eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. "Razem dla zdrowia - etap II".



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151536730

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 7A

1.4.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmach@matkadziecko.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.matkadziecko.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot leczniczy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361005

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00352230

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1) Część nr 1 - Leżanki drewniane do gabinetów zabiegowych – 4 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Kozetka z drewnianą konstrukcją, materac z materiału o dużej wytrzymałości, wytrzymałości odporności na środki dezynfekcyjne,posiadająca wieszak na ręcznik papierowy w rolce.
2) Ruchoma część leżyska pozwalająca na ułożenie pacjenta nie tylko w pozycji leżącej, ale również w pozycji półleżącej, regulacja kąta nachylenia tylnej części blatu.
3) Długość: min.190 cm, max.200cm
4) Szerokść: 70cm (+/- 10%)
5) Wysokość regulowana: od min. 55 do max.83cm
6) Kąt regulacji podgłówka: 0-45 stopni (+/- 10%)
7) Dopuszczalne obciażenie: max. 240kg
8) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
9) Waga: min. 32 kg max. 34kg
10) Fabrycznie nowy/e
11) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesiący od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
1) Część nr 1 - Leżanki drewniane do gabinetów zabiegowych – 4 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Kozetka z drewnianą konstrukcją, materac z materiału o dużej wytrzymałości, wytrzymałości odporności na środki dezynfekcyjne,posiadająca wieszak na ręcznik papierowy w rolce.
2) Ruchoma część leżyska pozwalająca na ułożenie pacjenta nie tylko w pozycji leżącej, ale również w pozycji półleżącej, regulacja kąta nachylenia tylnej części blatu.
3) Długość: min.190 cm, max.200cm
4) Szerokść: 70cm (+/- 10%)
5) Wysokość regulowana: od min. 60 do max.83cm

6) Kąt regulacji podgłówka: 0-55 stopni (+/- 10%)
7) Dopuszczalne obciażenie: min. 200kg
8) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
9) Waga: min. 32 kg max. 35kg
10) Fabrycznie nowy/e
11) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 10)

Przed zmianą:
10) Część nr 10: Ławeczka rehabilitacyjna – 1 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Ławeczka wykonana z drewna, tapicerowana.
2) Tapicerka wytrzymała, antypoślizgowa i odporna na środki dezynfekcyjne

3) Długość 80 cm (+/- 10%)
4) Szerokość 45 cm (+/- 10%)
5) regulacja wysokości w zakresie min. 27cm max.50 cm

6) Fabrycznie nowy/e
7) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
Część nr 10: Ławeczka rehabilitacyjna – 1 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Ławeczka wykonana z drewna, tapicerowana.
2) Tapicerka wytrzymała antypoślizgowa i odporna na środki dezynfekcyjne

3) Długość 80 cm (+/- 10%)
4) Szerokość 45 cm (+/- 10%)
5) regulacja wysokości w zakresie min. 30cm max.45 cm

