eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Adamów › Modernizacja zachodniego skrzydła Zespołu Szkół im. Gen. F. Kleeberga w Woli Gułowskiej wraz zagospodarowaniem terenu przyszkolnego i przebudową boiska



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zachodniego skrzydła Zespołu Szkół im. Gen. F. Kleeberga w Woli Gułowskiej wraz zagospodarowaniem terenu przyszkolnego i przebudową boiska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Adamów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleeberga 5

1.5.2.) Miejscowość: Adamów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-412

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 257553140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adamow@adamow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://adamow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zachodniego skrzydła Zespołu Szkół im. Gen. F. Kleeberga w Woli Gułowskiej wraz zagospodarowaniem terenu przyszkolnego i przebudową boiska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a061ba-14ab-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295515/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GRL.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3654551,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Modernizacji zachodniego skrzydła Zespołu Szkół im. Gen. F. Kleeberga w Woli Gułowskiej wraz zagospodarowaniem terenu przyszkolnego i przebudową boiska.
Zadanie obejmuje roboty w zakresie przebudowy zachodniego skrzydła budynku Zespołu Szkół im. Gen. F. Kleeberga w Woli Gułowskiej w zakresie dostosowania do warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz przepisów ppoż. lub wykonanie rozwiązań zamiennych, a także zakup niezbędnego wyposażenia. W ramach inwestycji przewidziano również zagospodarowanie terenu przyszkolnego w zakresie m.in. przebudowy dojść i dojazdów, budowy oświetlenia, monitoringu i ogrodzenia oraz przebudowę boiska trawiastego, budowę bieżni oraz zakup wyposażenia.
4.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Przebudowę części zachodniego skrzydła w zakresie:
− dostosowania parteru do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich poprzez dodanie windy i przebudowę podjazdów,
− przebudowy stopni biegów schodowych,
− wykonania wentylacji mechanicznej,
− wydzielenia pożarowe klatki schodowej,
− zmiany aranżacji pierwszego i drugiego piętra oraz utworzenia łazienek dla dzieci na tych piętrach,
− wymiany pokrycia dachowego na częściach jednokondygnacyjnych wraz z wymiana orynnowania i podbitki,
− wymiany parapetów okiennych,
− wykonania elewacji przy wejściu głównym do szkoły (część B) z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,
− wykonania elewacji od strony północnej oraz części elewacji od strony wschodniej (część C)
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy skrzydła zachodniego: 1141,88 m2 - bez zmian
Powierzchnia zabudowy części przebudowywanej: 582,55 m2 - bez zmian
Powierzchnia całkowita części przebudowywanej: 946,81 m2 - bez zmian
Kubatura brutto 3927,01 m3 - bez mian
2) Roboty branży elektrycznej w obszarze przebudowy:
− wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz budynku oraz zwiększenie mocy,
− wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
− wykonanie wewnętrznych Linii Zasilających (WLZ) oraz tablic roz-dzielczych,
− wykonanie zewnętrznej instalacji oświetleniowej,
− wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd,
− wykonanie instalacji przyzywowej w toaletach toalecie dla niepeł-nosprawnych,
− wykonanie instalacji teletechnicznej,
− wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
3) Roboty branży sanitarnej w zakresie przebudowy:
- wykonanie instalacji wody zimnej na potrzeby projektowanych WC na pierwszym i drugim piętrze oraz WC dla niepełnosprawnych,
- wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji na potrzeby projektowanych WC na pierwszym i drugim pietrze oraz WC dla niepełnosprawnych,
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej na potrzeby projektowanych WC na pierwszym i drugim piętrze oraz WC dla niepełnosprawnych,
- dostosowanie instalacji c.o. do projektowanych zmian oraz obowiązujących przepisów p.poż.,
- wykonanie wentylacji mechanicznej,
4) Zagospodarowanie terenu w zakresie przebudowy dojść i dojazdów (przebudowa ciągu pieszo-jednego 8KDX), budowy oświetlenia, monitoringu i ogrodzenia,
5) Wyposażenie wnętrz,
6) Przebudowę boiska trawiastego z bieżnią i wyposażeniem.


Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 85% wartości Inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

39160000-1 - Meble szkolne

39130000-2 - Meble biurowe

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

39290000-1 - Wyposażenie różne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3799470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6401731,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3799470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Adamowie Spółka z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251827729

7.3.3) Ulica: Cmentarna 93

7.3.4) Miejscowość: Adamów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-412

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3799470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.