Og³oszenie z dnia 2025-08-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00365863/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00381513/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
- 2025/BZP 00439325/01 - Wynik z dnia 2025-09-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ DLA PRACOWNIKÓW ICHF PAN I ICH RODZIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326049
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 44/52
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ichf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ichf.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Prowadzenie badañ naukowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ DLA PRACOWNIKÓW ICHF PAN I ICH RODZIN
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6bf035e3-c46a-404b-b042-f7912fc07ebf
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00360463
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00002575/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników IChF PAN i ich rodzin.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
ichf.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ichf.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu portalu ichf.logintrade.net
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ zarejestrowane konto portalu logintrade.net Wykonawca posiadaj±cy konto na portalu logintrade.net ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu logintrade.net dostêpnym pod adresem https://daas.logintrade.net/PlatformaZakupowa,wymaganiatechniczne.html
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu logintrade.net, okre¶lone w Regulaminie portalu logintrade.net oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z portalu logintrade.net przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania ofert, ofert dodatkowych,, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na portal logintrade.net
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta/oferta dodatkowa Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na portalu logintrade.net oraz udostêpnionego przez portal logintrade.net (Komunikacja). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@ichf.edu.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email przetargi@ichf.edu.pl Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2402.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 3400000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: ¦wiadczenie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników IChF PAN i ich rodzin.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 2 do SWZ.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85140000-2 - Ró¿ne us³ugi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek bêd±cych w dyspozycji Wykonawcy w Warszawie
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas oczekiwania na wizytê u lekarza specjalisty w Warszawie (w dniach roboczych)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Wpis do: Krajowyego Rejestru S±dowyego (KRS) lub Centraln±ej Ewidencjêi i Informacjêi o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG).
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej je¿eli: posiada wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± zgodnie z zapisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 450, 620, 637), jak równie¿ wpis do rejestru jednostek podstawowych s³u¿by medycyny pracy w Wojewódzkim O¶rodku Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o s³u¿bie medycyny pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 437).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli: jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 2 000 000 z³
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli: posiada na terenie m st. Warszawy sieæ co najmniej 10 placówek ¶wiadcz±cych us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia.
Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e posiadanie 10 placówek na terenie m.st. Warszawy stanowi wymaganie minimalne w postêpowaniu. Brak spe³nienia wymagania skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postêpowania. Ilo¶æ placówek na terenie m. st. Warszawy stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 20 000 pln.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych poni¿ej oraz zmian okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy PZP.2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagaj± zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strony dopuszczaj± zmianê Umowy w szczególno¶ci w przypadku:
1) wyst±pienia zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub zmiany wynikaj±cej z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów – w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego;
2) wyst±pienia Si³y Wy¿szej - w takim zakresie, w jakim bêdzie to konieczne i uzasadnione ze wzglêdu na dzia³anie Si³y Wy¿szej.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy, ka¿dorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy pod warunkiem, ¿e zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 6 ust. 1 Umowy;
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcê z podwykonawcy oraz pod warunkiem, ¿e zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia; o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy, a Wykonawca wyka¿e, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki, o których mowa w art. 112 ustawy PZP w stopniu nie mniejszym, ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku rozstrzygniêcia którego zawarto niniejsza umowê, poprzez przekazanie stosownych dokumentów, o których mowa w rozdziale 9 SWZ, w zakresie co najmniej dotycz±cym warunków udzia³u, na które Wykonawca powo³ywa³ siê w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadz±cego do zawarcia Umowy oraz aktualnych na dzieñ wprowadzenia zmiany, a tak¿e dostarczy prawid³owe dokumenty, o których mowa powy¿ej, do oceny przez Zamawiaj±cego w terminie co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem zmiany podwykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy wyrazi zgodê na pó¼niejsze ich przekazanie;
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa dotycz±cych wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug lub innych podatków i op³at maj±cych bezpo¶rednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcê, pod warunkiem, i¿ zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji Umowy, a zakres zmian wynikaæ bêdzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-14 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma ichf.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-14 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-11
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBS£UGA SERWISOWA (FSMA) URZ¡DZEÑ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAK£ADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii okre¶lonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do o¶rodków wsparcia. Czê¶æ 3.
- Dostawa termowagi sprzê¿onej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowo¿enie gor±cych zestawów obiadowych uczestnikom O¶rodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepe³nosprawnych przy ul. Roz³ogi 10 w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wroc³awskiego Zespo³u ¯³obków.
- Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy na rzecz Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w £ubiance
- Kwalifikowanie i ocena skierowañ na leczenie uzdrowiskowe
- ¦wiadczenie us³ug opieki medycznej dla pracowników Instytutu Energetyki - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³ Gdañsk i cz³onków ich rodzin.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