6) Fabrycznie nowy/e
7) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
2) Część nr 2: Leżanki lekarskie z zagłówkiem i uchwytem na prześcieradła jednorazowe – 19 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Dwusegmentowa ,tapicerowana z uchwytem na prześcieradło w rolce
2) Stelaż stalowy malowany z wkręcaną stopką do poziomowania
3) Regulowany zagłówek
4) Blat obity materiałem skóropodobnym o wysokich parametrach wytrzymałościowych m.in. na środki dezynfekcyjne oraz regulowany podgłówek,
5) Wzmocniona konstrukcja kozetki
6) Całkowita długość min. 1850 mm max.1880 mm
7) Całkowita szerokość 560 mm (+/- 10%)
8) Całkowita wysokość min. 50 max. 80cm
9) Kąt nachylenia wezgłowia: min. 40° max. 45°
10) Udźwig do 250 kg
11) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
12) Fabrycznie nowy/e
13) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
2) Część nr 2: Leżanki lekarskie z zagłówkiem i uchwytem na prześcieradła jednorazowe – 19 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Dwusegmentowa ,tapicerowana z uchwytem na prześcieradło w rolce
2) Stelaż stalowy malowany z wkręcaną stopką do poziomowania
3) Regulowany zagłówek
4) Blat obity materiałem skóropodobnym o wysokich parametrach wytrzymałościowych m.in. na środki dezynfekcyjne oraz regulowany podgłówek,
5) Wzmocniona konstrukcja kozetki
6) Całkowita długość min. 1850 mm max.1880 mm
7) Całkowita szerokość 560 mm (+/- 10%)
8) Całkowita wysokość min. 50 max. 80cm
9) Kąt nachylenia wezgłowia: od +300 do - 90°
10) Udźwig min. 170 kg
11) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
12) Fabrycznie nowy/e
13) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
3) Część nr 3: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Podstawa osadzona na 5 kółkach jezdnych (8szt.) z miękko hamowanymi kółkami do podłóg twardych na nóżkach (8 szt.).
2) Regulacja za pomocą siłownika gazowego
3) Materiał, z którego wykonane jest siedzisko powinien być antypoślizgowy i łatwy w pielęgnacji, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych grubość 5,0 – 7,5cm
4) Wysokość: 43-71 cm regulacja za pomocą pierścienia lub sprężyny gazowej powinna umożliwiać dostosowanie wysokości stołka do potrzeb użytkownika.
5) Wymiar siedziska: średnica min. 34 max.38 cm
6) Dopuszczalne obciążenie: min.150 kg
7) Waga: do 9 kg
8) Średnica podstawy: Ø 62 (+/- 10%)
9) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
10) Fabrycznie nowy/e
11) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
3) Część nr 3: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Podstawa osadzona na 5 kółkach jezdnych (8szt.) z miękko hamowanymi kółkami do podłóg twardych na nóżkach (8 szt.).
2) Regulacja za pomocą siłownika gazowego
3) Materiał, z którego wykonane jest siedzisko powinien być antypoślizgowy i łatwy w pielęgnacji, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych grubość 5,0 – 7,5cm
4) Wysokość regulowana za pomocą pierścienia lub sprężyny gazowej powinna umożliwiać dostosowanie wysokości stołka do potrzeb użytkownika: stołek na kółkach w zakresie 53-71 cm; stołek na stopkach w zakresie 44-57 cm.
5) Wymiar siedziska: średnica min. 34 max.38 cm
6) Dopuszczalne obciążenie: min.150 kg
7) Waga: do 9 kg
8) Średnica podstawy: Ø 62 (+/- 10%)
9) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
10) Fabrycznie nowy/e
11) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
4) Część nr 4: Stoły rehabilitacyjne do ćwiczeń z dziećmi z ręczną zmianą wysokości – 2 szt.;
o para1) Stół rehabilitacyjny 2- częściowy stół z ręczną zmianą wysokości leżyska, wykonany z profili stalowych malowanych proszkowo
2) Wyposażony w uchwyty do mocowania pasów stabilizacyjnych po obu stronach leża oraz zagłówek regulowany sprężyną gazową w zakresie min. -60° max.+45°.
3) Tapicerka wytrzymała i odporna na środki dezynfekcyjne
4) Stoły do rehabilitacji powinny umożliwiać zmianę pozycji pacjentów podczas zabiegów fizjoterapeutycznych
5) długość min. 200 max.203 cm
6) szerokość 69 cm (+/- 10%)
7) wysokość (regulowana ręcznie) min. 60 max.92 cm
8) 4 regulowane stopki
9) System jezdny z 4 skrętnymi kółkami
10) Wieszak na podkład celulozowy 70cm (+/- 10%)
11) waga min.58 max. 62 kg
12) maksymalne obciążenie 300kg
13) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
14) Fabrycznie nowy/e
15) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
metrach technicznych nie gorszych niż:

