eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Wykonanie modernizacji sieci, dostawy sprzętu informatycznego i podpisów kwalifikowanych oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji sieci, dostawy sprzętu informatycznego i podpisów kwalifikowanych oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poddębice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łódzka 17/21

1.5.2.) Miejscowość: Poddębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 678 25 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@poddebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poddebice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/788676

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji sieci, dostawy sprzętu informatycznego i podpisów kwalifikowanych oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0293c4cc-1cb9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044432/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie modernizacji sieci, dostawy sprzętu informatycznego i podpisów kwalifikowanych oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zadanie jest współfinansowane w ramach projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKM.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 493955,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Dostawa i montaż infokiosku, dostawa stacji roboczych wraz ze stacjami dokującymi oraz dostawa oprogramowania biurowego - Pakiet Office.

W ramach wyposażenia Zamawiającego dostawę i montaż infokiosku, dostawę stacji roboczych wraz ze stacjami dokującymi oraz dostawę oprogramowania biurowego - Pakiet Office do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu pn. .” Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części I zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237120-6 - Porty komputerowe

48810000-9 - Systemy informacyjne

35261000-1 - Panele informacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 98133,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Dostawa macierzy dyskowych (backup) oraz dostawa oprogramowania serwera pocztowego Icewarp.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowych (backup) oraz dostawa oprogramowania serwera pocztowego Icewarp do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu pn. ”Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części II zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48811000-6 - System poczty elektronicznej

4.5.5.) Wartość części: 67055,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: Szkolenie w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz szkolenia stacjonarne w zakresie obsługi zakupionego oprogramowania/sprzętu dla pracowników.

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz szkolenia stacjonarne w zakresie obsługi zakupionego oprogramowania/sprzętu dla pracowników urzędu do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu pn. ”Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części III zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 21004,71 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia: Dostawa, montaż oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania do obsługi sesji Rady Miejskiej.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania do obsługi Sesji Rady Miejskiej do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu pn. ”Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części IV zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 45528,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia: Dostawa i realizacja podpisów kwalifikowanych do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i realizacja podpisów kwalifikowanych do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu pn. ”Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części V zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79132100-9 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego

4.5.5.) Wartość części: 4609,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI zamówienia: Modernizacja sieci LAN w pięciu placówkach oświatowych Gminy Poddębice w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci w pięciu placówkach oświatowych Gminy Poddębice tj. w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Niemysłowie, w Szkole Podstawowej w Bałdrzychowie, w szkole Podstawowej nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach, w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej im. Ziemowita Skibińskiego w Poddębicach oraz w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Poddębicach w ramach realizacji założeń projektu pn. ”Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części VI zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.5.5.) Wartość części: 257625,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe zostało unieważnione w związku z niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126947,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143233,50 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe zostało unieważnione w związku z niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91548,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91548,90 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina Poddębice działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) informuje, iż na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia część III zamówienia pn. Szkolenie w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz szkolenia stacjonarne w zakresie obsługi zakupionego oprogramowania/sprzętu dla pracowników w ramach zadania „Wykonanie modernizacji sieci, dostawy sprzętu informatycznego i podpisów kwalifikowanych oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” z uwagi na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie przetargowe.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82500,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe zostało unieważnione w związku z niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34561,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40116,88 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe zostało unieważnione w związku z niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8140,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe zostało unieważnione w związku z niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.