eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont pomieszczeń na V piętrze w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 93 oraz rozbudowa systemu okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej LAN ....



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń na V piętrze w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 93 oraz rozbudowa systemu okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej LAN ....

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.ozimek@poznna.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poznan-uw.logintrade.net/zapytania_email,95559,fb4974aca0f227ff30b10abf270af3d6.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń na V piętrze w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 93 oraz rozbudowa systemu okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej LAN ....

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e641a8e9-17dc-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045065/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont wybranych pomieszczeń na V p. w bud. "B" WUW w P-niu oraz rozbudowa systemu okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej LAN wraz z dedykowaną instalacją elektryczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.43.2022.14

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1636958,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na V piętrze w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 93 oraz rozbudowa systemu okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej LAN wraz z dedykowaną instalacją elektryczną.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w: opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.1, 4.2.), rzucie pomieszczeń z poglądowym rozmieszczeniem punktów elektryczno-logicznych (załącznik nr 4.3), przedmiarach (załącznik nr 4.4 i 4.5) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4.6, 4.7), które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
3. W celu zachowania poufności informacji zawartych w rzucie pomieszczeń (załącznik nr 4.3 do SWZ), Zamawiający na podstawie przepisu art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, nie udostępnia ich na stronie internetowej. Odbiór dokumentu następuje po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności - załącznik nr 6 do SWZ), po zgłoszeniu przez Wykonawcę danych do ww. umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą zrealizowanych prac.
5. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie zamówienia.
6. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót.
7. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały wykorzystywane do realizacji zamówienia, tj.: wzory: płytek, blatu do łazienki, kamienia - cokołu, wzorniki lub karty katalogowe: umywalek, zlewozmywaków, sedesów, baterii, rolet, wykładziny podłogowej, drzwi, opraw oświetleniowych, płyty meblowej, farb itp.
8. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.
9. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić/wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie.
11. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej.
12. Zamawiający wymaga, aby prace związane z robotami demontażowymi i montażowymi oraz prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy Urzędu, tj. po godz. 15.30 oraz w soboty. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty.
13. Prace będą wykonywane przy obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić ciągły dostęp (dojścia) do pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy w taki sposób, nie ograniczać ruchu osób oraz aby teren budowy nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
14. W trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć teren budowy przed nadmiernym pyleniem.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować gruz, materiały z demontażu, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach.
16. Zamawiający wymaga, aby teren robót na którym zakończono prace budowlane został oddany Zamawiającemu posprzątany oraz aby zostały umyte okna, posadzki, drzwi po przeprowadzonych robotach.
17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego, spisania protokołu i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
18. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki, tel.: (61) 854 16 86, tel. 61 854 17 40.
19. Zamawiający przewiduje, w miarę potrzeb, spotkania robocze w celu omówienia ewentualnych problemów bądź postępu prac. Zamawiający oczekuje, że osoby wskazane w umowie do kontaktu będą w nich każdorazowo uczestniczyć.
20. W terminie 7 dni kalendarzowych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram realizacji prac. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie informację o konieczności zmiany harmonogramu, w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania harmonogramu, jeśli będzie to konieczne.
21. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.
22. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.
23. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia remontu z uwzględnieniem minimalnych wymagań określonych w art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
24. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp, tj. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace budowlane były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1913139,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1942757,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1913139,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Panasewicz PAN-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521

7.3.3) Ulica: ul. Poniatowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Rydzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

rozbudowa systemu okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej LAN- podwykonawca Eltum sp. z o.o., Kłoda 41a, 64-10 Rydzyna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1913139,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa postępowania: Remont pomieszczeń na V piętrze w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w
Poznaniu przy ul. Kościuszki 93 oraz rozbudowa systemu okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej LAN wraz z
dedykowaną instalacją elektryczną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.