Po zmianie:
4) Część nr 4: Stoły rehabilitacyjne do ćwiczeń z dziećmi z ręczną zmianą wysokości – 2 szt.;
o para metrach technicznych nie gorszych niż:
1) Stół rehabilitacyjny 2- częściowy stół z ręczną zmianą wysokości leżyska, wykonany z profili stalowych malowanych proszkowo
2) Wyposażony w uchwyty do mocowania pasów stabilizacyjnych po obu stronach leża oraz zagłówek regulowany sprężyną gazową w zakresie min. -60° max.+45°.
3) Tapicerka wytrzymała i odporna na środki dezynfekcyjne
4) Stoły do rehabilitacji powinny umożliwiać zmianę pozycji pacjentów podczas zabiegów fizjoterapeutycznych
5) długość min. 200 max.203 cm
6) szerokość 69 cm (+/- 10%)
7) wysokość (regulowana ręcznie) min. 60 do 92 cm
8) 4 regulowane stopki
9) System jezdny z 4 skrętnymi kółkami
10) Wieszak na podkład celulozowy 70cm (+/- 10%)
11) waga min.58 max. 62 kg
12) maksymalne obciążenie 300kg
13) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
14) Fabrycznie nowy/e
15) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
6) Część nr 6: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Działanie skanera żył oparte na świetle podczerwonym oraz promieniowaniu laserowym
(widzialny i niewidzialnym).
2) Wyświetlacz Odległość projekcji: min. 29 cm ~31 cm
3) Możliwość odwrócenia mapowania kolorów
4) min. 5 kolorów projekcji do wyboru dla dorosłych, dzieci i noworodków
5) Wyświetlacz OLED min.0,96 cala ze wskaźnikiem stanu baterii, trybu pracy, ilości pikseli
6) Tryb DEPTH
7) Głębokość wykrywania do max.8mm
8) Typ światła: bliska podczerwień
9) Projekcja światła: min. 300lux ~1000lux
10) Aktywne promieniowanie - światło o długości fali: min.750 nm ~ 980 nm
11) Zasilanie: polimerowa bateria litowo-jonowa
Napięcie: d.c. min.3,0 V ~ 4,2 V
12) Czas pracy: min. 1h
Wymiary: dł. 152mm(+/- 10%) szer. 83.2 mm (+/- 10%) gł. 75,7 mm (+/- 10%)
13) Waga urządzenia: min. 300g max. 480g
14) Statyw z podstawą jezdną
15) Pilot, poduszka
16) Marker do zaznaczania żył
17) Fabrycznie nowy/e
18) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
6) Część nr 6: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Działanie skanera żył oparte na świetle podczerwonym oraz promieniowaniu laserowym
(widzialny i niewidzialnym).
2) Wyświetlacz Odległość projekcji: min. 29 cm ~31 cm
3) Możliwość odwrócenia mapowania kolorów
4) min. 5 kolorów projekcji do wyboru dla dorosłych, dzieci i noworodków
5) Wyświetlacz OLED min.0,96 cala ze wskaźnikiem stanu baterii, trybu pracy, ilości pikseli lub inny sposób jak np. prezentacjia parametrów skanowania na skórze pacjenta (pomiar głębokości żył, stanu baterii)
6) Tryb DEPTH
7) Głębokość wykrywania do max.8mm
8) Typ światła: bliska podczerwień
9) Projekcja światła: min. 300lux ~1000lux
10) Aktywne promieniowanie - światło o długości fali: min.750 nm ~ 980 nm
11) Zasilanie: polimerowa bateria litowo-jonowa
Napięcie: d.c. min.3,0 V ~ 4,2 V
12) Czas pracy: min. 1h

Wymiary: min. 152mm – max 228 mmm, szer. Min. 63mm do max 83,2 mm, gł. Min.62mm max.75,7mm.

13) Waga urządzenia: min. 300g max. 480g
14) Statyw z podstawą jezdną
15) Pilot, poduszka
16) Marker do zaznaczania żył
17) Fabrycznie nowy/e
18) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
1) Część nr 7: Aparat do masażu – 2 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Masażer z wyświetlaczem
2) Regulowany zakres prędkości (1750–2400 PPM) (+/- 10%)
3) Miernik mocy
4) Zapewnia do max. 30 kg siły nacisku
5) Dostępne bezprzewodowe ładowanie
6) min. 2 wymienne akumulatory litowo-jonowe zapewniające ciągły czas pracy (każdy po co najmniej 150 minut)
7) trójkątny ergonomiczny uchwyt, łatwy do czyszczenia materiał
8) Min.5 trybów masażu: do karku, nóg, pleców, rąk (ostukujący, wibracyjny)
9) Min.6 nakładek
10) Futerał ochronny, etui, ładowarka
11) Waga urządzenia: min.500g max 1000g
12) Fabrycznie nowy/e
13) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
Część nr 7: Aparat do masażu – 2 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Masażer z wyświetlaczem
2) Regulowany zakres prędkości (1750–2400 PPM) (+/- 10%)
3) Miernik mocy
4) Zapewnia do max. 30 kg siły nacisku
5) Dostępne bezprzewodowe ładowanie
6) min. 2 wymienne akumulatory litowo-jonowe zapewniające ciągły czas pracy (każdy po co najmniej 150 minut)
7) trójkątny ergonomiczny uchwyt, łatwy do czyszczenia materiał
8) Min.5 trybów masażu: do karku, nóg, pleców, rąk (ostukujący, wibracyjny)
9) Min.6 nakładek
10) Futerał ochronny, etui, ładowarka
11) min.500g max 1000g
12) Fabrycznie nowy/e
13) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 9)

Przed zmianą:
9) Część nr 9: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) składana rama stalowa o konstrukcji krzyżakowej
2) Min. 4 regulacje wysokości siedziska od podłoża
3) regulacja środka ciężkości
4) Min. 2 wysokości regulacji głębokości siedziska
5) Min. 3 wysokości regulacji podparcia pod łokieć z możliwością odchylenia
6) opcja dla pacjentów po amputacji
7) Zmiana kąta siedzenia i płyty podnóżka
tylne koła wypinane - szybkozłączka
8) przednie koła małe 200/45 (+/- 10%) , tylne duże 24 x 13(+/- 10%)
9) ogumienie pełne bezobsługowe
10) miękka tekstylna tapicerka
11) pas podudzia
12) hamulce dociskowe
13) oparcie z delikatnym wygięciem
14) Obciążenie min. 130 kg
15) Fabrycznie nowy/e
16) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
9) Część nr 9: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) składana rama stalowa o konstrukcji krzyżakowej ze stopów lekkich

