eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE POWIATU ¦WIDNICKIEGO



Og³oszenie z dnia 2023-08-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE POWIATU ¦WIDNICKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE POWIATU ¦WIDNICKIEGO

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7806b13-4026-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00360893

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00074453/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
SZCZEGÓ£Y W SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
 listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040
 poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl
 telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
 listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik
 poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
 ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,
 ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).
d. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 4 lata: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
 Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
 Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
 Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw spoza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).
h. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
 prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
 prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
 prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
 prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach a i b.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WID.272.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu ¶widnickiego, polegaj±ce na od¶nie¿aniu i zwalczaniu ¶lisko¶ci jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zwalczanie ¶lisko¶ci oraz od¶nie¿anie dróg winno odbywaæ siê zgodnie z za³o¿onymi przez Zamawiaj±cego standardami Zimowego Utrzymania Dróg. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiaj±cego lokalizacjami oraz standardami zimowego utrzymania dróg wraz z ich opisem stanowi Za³±cznik - wykaz dróg powiatowych objêtych ZUD
2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na nastêpuj±ce czê¶ci:
Zadanie nr 1 – Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Me³giew w sezonie zimowym 2023/2024.

3. Wykonawca winien we w³asnym zakresie zgromadziæ niezbêdn± ilo¶æ materia³ów do zwalczania ¶lisko¶ci zgodnie ze standardami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego.
4. Jednostki sprzêtowe przeznaczone do zimowego utrzymania dróg zostan± przez Zamawiaj±cego wyposa¿one w urz±dzenia GPS.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu ¶widnickiego, polegaj±ce na od¶nie¿aniu i zwalczaniu ¶lisko¶ci jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zwalczanie ¶lisko¶ci oraz od¶nie¿anie dróg winno odbywaæ siê zgodnie z za³o¿onymi przez Zamawiaj±cego standardami Zimowego Utrzymania Dróg. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiaj±cego lokalizacjami oraz standardami zimowego utrzymania dróg wraz z ich opisem stanowi Za³±cznik - wykaz dróg powiatowych objêtych ZUD
2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na nastêpuj±ce czê¶ci:

Zadanie nr 2 – Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Piaski w sezonie zimowym 2023/2024.

3. Wykonawca winien we w³asnym zakresie zgromadziæ niezbêdn± ilo¶æ materia³ów do zwalczania ¶lisko¶ci zgodnie ze standardami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego.
4. Jednostki sprzêtowe przeznaczone do zimowego utrzymania dróg zostan± przez Zamawiaj±cego wyposa¿one w urz±dzenia GPS.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu ¶widnickiego, polegaj±ce na od¶nie¿aniu i zwalczaniu ¶lisko¶ci jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zwalczanie ¶lisko¶ci oraz od¶nie¿anie dróg winno odbywaæ siê zgodnie z za³o¿onymi przez Zamawiaj±cego standardami Zimowego Utrzymania Dróg. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiaj±cego lokalizacjami oraz standardami zimowego utrzymania dróg wraz z ich opisem stanowi Za³±cznik - wykaz dróg powiatowych objêtych ZUD
2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na nastêpuj±ce czê¶ci:

Zadanie nr 3 – Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki w sezonie zimowym 2023/2024.

3. Wykonawca winien we w³asnym zakresie zgromadziæ niezbêdn± ilo¶æ materia³ów do zwalczania ¶lisko¶ci zgodnie ze standardami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego.
4. Jednostki sprzêtowe przeznaczone do zimowego utrzymania dróg zostan± przez Zamawiaj±cego wyposa¿one w urz±dzenia GPS.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu ¶widnickiego, polegaj±ce na od¶nie¿aniu i zwalczaniu ¶lisko¶ci jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zwalczanie ¶lisko¶ci oraz od¶nie¿anie dróg winno odbywaæ siê zgodnie z za³o¿onymi przez Zamawiaj±cego standardami Zimowego Utrzymania Dróg. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiaj±cego lokalizacjami oraz standardami zimowego utrzymania dróg wraz z ich opisem stanowi Za³±cznik - wykaz dróg powiatowych objêtych ZUD
2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na nastêpuj±ce czê¶ci:

Zadanie nr 4 – Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Rybczewice w sezonie zimowym 2023/2024.


