 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
KOD CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
KOD CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
KOD CPV 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
KOD CPV 45113000-2 Roboty na placu budowy
KOD CPV 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
KOD CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawników
KOD CPV 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
KOD CPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
KOD CPV 45211320-8 Altany
KOD CPV 37440000-4 Dostawa i montaż siłowni plenerowych
W przypadku zastosowań rozwiązań równoważnych do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wymaga się załączenia do oferty Certyfikatów zgodności z PN-EN1176, PN-EN 16630 lub równoważnych wystawionych przez akredytowane jednostki i kart technicznych zaproponowanych urządzeń.
W przypadku nawierzchni wymaga się załączenia do oferty Certyfikatów zgodności z PN_EN1177 lub równoważnych wraz z atestem higienicznym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 241911,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272979,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272979,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272979,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BUD-RYS Łukasz Bazior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121564683
7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 65
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ BAZIOR P.P.H.U. BUD-RYS
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ BAZIOR P.P.H.U. BUD-RYS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272979,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241911,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241911,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241911,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BUD-RYS Łukasz Bazior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121564683
7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 65
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ BAZIOR P.P.H.U. BUD-RYS
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ BAZIOR P.P.H.U. BUD-RYS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241911,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TRZYCIĄŻ
- Zakup koparko-ładowarki. Zadanie realizowane w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
- Budowa odcinka napowietrznego sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości Milonki wzdłuż drogi gminnej
więcej: przetargi TRZYCIĄŻ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





