eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapsze NiżneRemont drogi gminnej nr K362516 ul. Nadwodniej w Kacwinie w km od 0+373 do km 0+448



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr K362516 ul. Nadwodniej w Kacwinie w km od 0+373 do km 0+448

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapsze Niżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 20

1.5.2.) Miejscowość: Łapsze Niżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-442

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 2659310

1.5.8.) Numer faksu: (18) 2659315

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lapszenizne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lapszenizne.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lapsze_nizne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr K362516 ul. Nadwodniej w Kacwinie w km od 0+373 do km 0+448

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86499a20-05fd-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015410/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi ul. Nadwodniej w miejscowości Kacwin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 248452,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotowej inwestycji jest wykonanie remontu korpusu drogi gminnej w zakresie:
- Rozbiórki istniejącej nawierzchni asfaltowej i istniejących warstw podbudowy,
- Wykonanie robót ziemnych niwelacji terenu,
- Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
- Wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne remontowanej nawierzchni drogi,
- Wykonanie wymiany dolnej warstwy podbudowy z kruszywa mineralnego zagęszczonego mechanicznie o grubości 30,0 cm,
- Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego zagęszczonego mechanicznie o grubości 15,0 cm,
- Wykonanie nowej nawierzchni jezdni drogi z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 8,0 cm (w tym: warstwa wiążąca gr. 4,0 cm + warstwa ścieralna gr. 4,0 cm) z warstwą wzmacniającą z geosiatki,
- Wykonanie utwardzenia poboczy drogi z tłucznia kamiennego o grubości 10,0 cm,
Zakres robót remontowych nie powoduje zmiany charakterystycznych parametrów drogi tj. szerokość, spadek poprzeczny i spadek podłużny, sposób odwodnienia drogi, a jedynie poprawę parametrów technicznych drogi gminnej – drogi publicznej takich jak: nośność, liniowość, skuteczność odwodnienia, bezpieczeństwo ruchu, estetyka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239458,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383846,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239458,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Drogowo-Budowlane Krystyna Jurczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341170511

7.3.3) Ulica: Dożynkowa 20

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239458,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.