eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Odtworzeniu oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzeniu oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,127400,65c8caf17c25814f22aba701cad90835.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odtworzeniu oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-416cca62-f554-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich, administrowanych przez ZDW w Lublinie w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223986

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZU.371.43. 2023.dk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku
Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej

Zakres:
Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej:
Drogi Nr: 806, 808, 811, 812, 813, 816, 698, 803, 807

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 28 905 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:22 052 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 7 910 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 0 m2

2. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacja Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

3. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku”– Załącznik nr 3.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 „Wymagania Ogólne”, D.07.01.01„Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 514823,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku
Zadanie Nr II – RDW w Chełmie

zakres
Drogi Nr: 812, 842, 844, 846, 829, 837, 838, 841, 843

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 22 864 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 35 188 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 133 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 310 m2

2. .Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacja Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

3. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku”– Załącznik nr 3.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 „Wymagania Ogólne”, D.07.01.01„Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 545630,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku
Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie

Zakres:
Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie:
Drogi Nr: 844, 846, 850, była dk nr 17, 865, 816, 852, 867

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 27 027 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 13 349 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 618 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 30 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:1 420 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 80 m2
2. . Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacja Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

3. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku”– Załącznik nr 3.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 „Wymagania Ogólne”, D.07.01.01„Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 509806,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku

Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie

Zakres:
Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie:
Drogi Nr: 747, 828, 830, 833, 835, 835a, 842, 874, 809, 809a, 822, 822a, 827, 834, 836, dawna DK19

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 20 000 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 21 200 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 400 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:1 300 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:700 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 300 m2

2. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacja Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

3. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku”– Załącznik nr 3.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 „Wymagania Ogólne”, D.07.01.01„Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 507734,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku

Zadanie Nr V – RDW w Parczewie

Zakres:
Zadanie Nr V – RDW w Parczewie:
Drogi Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 814, 819, 821, 829

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :683 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 8 303 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 341 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:415 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:335 m2
Symbole znaków – piktogramy z mas termoplastycznych:17 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania:310 m2

2. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacja Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

3. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku”– Załącznik nr 3.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 „Wymagania Ogólne”, D.07.01.01„Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 152638,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku

Zadanie Nr VI – RDW w Puławach

Zakres:
Zadanie Nr VI – RDW w Puławach:
Drogi Nr: 801, 824, 830, 874, 738, 741, 743, 826, 831, 832, 854, 857, d. 17, d. 19

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 15 669 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 10 340 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 041 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 780 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:1 550 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania:150 m2


2. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacja Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

3. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku”– Załącznik nr 3.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 „Wymagania Ogólne”, D.07.01.01„Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 420628,99 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku

Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie

Zakres:
Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie:
Drogi Nr: 812, 816, 819

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 16 867,80 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 37 760,56 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 5 536,01 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 617,35 m2

2. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacja Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

3. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku”– Załącznik nr 3.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 „Wymagania Ogólne”, D.07.01.01„Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 530846,19 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku

Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu

Zakres:
Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu :
Drogi Nr: 835, 858, 837, 843, 849, 853, 863, 877

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 14 109 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 23 919 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 783 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 800 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 999 m2

Ścieranie zbędnego oznakowania: 130 m2

2. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacja Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

3. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2023 roku”– Załącznik nr 3.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 „Wymagania Ogólne”, D.07.01.01„Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 460271,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519632,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669646,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519632,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa „ WEKTOR” Krzysztof Dróżdż

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551157025

7.3.3) Ulica: Podgaje 68

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519632,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540995,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707496,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540995,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurodukt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462637297

7.3.3) Ulica: Inżynierska 7

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-484

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540995,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175214,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403126,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175214,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Drogownictwa S.A. ;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932221073

7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175214,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430688,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592930,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430688,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX Marcin Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786840

7.3.3) Ulica: ,ul. Świderska 18

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430688,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558266,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697278,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558266,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX Marcin Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786840

7.3.3) Ulica: ul. Świderska 18

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558266,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519824,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628960,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519824,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Drogownictwa S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932221073

7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519824,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.