Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00306702/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
 - 2025/BZP 00321317/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-11
 - 2025/BZP 00333806/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-18
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Zakup 8 stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 8 stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0390a54-cb06-4150-aef9-0a5d0fd452b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042433/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup 8 stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego,Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 (Priorytet 3. Fundusze Europejskie na zrównoważony transport miejski;Działanie 3.2 Rozwój i usprawnienie mobilności miejskiej i podmiejskiej ZITy regionalne;Cel szczegółowy 2 (VIII) Wspieranie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej jako elementu transformacji w kierunku gospodarki zeroemisyjnej)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KOM.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa ośmiu stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, które zostaną zlokalizowane na terenie gminy - miasto  Grudziądz. 
2.	Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na dostawie urządzeń oraz ich montażu. 
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.	Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, o współczesnych wymaganiach technologicznych, spełniającego, co najmniej wymagania minimalne określone w załączniku nr 1 do SWZ i nie gorszego w zakresie jakości i uwarunkowań technicznych, przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia.
5.	Zamawiający wymaga, aby dane podane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym -  załączniku nr 3 do SWZ, jednoznacznie i precyzyjnie wskazywały przedmiot zamówienia.
Podane dane muszą pozwolić Zamawiającemu na jednoznaczną identyfikację przedmiotu zamówienia w zakresie konfiguracji zgodnej z wymaganiami  Zamawiającego za pomocą ogólnie dostępnych sposobów (np. strona internetowa producenta) w celu sprawdzenia poprawności jego parametrów z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy podany przez Wykonawcę model czy nazwa przedmiotu zamówienia nie obrazują w pełni spełnienia wymagań Zamawiającego należy wskazać dane techniczne w zakresie konfiguracji.
6.	Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7.	Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji. Gwarancja będzie obowiązywać od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji.
8.	Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 30144400-4 - Automaty do pobierania opłat
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp w terminie wskazanym na złożenie ofert, tj. do dnia 23 lipca 2025 r. do godz. 9.30, złożono jedną ofertę.W wyniku badania oferty Zamawiający uznał, że złożona oferta podlega odrzuceniu:
Oferta nr 1 – MERA SYSTEMY Sp. z o. o., ul. M. Langiewicza 16, 05-825 Grodzisk Mazowiecki – podstawę odrzucenia oferty stanowi art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp – „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”, w związku z art. 224 ust. 6 Pzp – „odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”.
W związku z podejrzeniem rażąco niskiej ceny (cena oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania), Zamawiający w dniu 24 lipca 2025 r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. do dnia 28 lipca 2025 r., nie przesłał stosownych wyjaśnień.
W konsekwencji powyższego, Zamawiający uznał, że oferta Wykonawcy zawiera rażąco niską cenę i w związku z tym podlega odrzuceniu, jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ZWŁOK PADŁYCH ZWIERZĄT"
 - Rozbudowa dróg gminnych nr 040511C, 040513C, 040148C na terenie Gminy Grudziądz
 - Dostawy produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
 - "Rozbudowa ulicy Mieszka I oraz Zawiszy Czarnego"
 - Remont nawierzchni bitumicznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Grupie gm. Dragacz, Grudziądzu i Chełmnie - sprawa nr 119/2025
 - Dostawy pieczywa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
 
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