3. Wykonawca winien we w³asnym zakresie zgromadziæ niezbêdn± ilo¶æ materia³ów do zwalczania ¶lisko¶ci zgodnie ze standardami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego.
4. Jednostki sprzêtowe przeznaczone do zimowego utrzymania dróg zostan± przez Zamawiaj±cego wyposa¿one w urz±dzenia GPS.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu ¶widnickiego, polegaj±ce na od¶nie¿aniu i zwalczaniu ¶lisko¶ci jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zwalczanie ¶lisko¶ci oraz od¶nie¿anie dróg winno odbywaæ siê zgodnie z za³o¿onymi przez Zamawiaj±cego standardami Zimowego Utrzymania Dróg. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiaj±cego lokalizacjami oraz standardami zimowego utrzymania dróg wraz z ich opisem stanowi Za³±cznik - wykaz dróg powiatowych objêtych ZUD
2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na nastêpuj±ce czê¶ci:


Zadanie nr 5 - Kompleksowe zimowe utrzymanie odcinka drogi powiatowej – dawny przebieg DK 12 od km 616 + 673 do km 618 + 329 o d³ugo¶ci 1,656 km oraz odcinek drogi powiatowej nr 2108 L Lublin – Kalinówka o d³ugo¶ci 0,99 km w sezonie zimowym 2023/2024.
3. Wykonawca winien we w³asnym zakresie zgromadziæ niezbêdn± ilo¶æ materia³ów do zwalczania ¶lisko¶ci zgodnie ze standardami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego.
4. Jednostki sprzêtowe przeznaczone do zimowego utrzymania dróg zostan± przez Zamawiaj±cego wyposa¿one w urz±dzenia GPS.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej dwie us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci minimum 50 000 z³ brutto oraz udokumentuje, ¿e us³uga ta zosta³a wykonana nale¿ycie. Za us³ugê, odpowiadaj±c± swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, uwa¿a siê us³ugi obejmuj±ce zimowe utrzymanie dróg publicznych w sezonie zimowym (od¶nie¿anie, zwalczanie ¶lisko¶ci).
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r., W postêpowaniach o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, mo¿e zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4–6, ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko us³ug faktycznie przez niego wykonanych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium dla poszczególnych zadañ w wysoko¶ci:
Zadanie 1: 3.900,00 z³ (trzy tysi±ce dziewiêæset z³otych)
Zadanie 2: 2.600,00 z³ (dwa tysi±ce sze¶æset z³otych)
Zadanie 3: 1.400,00 z³ (jeden tysi±c czterysta z³otych)
Zadanie 4: 1.800,00 z³ (jeden tysi±c osiemset z³otych)
Zadanie 5: 2.400,00 z³ (dwa tysi±ce czterysta z³otych)
2. Zamawiaj±cy zaleca z³o¿enia wadium na ka¿de z zadañ oddzielnie w przypadku gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedno zadanie). Taki sposób z³o¿enia wadium nie bêdzie powodowa³ jego wstrzymania do momentu rozstrzygniêcia wszystkich zadañ w postêpowaniu.
3. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Tre¶æ gwarancji lub porêczenia nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 40 8689 0007 6001 3969 2000 0050 (w tytule przelewu nale¿y wpisaæ znak postêpowania WID.27211.2023, oraz nr Zadania którego dotyczy wadium, np. Zadanie 1), najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem (zaleca siê do³±czenie dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu do oferty).
6. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wyst±pienia o zwrot wadium, przy czym z³o¿enie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwi±zanie stosunku prawnego Zamawiaj±cego z Wykonawc± i utratê przez Wykonawcê prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zwróci wadium wniesione w formie porêczenia lub gwarancji poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca siê, aby porêczenie lub gwarancja wskazywa³y adres mailowy na jaki Zamawiaj±cy winien sk³adaæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia wstêpne sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia okre¶lon± w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
5. W formularzu OFERTA nale¿y zaznaczyæ, ¿e oferta jest sk³adana wspólnie oraz wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy pod rygorem niewa¿no¶ci mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
3. Wykonawca nie mo¿e bez zgody Zamawiaj±cego wyra¿onej na pi¶mie przenosiæ wierzytelno¶ci wynikaj±cych z niniejszej umowy na osoby trzecie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-29 12:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-27

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

Czê¶æ 4 : Tak

Czê¶æ 5 : Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

CENA 100 %

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.