2) Min. 4 regulacje wysokości siedziska od podłoża
3) regulacja środka ciężkości
4) Min. 2 wysokości regulacji głębokości siedziska
5) Min. 3 wysokości regulacji podparcia pod łokieć z możliwością odchylenia
6) opcja dla pacjentów po amputacji
7) Zmiana kąta siedzenia i płyty podnóżka
tylne koła wypinane - szybkozłączka
8) przednie koła małe 200/45 (+/- 10%) , tylne duże 24 x 13(+/- 10%)
9) ogumienie pełne bezobsługowe
10) miękka tekstylna tapicerka
11) pas podudzia
12) hamulce dociskowe
13) oparcie z delikatnym wygięciem
14) Obciążenie min. 130 kg
15) Fabrycznie nowy/e
16) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
dot. części 1-10:
1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio na część, na którą Wykonawca składa ofertę).
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie
ezamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia z postępowania.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych (dotyczy Części 1-10):
Przedmiot zamówienia będzie dostępny również dla osób niepełnosprawnych.
Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU (dotyczy Części 1-10).
6. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia - etap II
7. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej.
8. Miejsce dostawy poszczególnych części:
Część nr 1 pokój nr 305 III piętro.
Część nr 2 – pokój nr 305 III.piętro.
Część nr 3 – pokój nr 305 III piętro.
Część nr 4 – Poradnia Rehabilitacji I piętro pokój nr 108.
Część nr 5 – Poradnia Okulistyczna II piętro pokój nr 206.
Część nr 6 – Laboratorium Parter pokój nr 1,
Część nr 7 - pokój 305 III piętro.
Część nr 8 - pokój 305 III piętro.
Część nr 9 – pokój 305 III piętro.
Część nr 10 – pokój 305 III piętro.
Ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem urządzeń i sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy.
9. Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu w ramach:
Część nr 1 - Leżanki drewniane do gabinetów zabiegowych – 4 szt.;
Część nr 2: Leżanki lekarskie z zagłówkiem i uchwytem na prześcieradła jednorazowe – 19 szt.;
Część nr 3: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.;
Część nr 4: Stoły rehabilitacyjne do ćwiczeń z dziećmi z ręczną zmianą wysokości – 2 szt.;
Część nr 6: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
Część nr 7: Aparat do masażu – 2 szt.;
Część nr 8: Lampy na statywie – 3 szt.;
Część nr 9: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
Część nr 10: Ławeczka rehabilitacyjna – 1 szt.
realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.

Po zmianie:
dot. części 1-10:
1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio na część, na którą Wykonawca składa ofertę).
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie
ezamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia z postępowania.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych (dotyczy Części 1-10):
Przedmiot zamówienia będzie dostępny również dla osób niepełnosprawnych.
Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU (dotyczy Części 1-10).
6. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia - etap II
7. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej.
8. Miejsce dostawy poszczególnych części:
Część nr 1 pokój nr 305 III piętro.
Część nr 2 – pokój nr 305 III.piętro.
Część nr 3 – pokój nr 305 III piętro.
Część nr 4 – Poradnia Rehabilitacji I piętro pokój nr 108.
Część nr 5 – Poradnia Okulistyczna II piętro pokój nr 206.
Część nr 6 – Laboratorium Parter pokój nr 1,
Część nr 7 - pokój 305 III piętro.
Część nr 8 - pokój 305 III piętro.
Część nr 9 – pokój 305 III piętro.
Część nr 10 – pokój 305 III piętro.
Ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem urządzeń i sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy.
9. Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu w ramach:
Część nr 1 - Leżanki drewniane do gabinetów zabiegowych – 4 szt.;
Część nr 2: Leżanki lekarskie z zagłówkiem i uchwytem na prześcieradła jednorazowe – 19 szt.;
Część nr 3: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.;
Część nr 4: Stoły rehabilitacyjne do ćwiczeń z dziećmi z ręczną zmianą wysokości – 2 szt.;
Część nr 6: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
Część nr 7: Aparat do masażu – 2 szt.;
Część nr 8: Lampy na statywie – 3 szt.;
Część nr 9: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
Część nr 10: Ławeczka rehabilitacyjna – 1 szt.
realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
10. Zamawiający nie zmienia parametrów w cz.7.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-08-23 10:00

Po zmianie:
2023-08-24 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-08-23 10:30

Po zmianie:
2023-08-24 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.